Hier switch hij regelmatig. Begint hij de request op 3G maar maakt hem af in H. Dan blijft hij een tijdje op H staan en dan gaat hij terug naar 3G. Dus het is blijkbaar (bij mij) afhankelijk van de benodigde snelheid?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, hij kan ook 'spontaan' op H gaan, ligt gewoon aan het signaal. Heb vaak genoeg gehad dat ie niet het syncen of downloaden was en toch op H stond bij mij
Hier ook, lijkt erop dat DNS requests etc via 3G gaan, vervolgens gaat het downloaden van de data (html pagina etc) via H.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hier switch hij regelmatig. Begint hij de request op 3G maar maakt hem af in H. Dan blijft hij een tijdje op H staan en dan gaat hij terug naar 3G. Dus het is blijkbaar (bij mij) afhankelijk van de benodigde snelheid?
Vodafone (op beide vragen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ga hier even meelezen, wil binnenkort de Desire gaan bestellen.
Bij welke provider hebben jullie een abonnement? Ik zit zelf aan Vodafone te denken, maar misschien heb ik ergens nog een aanbieding gemist. En welke provider heeft het snelste internet?
Dan haal je hem bij een winkel vandaan die wel die zilvere versie heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:42 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vodefone heeft niet de Silver versie, zie ik. Da's dan wel weer jammer.
En ik zie dat de Nexus One ook al te bestellen is. Dilemma
Als ik hem online bestel (bijvoorbeeld GSMweb, Smartphoneshop), heb ik dan nog steeds volledige rechten op Vodafone-diensten zoals abonnement verhogen, SMS-verdubbelaar enz.? Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit een telefoon via een externe website gekocht....quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan haal je hem bij een winkel vandaan die wel die zilvere versie heeft.
Jups, ik heb hem zelf ook via CoolBlue gekocht (smartphoneshop en dergelijke), dat was in mijn geval heel wat voordeliger dan hem via Vodafone kopen. Overigens ben ik dan wel weer iemand die hem koopt in een fysieke winkel of een website met een fysieke winkel erachter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Als ik hem online bestel (bijvoorbeeld GSMweb, Smartphoneshop), heb ik dan nog steeds volledige rechten op Vodafone-diensten zoals abonnement verhogen, SMS-verdubbelaar enz.? Misschien een domme vraag, maar ik heb nog nooit een telefoon via een externe website gekocht....
Vodafone heeft de hoogste bandbreedtequote:Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef automatic_ het volgende:
Abbo loopt bij vodafone maar er zit nog hi in bij mij. Ze zeiden in de winkel dat Voda op papier snelste heeft maar dat dat niet altijd is
Is er ergens na te gaan waar precies de toeganspunten van KPN en Vodafone staan? Ik weet namelijk van mijn vriendins IPhone dat ons huis in een T-Mobile blind spot staat...quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
Vodafone heeft de hoogste bandbreedte
KPN het meeste 3G/HSDPA toegangspunten
T-Mobile = gewoon kut Klanten T-Mobile krijgen deze maand bericht
Dus in de praktijk zal je merken dat KPN vaak sneller is op plekken waar vodafone geen 3g/hsdpa heeft.
Voordeel van vodafone is weer de FUP die hoger ligt. Men krijgt bij KPN vaak al bij 700mb een waarschuwing.
700MB?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
Vodafone heeft de hoogste bandbreedte
KPN het meeste 3G/HSDPA toegangspunten
T-Mobile = gewoon kut Klanten T-Mobile krijgen deze maand bericht
Dus in de praktijk zal je merken dat KPN vaak sneller is op plekken waar vodafone geen 3g/hsdpa heeft.
Voordeel van vodafone is weer de FUP die hoger ligt. Men krijgt bij KPN vaak al bij 700mb een waarschuwing.
http://tweakers.net/revie(...)-smartphone-kpn.htmlquote:KPN hanteert een fair use policy: elke maand berekent de provider het gemiddelde gebruik van klanten met een internetabonnement. Klanten mogen maximaal tien keer het gemiddelde gebruik verbruiken in een maand. Momenteel ligt dat gemiddelde verbruik rond 25MB, wat op een limiet neerkomt van 250MB per maand.
ik krijg met hi pas een smsje als ik rond de 650 - 700 zitquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
700MB?
[..]
http://tweakers.net/revie(...)-smartphone-kpn.html
heb ik ook eens aangezet. gaat nu lekker via HSDPA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef Marco001 het volgende:
Ah, hier heb ik wel weer ontvangst via het wcdma only gebeuren.. haalde net even 1667 kb/s in de speedtest app.
Bij Hi (verlenging)quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik ga hier even meelezen, wil binnenkort de Desire gaan bestellen.
Bij welke provider hebben jullie een abonnement? Ik zit zelf aan Vodafone te denken, maar misschien heb ik ergens nog een aanbieding gemist. En welke provider heeft het snelste internet?
Tja, ik heb laatst in de auto op weg van Brabant naar Friesland wat mp3-albums zitten downloaden via Vodafone, en dat ging heel constant met 300 tot 400kB/s. Dat is hoger dan de maximale snelheid bij alle andere providers, dus mij hoor je geen moment klagen over Vodafone hoor. In de praktijk is Vodafone bij mij ook altijd veel sneller dan Hi/KPN//T-Mobile bij m'n studiegenoten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:23 schreef automatic_ het volgende:
Abbo loopt bij vodafone maar er zit nog hi in bij mij. Ze zeiden in de winkel dat Voda op papier snelste heeft maar dat dat niet altijd is
Als je het niet met zelf knutselen voor elkaar krijgt kun je misschien beter de handleiding erbij pakken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Slayage het volgende:
Mijn klokje is opeens verdwenen en kan ff niet zien hoe ik em terug krijg
Als je het voor mij nor effe hardop voorleest, zit op werk namelijk :pquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef gday het volgende:
[..]
Als je het niet met zelf knutselen voor elkaar krijgt kun je misschien beter de handleiding erbij pakken?Bladzijde 39.
Daar kan je de pdf niet openen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als je het voor mij nor effe hardop voorleest, zit op werk namelijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |