Dat gaat me dan weer iets te ver. Bovendien valt ze op andere types dan ik.quote:
Nee, die is al weg bij dr vriendquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als het je stiefzus is, wil ik wel helpen.
Haring lust ik niet, denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef L0t.. het volgende:
Ik koop echt nooit meer haring van de AH, helemaal vol met graten
Nouja, als ze een WoW'ende vriend heeft, dan zullen de meeste FOK!ers wel voldoenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer iets te ver. Bovendien valt ze op andere types dan ik.
Pics van je zus en pics van je stiefzus. Misschien kan ik iets betekenen voor jullie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer iets te ver. Bovendien valt ze op andere types dan ik.
[..]
Nee, die is al weg bij dr vriend
Maar mn zusje is ook leuk hoor
Ja dat is ook 3 keer niks idd, en schreeuwend duurquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haring lust ik niet, denk ik.![]()
Ik koop nooit meer aardbeien bij de AH, nu twee keer op een rij: schimmel en beurse aardbeien.
Voor mij wel, maar ja, dat wil je niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pics van je zus en pics van je stiefzus. Misschien kan ik iets betekenen voor jullie.
En idd, nog duur op de koop toe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja dat is ook 3 keer niks idd, en schreeuwend duur
POST-IT!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar ja, dat wil je niet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pics van je zus en pics van je stiefzus. Misschien kan ik iets betekenen voor jullie.
¤ 250 per uur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar ja, dat wil je niet.
Ik heb geen idee, hij deed t ook nog niet toen ze hem leerde kennen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, als ze een WoW'ende vriend heeft, dan zullen de meeste FOK!ers wel voldoen
Die blonde.quote:
Nee, VVD en PvdA staan veel te ver uit elkaar op dit moment.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
Daar komt paars, ik krijg weer mijn zin gelukkig.
En jij vind het raar dat ze niet langer dan 3 jaar meegaan?quote:
Godzijdank heeft Den Haag naar jou geluisterd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Lamon. het volgende:
Daar komt paars, ik krijg weer mijn zin gelukkig.
Volgens mij niet, maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef L0t.. het volgende:
Als je haring koopt bij de visboer, zitten daar dan ook nog allemaal van die kleine graatjes in?
Tsja, dat is wel heel lastig zo'n imitatiegedrag. Mischien voelt zij zich toch niet helemaal op haar gemak dat ze niet gewoon goed haarzelf kan zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hij deed t ook nog niet toen ze hem leerde kennen.
Ze zijn t samen gaan doen. Maar ze gaat altijd dingen doen die dr vriendje of vriendinnen doen.
12: beste vriendin draagt nikes met van die grote veters
15: vriendje draagt bandshirts enzo
18: vriendje luistert depri-muziek
20: stiefzus gaat veel uit en kleedt zich heel sexy
21: vriendje is netjes en draagt pakken enzo
28: vriendje is een nerd en speelt WOW
Tussendoor heeft ze mn vader nagebootst en is ze gaan zingen in een bandje.
En zij paste zich aan.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, VVD en PvdA staan veel te ver uit elkaar op dit moment.
Ik hoop het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |