Dat wou ik ook doen maar dat werd door mijn baas ontraden. Toch maar doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:01 schreef babipangang het volgende:
Naaldje ontsmetten, even doorprikken, rotzooi eruit, druk eraf, pijn minder
Doen! En pics maken van het pus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Dat wou ik ook doen maar dat werd door mijn baas ontraden. Toch maar doen?
Ik heb er al ontsmettingsmiddel opgegaan. Nu even op zoektocht naar een steriele naaldje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Nu even serieus: ik zou even naar de kruidvat of zo gaan en een middeltje vragen.
Wel pics machen hequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Ik heb er al ontsmettingsmiddel opgegaan. Nu even op zoektocht naar een steriele naaldje.
Pics van het doorprikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Ik heb er al ontsmettingsmiddel opgegaan. Nu even op zoektocht naar een steriele naaldje.
Wel pics makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Dat wou ik ook doen maar dat werd door mijn baas ontraden. Toch maar doen?
Als het niet al te veel pijn doet dan zal ik ze wellicht maken.quote:
biotex kan ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef Sam_Raimi het volgende:
Prikken met ontsmettenaald en met je poot in een bak heet water met soda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It Never Hurts To Help!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef -Willempie- het volgende:
Dit stelt dus echt geen reet voor!![]()
Hier mijn been na een vriendschappelijk potje voetbal (3 jaar geleden ofzo):Maak er een eigen topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef AdvancedPower het volgende:
What the fuck, ben je een man of een vrouw?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef -Willempie- het volgende:
Dit stelt dus echt geen reet voor!![]()
Hier mijn been na een vriendschappelijk potje voetbal (3 jaar geleden ofzo):Wat heeft dit hiermee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En filmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef hc-sjonny het volgende:
je moet even een gaatje maken in de pus. dan is het zo klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |