quote:
Oneselfquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Guilty!
Als we toch YT-video's gaan plaatsen;
Had ik gebruik van moeten maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:25 schreef Luco het volgende:
[..]!
En ik herkende jou niet overigens, das het erge
Hoe had je dat willen doen dan?quote:
Zeggen dat ik helderziend was natuurlijk, daar geld voor vragen om het te bewijzen en vervolgens aaaaaaaaaaaalles (...) zeggen wat ik over je weet. Like doh.quote:
Nou boohoo, dan kon je vertellen wat ik aanhad. Wooptiefuckin´doo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Zeggen dat ik helderziend was natuurlijk, daar geld voor vragen om het te bewijzen en vervolgens aaaaaaaaaaaalles (...) zeggen wat ik over je weet. Like doh.
Zegt al heel wat toch!?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:45 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou boohoo, dan kon je vertellen wat ik aanhad. Wooptiefuckin´doo!
Mits ik een roze zonnebril, jurk en geen schoenen aanhad wel (Wat ik vandaag serieus heb zien rondlopenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Einde aan geleuter over politiek en over naar echt belangrijke zaken..
Finale: Spanje - Duitslandquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:19 schreef Bob. het volgende:
Ik probeer zo'n poule voor het WK in te vullen, maar ik weet er zo bar weinig vanaf dat het niet echt opschiet.Nog gouden tips? Behalve dat Nederland gaat winnen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |