Naja, het is helemaal aan jou of je foto's wilt plaatsen hoor. Maar zet dan wel je FoBo uitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, poor you.
Ik ga nu geen foto's plaatsen hier, misschien later. En volgens mij ging er even terug een oranje pruik-picca rond.
Hoe gaat het met de studie?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Dinsdag had ik sinds jaren weer gesport en ik heb de rest van de week mank gelopen![]()
.
Stoer als ik ben ging ik vandaag, met nog een beetje pijn, weer sporten.
[/liefdagboek]
Welke sport?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Dinsdag had ik sinds jaren weer gesport en ik heb de rest van de week mank gelopen![]()
.
Stoer als ik ben ging ik vandaag, met nog een beetje pijn, weer sporten.
[/liefdagboek]
Goed,quote:
Dinsdag deed ik BBB/step & vandaag Zumbaquote:
Waaauw, een rood voetbalshirt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Cadeau's krijgen als je niet jarig bent
[ afbeelding ]
Mooi ding! Ik twijfel of ik Italie uit nog ga halen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:12 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Cadeau's krijgen als je niet jarig bent
[ afbeelding ]
Jij bent gek.quote:
Ah valt wel mee, denk ik.quote:
Hee, het strandfeestje is zoals verwacht niet door gegaan trouwens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Mooi ding! Ik twijfel of ik Italie uit nog ga halen...
Dank je. Is gewoon nergens te zien op Utrecht CSquote:
Jammer, dit is wel de leukste wedstrijd van dit weekend.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Dank je. Is gewoon nergens te zien op Utrecht CS
Amsterdamquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Heb best wel een toffe master gevonden in Amsterdam...
Amsterdam
Master of Science in sociology.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:51 schreef Renesite het volgende:
http://www.studeren.uva.nl/ma-social-policy![]()
Alleen sluit de vooropleiding niet helemaal perfect aan... en it is in the language English you knowwww.....
Onderzoeker op basis van geografie en sociologie... Achjaaa...quote:
Via een minor en een Engelse test.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:58 schreef Bob. het volgende:
Dat engels ben je zo aan gewend hoor!
En zijn er geen schakel programma's dat je wel makkelijk door kan stromen?
Ik ga gewoon ff mailen denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:11 schreef Bob. het volgende:
Wat is daar het nadeel van? Amsterdam is tof.
Bek houequote:
Jawel. Sowieso.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Neu.
Je kan ook een keuze maken om nu gewoon te stoppen met het doorposten. Neem het in ieder geval in overweging.quote:
Soberso, een collegaatje van mij doet ook sociologie.quote:
Is niet nodig. Lees je eigen post nog maar eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Breng daar maar eens iets tegenin.
Als je beta doet ben je baas. Anders niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Is niet nodig. Lees je eigen post nog maar eens.
Ik ben dan ook zo erg baas dat ik als koekjesbakker nog steeds baas zou zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je beta doet ben je baas. Anders niet.
Ik ben ook geen baas. Ook nooit gepretendeerd. Jij gedraagt je wel zo. Siert je niet.
Helaas onderbouw je dat voordoen als baas wel erg matig. Ik zal geen orders van jou opvolgen tot nader order.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo erg baas dat ik als koekjesbakker nog steeds baas zou zijn.
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Ok. Mooi geweest.
Ik heb denk ik wel 30 verwijderdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:09 schreef MaxMark het volgende:
Topicspammers zijn grappig: http://forum.fok.nl/user/history/306994
Alle berichten van die goochem zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:50 schreef Bob. het volgende:
Ik zie alleen maar een lege postgeschiedenis? Ik snap het niet.
Ik weet van niksquote:Op zondag 13 juni 2010 00:11 schreef JH87 het volgende:
Iedereen hier is kut! En Arne het meest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |