FOK!forum / Klaagbaak / Fokker die treintjes kijkt en alles over porno weet
genaktwoensdag 9 juni 2010 @ 21:04
Wat een zielig ventje
user: Socios

In zijn vrije tijd kijkt hij treintjes en aan het onderstaande topic te zien weet hij elke porno actrice bij naam

Raad de pornoactrice #1

Bij deze noem ik Socios uit tot zieligste user van fok

Klacht Zie TT
leeellwoensdag 9 juni 2010 @ 21:05
Terechte klacht

kankeruser
Broderwoensdag 9 juni 2010 @ 21:06
User bash TR gemacht.
9611Nielswoensdag 9 juni 2010 @ 21:06
Raad de pornoactrice?








Penisbaardwoensdag 9 juni 2010 @ 21:06
Wat een keizer Respect voor hem.
Twizuwoensdag 9 juni 2010 @ 21:07
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een keizer Respect voor hem.
Rectumwoensdag 9 juni 2010 @ 21:07
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een keizer Respect voor hem.
Twizuwoensdag 9 juni 2010 @ 21:08
En de zieligste Fok!ker is AP natuurlijk.
ukgawoensdag 9 juni 2010 @ 21:08
VET dat betekent dat ik niet de zieligste ben
DeBassistwoensdag 9 juni 2010 @ 21:09
treintjes
leeellwoensdag 9 juni 2010 @ 21:09
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een keizer Respect voor hem.
ninja-edit
RolStaart-Beerwoensdag 9 juni 2010 @ 21:10
Boeiend
Moduswoensdag 9 juni 2010 @ 21:10
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
RolStaart-Beerwoensdag 9 juni 2010 @ 21:11
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

Wereldgozerwoensdag 9 juni 2010 @ 21:11
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een keizer Respect voor hem.
9611Nielswoensdag 9 juni 2010 @ 21:11
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
Broderwoensdag 9 juni 2010 @ 21:12
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.


Serieus
deepartwoensdag 9 juni 2010 @ 21:12
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
Quyxz_woensdag 9 juni 2010 @ 21:13
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
Bazenreeks
Wereldgozerwoensdag 9 juni 2010 @ 21:13
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
Ik kreeg hier nog een groter stijfje van dan van het raad-de-pornoactrice topic
xxiessiexxwoensdag 9 juni 2010 @ 21:14
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
Shit hee
Rectumwoensdag 9 juni 2010 @ 21:15


Puur genot.
FL_Freakwoensdag 9 juni 2010 @ 21:16
Dat jij er juist aandacht aan besteed TS maakt jouw nog vele malen erger.
Schunckelstarwoensdag 9 juni 2010 @ 21:17
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
DeBassistwoensdag 9 juni 2010 @ 21:17
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
wtfff

dat topic ga ik volgen
Penisbaardwoensdag 9 juni 2010 @ 21:18
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:10 schreef Modus het volgende:
Het Fok treinentopic is wel weer redelijk hilarisch. .

Van die gasten die met droge ogen vragen 'zeg gisteren kwam op EhC de SV16 binnen, normaal heeft die een dubbelas-bijkoppeling, dit was echter een insteekcilinder. Weet iemand waarom dat was?'

.
Wat een bazen Wist ik maar zoveel van treinen
ukgawoensdag 9 juni 2010 @ 21:19
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wat een bazen Wist ik maar zoveel van treinen
Heb jij een nieuw woord ontdekt btw? KEIZER / KAISER?
Japsnarswoensdag 9 juni 2010 @ 21:19
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef leeell het volgende:
Terechte klacht

kankeruser
ebkewoensdag 9 juni 2010 @ 21:20
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een keizer Respect voor hem.
Moduswoensdag 9 juni 2010 @ 21:20
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:48 schreef greavy het volgende:
Jup. Gister ook al. Betroffen SGMm 2995 + 2959 (zelf gezien in 5139,5134,5149 en zal vandaag nog vaker te zien zijn, namelijk in de 5148,5163,5162,5177,5176 en tot slot 5191.
De kans is er dat dit setje morgen weer ingezet word, in dezelfde omloop.

Tevens zat een solo SGMm 2940 in de 5042 en 5045 en zijn ook nog vaker te zien vandaag.

Serie 5100 = Stoptrein (Roosendaal -) Dordrecht - Den Haag Centraal
Serie 5000 = Stoptrein Dordrecht - Leiden Centraal (Spitstoevoeging)

Dat is de fout van de HC om te vroeg te vertrekken
De V'tjes zijn ook regelmatig ruim op tijd op hun eindpunt hoor (Dordrecht vaak met -2 of -3), terwijl ze op de juiste tijd op Zwijndrecht vertrekken. De DRGL is veels te ruim gemaakt op sommige stukken in de 5100.
Ik bedoel maar. .
solairewoensdag 9 juni 2010 @ 21:20
verdorie ik dacht dat ik wel een pornokenner was... niet eentje kende ik
en treinen weet ik al helemaal niks van
9611Nielswoensdag 9 juni 2010 @ 21:20
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. .
Penisbaardwoensdag 9 juni 2010 @ 21:21
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. .

Wereldgozerwoensdag 9 juni 2010 @ 21:26
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef greavy het volgende:
DDZ wordt echt super, dat kan ik vertellen.
Foto's en dergelijke mochten niet gemaakt worden van de try-out bak van DDZ. Het is een "geheim" project, maar wij mochten er wel in kijken.
In deze try-out bak worden meerdere opties van interieur bekeken, en kan NSR een beslissing gaan nemen, voor het interieur. Ook wordt er airco ingebouwd. Bij een DD-AR die schade had opgelopen in Leidschendam met Plan V 419 wordt hiermee maandag een 'proef' gedaan. Die stuurstand gaat namelijk toch gesloopt worden.

Verwachting is dat ze medio 2011 beginnen met DD-AR naar DDZ om te bouwen, met een zeer minieme overloop van het ICM revisie proces.

Tevens staat ICMm 4083 in de oude loods binnen voor OBIS en WiFi inbouw. Deze staat langer binnen als straks het geval is bij de al gemoderneriseerde stellen. Er word extra getest, en het proces loopt nog niet op volle snelheid. Planning is dat er straks 2 stellen tegelijk binnengenomen worden om OBIS en WiFi in te bouwen.

ICM-IV ombouw naar ICMm-IV duurt 34 dagen, anderhalve dag langer als ICM-III naar ICMm-III.

De eersteklas stiltecoupé bij de 6-persoonscompartimenten komt een oplossing voor, dat er een deur komt. Hoe en wat, wisten ze nog niet exact, maar er komt een systeem dat de deuren langzamer sluiten, en niet dicht kunnen klappen met een noodremming e.d.
Trollface.woensdag 9 juni 2010 @ 21:26
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Penisbaard het volgende:
Wat een keizer Respect voor hem.
Moduswoensdag 9 juni 2010 @ 21:33
Bedenk *hier* posts voor het Fok treinentopic.
#ANONIEMwoensdag 9 juni 2010 @ 21:38