quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
zijn jullie nu tevreden? PVV-stemmers op fok? zijn jullie nu tevreden? stelletje boeven.
Wilders heeft meer zetels dan ooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.
DAn moet de afwijking wel 3 of meer zetels zijn, dat kan ook aan de rechterkant zitten en daar is maar 1 zetel nodig, dus op dat gebied zie ik eerder rechts gebeuren dan paars zonder de +quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wellicht is GL uiteindelijk niet nodig.
De koningin concludeert morgen dat er geen kabinet mogelijk is en over twee weken is er weer een premiersdebat.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VVD verliest echter altijd gedurende de zittingsperiode een paar zetels aan dissidenten. Je moet dan wat marge inbouwen
Die coalitie is praktisch haalbaar, de rest niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mweh.. Ik weet het niet, ik denk het niet.
Rutte heeft nooit het woord breekpunt in de mond genomen, sterker nog, geen van de 4 heeft dat gedaan in deze campagne.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef ruudbackus het volgende:
paars+ gaat het niet worden denk ik, tenzij de PVDA, Groenlinks en D66 de hypotheekrenteaftrak laten varen, of de VVD dat doet, echter hebben zowel de VVD als D66 aangegeven voor hun woord naar de kiezer te staan.
Dat vond ik ook na de legendarische nederlaag van D66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schandalig als het CDA mee mag regeren, de kiezer heeft toch duidelijk gesproken over het CDA...
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een online stream toevallig? Mijn tv ligt eruit
Precies. Hoeveel een partij gewonnen heeft ten opzichte van de vorige verkiezingen boeit niks, al zal het niet motiverend zijn voor het CDA natuurlijk.quote:
nee we hebben Geert met nu 22 kornuiten, dat wordt lachen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja, anders is het ook zo sneu voor cabaretiers, cartoonisten en columnisten. Die worden van een belangrijke inspiratiebron beroofd en wij als publiek van een komisch figuur in de kamer.
Kun je niet tellen ofzo? Op grond van de prognose is alléén Paars+ mogelijk:quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef starla het volgende:
[..]
Maar wel met GL zeker...![]()
Paars plus gaat VVD niet doen, helemaal niet als ze eventueel de grootste worden.
Paars is niet mogelijk
Links is niet mogelijk
Houden we 2 opties over:
CDA-PVV -VVD met eventueel CU
CDA-PVDA-VVD (erg onwaarschijnlijk gezien VVD vs PVDA en CDA vs PVDA)
http://livestreams.omroep.nl/nos/politiek24-bbquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een online stream toevallig? Mijn tv ligt eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |