Knap was ze zeker, maar ik vond Kim met lang haar wel mooier dan zo moet ik zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:57 schreef Countess het volgende:
[..]
Kim was zo mooi! Sjors is eigenlijk net zo knap, maar wat jammer dat ze zo´n zeikrol heeft gekregen
Ja ze plempen er vaak muziek in met teksten..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef Frey het volgende:
Die prachtige herkenbare tunes die ook steeds weer terugkeerden. Sommige waren echt seizoenen lang te horen en vaak ook nog eens precies dezelfde versie. De muziek wordt tegenwoordig zo onderschat...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:48 schreef Hogendoorn het volgende:
Twee fantastische momenten uit de eerste seizoenen.
Mijn favoriete verhaallijn om Frits heen: de ontvoering van Deepak.
En Herman Hogendoorn die Herman-Rien (Jack) naar Amerika heeft ontvoerd.
Briljante quotes. Komt dat omdat jij een enorm goed geheugen hebt of dit materaal nog bezit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef J_TM het volgende:
[..]
December 1992: Hoogendoorn Sr. laat Jan-Henk arresteren en Trix doodrijden; hij ontvoert Fritsje en herdoopt hem tot Herman-Rien, want "je kunt een bastaard toch niet naar een bastaard vernoemen".
Begin 1994: om zich aan te sluiten bij de Club van Duistere Zakenmannen (Wassenaar: "Het vennootschap kent geen vrienden") moet Frits het zoontje van een Indiase zakenman ontvoeren om zo diens terugtrekken uit een belangrijke deal af te dwingen, maar hij verknalt het en dreigt de vermoorde Roderick Verhulst (recentelijk nog te zien in een bronwater-reclame) achterna te gaan. "Mag ik nu gaan ?" vraagt Frits na het verhoor, maar de tot Zakenman van het Jaar benoemde Wassenaar denkt daar heel anders over. "Wat moet jij nou met vrijheid ?"
Jij zegt het! Ik wilde net melden dat zij de meest lelijke extensions heeft die ik ooit zag...quote:
Misschien kan ze een weekje op vakantie met Wiet, en dat ze daarna elkaars rol overnemenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ze in gtst moeten zijn speelt ze vast beter dan dit brave enge meisje
Hey leuk je beschrijving. Heeft u dat toevallig allemaal opgenomen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef J_TM het volgende:
[..]
December 1992: Hoogendoorn Sr. laat Jan-Henk arresteren en Trix doodrijden; hij ontvoert Fritsje en herdoopt hem tot Herman-Rien, want "je kunt een bastaard toch niet naar een bastaard vernoemen".
Begin 1994: om zich aan te sluiten bij de Club van Duistere Zakenmannen (Wassenaar: "Het vennootschap kent geen vrienden") moet Frits het zoontje van een Indiase zakenman ontvoeren om zo diens terugtrekken uit een belangrijke deal af te dwingen, maar hij verknalt het en dreigt de vermoorde Roderick Verhulst (recentelijk nog te zien in een bronwater-reclame) achterna te gaan. "Mag ik nu gaan ?" vraagt Frits na het verhoor, maar de tot Zakenman van het Jaar benoemde Wassenaar denkt daar heel anders over. "Wat moet jij nou met vrijheid ?"
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Briljante quotes. Komt dat omdat jij een enorm goed geheugen hebt of dit materaal nog bezit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk de shortie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat Isabella/Amy/Ludo-gedoe wordt nu wel irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
En toch vindt ik het verdorie wel zielig voor Dannyquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moest kokhalzen toen Danny en Bing t ding in elkaar zetten en Sjors bij t raam over dr buik stond te aaien...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Syb.ren het volgende:
Bij de nieuwe shortie:HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |