Jatoch!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:22 schreef Bob. het volgende:
Chipsel!Gewoon alle icons van mensen die niet meer posten er uit halen is trouwens een goed idee.
Ik ben een beetje moe, maar te onrustig om even een middagdutje te doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jatoch!!! Hoi Bobs.
Hoe gaat het vandaag,?
Hai Q.E.D.quote:
WK nagels! Nu wil ik natuurlijk wel foto's he,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe, maar te onrustig om even een middagdutje te doen.Nu heb ik wk nagels gelakt! Oranje en vlaggetjes.
En met Chipsje?
Hmmquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef JH87 het volgende:
Ik moet over 1,5 week ook een statistiek tentamen maken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
WK nagels! Nu wil ik natuurlijk wel foto's he,.
Ik moet eigenlijk leren, maar het wil niet lukken.
Woensdag heb ik mijn laatste tentamen van dit blok(de andere van dit blok heb ik al gehaald
) en dan alleen nog eind deze maand een herkansing statistiek 1a
Leuke nagels,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(En dat ding op de oranje moet een kroontje zijn.
)
En yay voor gehaalde tentamen.En af en toe ene faal-studie dagje hebben moet kunnen! Morgen gaat het vast beter.
Ja, wel prima hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef Luco het volgende:
Wat hip Bob.! Hoe was je paper-college-lees-gebeuren vanochtend?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(En dat ding op de oranje moet een kroontje zijn.
)
En yay voor gehaalde tentamen.En af en toe ene faal-studie dagje hebben moet kunnen! Morgen gaat het vast beter.
DIngen zeggen is nuttig. Ik heb een keer gehad dat ik bij college's altijd de vragen wel wist, doodleuk antwoord gaf en het vak vervolgens niet haalde. Zowel tot verbazing van de docent als de mensen met wie ik college had. Alleen ik zag het aankomenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, wel prima hoor.Ik heb zowaar iets gezegd! (het is de bedoeling dat iedereen vragen stelt en kritiek levert a.d.h.v. die papers, maar ik ben altijd te mieterig.
)
Ik dacht hetzelfde hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |