Ooh even een update over de protectors! Ik heb ze nog niet binnen, maar de post komt hier bij de buren dus kan ook zijn dat ik ze niet meteen ophaal omdat ik niet elke dag de post ga vragen daarquote:
Dank je voor de updatequote:Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh even een update over de protectors! Ik heb ze nog niet binnen, maar de post komt hier bij de buren dus kan ook zijn dat ik ze niet meteen ophaal omdat ik niet elke dag de post ga vragen daarmaar ik was er gisteren en toen was er nog niets.. Dus geduld!
Omdat het moeilijk is om te accepteren dat HTC-bezitters een betere telefoon hebben voor aanzienlijk minder geld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:09 schreef rubje het volgende:
kan iemand ff uitleggen waarom sommige zo denigrerend doen over de HTC merken ivg de iPhone.
ik had begrepen dat je bijna alles kan doen als op een iphone en een htv sowieso een betere batterij en netwerk verbinding heeft.
Stond je media volume dan wel aan de vorige keer ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:34 schreef lekzzz het volgende:
Guess what, praat m'n navigatie vandaag opeens wel
Apps en widgets komen bij mij standaard op m'n telefoon waardoor ik ruimtegebrek heb. Nog steeds geen idee hoe ik dit kan veranderen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef gday het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Foto's? Die komen standaard op je SD-kaart.
Wachten op android 2.2quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Apps en widgets komen bij mij standaard op m'n telefoon waardoor ik ruimtegebrek heb. Nog steeds geen idee hoe ik dit kan veranderen.
Heb je ze al eens in het echt gezien? Ik vond persoonlijk die zilvere tegenvallen, die bruine ziet er wat mooier uit naar mijn mening. Ik wilde eerste ook een zilveren, maar toen ik hem in mijn handen had toch maar voor de bruine gegaan (met een beetje fantasie een heel klein beetje paars erin).quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:20 schreef M.C. het volgende:
Ik ga waarschijnlijk afscheid nemen van mijn iPhone en daarvoor in de plaats een Desire halen.
Ik twijfel nog tussen ziilver of bruin....lastig
Bij mij was het precies andersomquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb je ze al eens in het echt gezien? Ik vond persoonlijk die zilvere tegenvallen, die bruine ziet er wat mooier uit naar mijn mening. Ik wilde eerste ook een zilveren, maar toen ik hem in mijn handen had toch maar voor de bruine gegaan (met een beetje fantasie een heel klein beetje paars erin).
Geen iPhone 4 meer ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |