Nee. Maar ik stem dan ook gewoonquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, als mensen niet van hun stemrecht gebruik willen maken, moeten ze later ook niet KLB vol gaan spammen.
Dat is wel zo, als je niet bent gaan stemmen moet je ook niet zeuren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, als mensen niet van hun stemrecht gebruik willen maken, moeten ze later ook niet KLB vol gaan spammen.
Lijkt me wel onwaarschijnlijk gelukkigquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of de een of andere combi van 2 van die partijen en dan PVV
cdagaat nooit regeren met 20 zetels verlies en pvda vvd en pvv voeren voor de vorm hooguit 1 gesprek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Denk dat het vertrouwen in de politiek op dit moment niet echt optimaal isquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Opkomst landelijk viel anders zwaar tegen geloof ik? Raar eigenlijk, voor mijn gevoel zijn deze verkiezingen misschien wel de belangrijkste in 20 jaar ofzo
Verkijk je er niet op, CDA heeft verder geen keuze. Dat of niets. En de VVD gaat liever een rechts kabinet in, dan met 3 linkse partijen te moeten (D66, GL, PVDA).quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij wil niemand meer met de PVV toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
CDA en PvdA? Goh, is dat nou net de reden waarom de boel geklapt isquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is het CDA dan gepast voor gestraft met 20 zetels verlies.
In een VKZ topic word er ook nog gehoopt op VVD-CDA-PVDA, dat zie ik echt niet zitten
Why not... het is onwaarschijnlijk, maar als ze de kans krijgen zeggen ze echt zelf niet 'Nou nee doen we maar eventjes niet'quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
cdagaat nooit regeren met 20 zetels verlies en pvda vvd en pvv voeren voor de vorm hooguit 1 gesprek.
had je ook al last van de TT?quote:
Eerst maar eens kijken wie er straks officieel de grootste is en dus mag gaan beginnen met formeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op, CDA heeft verder geen keuze. Dat of niets. En de VVD gaat liever een rechts kabinet in, dan met 3 linkse partijen te moeten (D66, GL, PVDA).
Alleen de PVDA en CDA hebben nog wat issues, maar zoals daar geroepen word; Bos is weg, Balkie zal wel opstappen, nieuwe lui aan het stuur, misschien is dat dan ook zo bijgelegd.
Denk (hoop) alleen dat de PvdA meer voelt voor een Paarse variant
VVD heeft wel uitgebreid zitten flirten en begon pas de laatste dagen een beetje te roepen dat ze toch liever niet met de PVV wilden, iets wat het CDA volgens mij sowieso nooit heeft durven roepen. Dus het zou best nog weleens kunnen hoor. Het blijft politiek hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij wil niemand meer met de PVV toch?
Het gaat om een uiteindelijk kiesmeerderheid, dus het kan nog makkelijk dat cda gaat regeren, maar dan niet met een premierquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
cdagaat nooit regeren met 20 zetels verlies en pvda vvd en pvv voeren voor de vorm hooguit 1 gesprek.
Zou wel karakter zijn van zequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why not... het is onwaarschijnlijk, maar als ze de kans krijgen zeggen ze echt zelf niet 'Nou nee doen we maar eventjes niet'
ws wel omdat je in de oppositie weer makkelijker kunt groeien dan regerend. en je zo rustig aan je nieuwe topmensen kunt laten groeien voor t grote publiek.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why not... het is onwaarschijnlijk, maar als ze de kans krijgen zeggen ze echt zelf niet 'Nou nee doen we maar eventjes niet'
They should!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg heb jij foto's in KPD gezet?quote:
Precies, als ze die kans krijgen gaan ze het niet laten liggen nu denk ik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om een uiteindelijk kiesmeerderheid, dus het kan nog makkelijk dat cda gaat regeren, maar dan niet met een premier
maar na een verlies van 20 zetels stapt een partij niet meer in een regering.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om een uiteindelijk kiesmeerderheid, dus het kan nog makkelijk dat cda gaat regeren, maar dan niet met een premier
Ik denk dat de VVD daar heel slim/uitgekookt is geweest door dat steeds maar te roepen dat ze niemand uitsluiten, maar dat ze onderling stiekem al lang hebben afgesproken dat ze dat wel doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VVD heeft wel uitgebreid zitten flirten en begon pas de laatste dagen een beetje te roepen dat ze toch liever niet met de PVV wilden, iets wat het CDA volgens mij sowieso nooit heeft durven roepen. Dus het zou best nog weleens kunnen hoor. Het blijft politiek he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |