Schoonpapa uit Barneveld belde ff dat Lunteren op tv was. Ik zat uiteraard als een echte baas achter FOK!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Rectum het volgende:
Dat is je straf voor het kijken naar SBS6.
pics van je vriendin/vrouw!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Schoonpapa uit Barneveld belde ff dat Lunteren op tv was. Ik zat uiteraard als een echte baas achter FOK!
m´nquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef BenSherman het volgende:
zijn er echt mongolen die het verschil tussen m´n en me niet weten?
Nee, dus je iq is vast te hoog voor woorden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef BenSherman het volgende:
zijn er echt mongolen die het verschil tussen m´n en me niet weten?
je moederquote:
Ga weg man, die hype is al zo oud als de kankersteentjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 Duimpjes voor je topic
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Wisheh het volgende:
Dus ik woon in Lunteren, niks mis mee. Maar dus wel met de patatzaak en pizzatent waar ik altijd me eten haal. Eerst komt dus me patatzaak op tv met allerlei nasty shit waar die knakker niet vrolijk van werd. En ik dus ook niet. Daarna nog eens de toko waar ik altijd me pizza's haal. Ook al 1 grote zooi daar.
Nu kan ik niet meer met een goed gevoel een patatje halen of een pizzaIk denk dat ik maar tussen de bejaarden ga zitten in het tehuis wat ook op tv was want daar werd meneer wel vrolijk
Erg voor je!quote:
Foto's van de geweldige plaats pleasequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Foto's van de geweldige plaats please
Dus je hoort er eigenlijk niet helemaal bij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee! Ik woon buiten het dorp bij de bossen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus je hoort er eigenlijk niet helemaal bij?
Klinkt allemaal erg gezellig, hoe zijn de mensen daar?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel. Ik kom altijd bij Ab de slager die heel erg lekkere grillworst heeft. Of bij de Albert heijn waar vorige keer politie agenten stonden om te onderzoeken wie en wat de grote ramp heeft veroorzaakt en er is 'net' een nieuwe, kleine hema. Ennn de leukste winkel is Oaks and Roses.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg gezellig, hoe zijn de mensen daar?
Je bent een meisje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meestal aardig en vriendelijk. Al ben ik zo'n meisje wat in korte broekjes en topjes loopt en dan kunnen ze je nog wel eens vuil na/aan kijken. Natuurlijk logisch voor een dorp waar een welkombord staat met de tekst: 'Welkom in Lunteren... Ook in de kerken.'
quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ja! ik was trouwens vandaag in Den bosch.
quote:
Wat was je doen bij de helftheuvel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De stad is zo mooi.En de Helftheuvel is ook best leuk, maar beetje klein, maar wel lekkere chocola.
Het Klompje is failliet gegaan hoorde ik 2 weken geleden ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Lunteren is wel baas
Cafe Het Klompje
23quote:
NEEEEEEquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Het Klompje is failliet gegaan hoorde ik 2 weken geleden ofzo![]()
[..]
23
quote:
Nee het ging om het Nieuwe Erf. Word gerund door 2 of 3 marocs.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dat cafetaria trouwens Het Hoekhuus?
Kroegje naast de Albert Heijn. Ook gerund door 2 marocsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shoppen natuurlijk.
Wat is het klompje ook alweer? Waar?
Ghehe ja Klompje was wel leuk om te poolen. Een tijd echt heel veel gedaan daar met een maatje. Ben zelfs nog 2e geworden met het toernooi daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Paar vrienden van me wonen in Lunteren, dus ik ben er heel af en toe zelf ookMeestal gingen we naar Het Klompje. Ooit nog een keer gratis lopen poolen daar. Ballen kwamen er gewoon uit als je op die knop drukte, dus wij dachten dat dat wel prima was. Totdat de mensen na ons eerst geld erin gingen gooien
Die van die jongens op de brommer niet echt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik kwam nooit in het Klompje.
Heeft iemand hier dat ongeval meegemaakt?
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:51 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Die van die jongens op de brommer niet echt.
Deze wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was inderdaad boeiender dan die hele verkiezingenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:20 schreef Maikuuul het volgende:
Wie heeft gister dat programma op SBS6 gezien met mensen die een aapje als hun kind hielden ?
Gestoorde shit tot dat zomaar mag in the USA !
Die verkiezingen kan je altijd nog terugkijken als je daar interesse in hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad boeiender dan die hele verkiezingen
Goeie keuze man! zo dacht ik er ook over!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die verkiezingen kan je altijd nog terugkijken als je daar interesse in hebt.
Dat met die aapjes was iets wat heel Nederland op haar grondvesten zou laten schudden dus keek ik dat maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |