quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
Nee ik emigreer als Geert 'Adolf' Wilders aan de macht komt.
Limburgers aan de machtquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
Ja dat klopt maar geen moslim hoor.quote:
London.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef Viajero het volgende:
Ik ben al geemigreerd![]()
Niet vanwege het gebruikelijke links/rechts, buitenlanders/PVV gezeur, maar gewoon omdat de arbeidsmarkt in Nederland te gesloten is.
Nu in London, met volle tevredenheid
Klopt. Hier hebben ze ook niet zo'n Moslim obsessie als in Nederland. Nederland lijkt van hier uit op een dorp waar de dorpsgek veel te serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:22 schreef Karzai het volgende:
London, ja dat is tenminste een wereldstad weg van het Nederlandse gekeuvel op de vierkante centimeter.
en daar zijn nog wel de échte aanslagen geweest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Klopt. Hier hebben ze ook niet zo'n Moslim obsessie als in Nederland. Nederland lijkt van hier uit op een dorp waar de dorpsgek veel te serieus genomen wordt.
Hoezo is de arbeidsmarkt te gesloten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:18 schreef Viajero het volgende:
Ik ben al geemigreerd![]()
Niet vanwege het gebruikelijke links/rechts, buitenlanders/PVV gezeur, maar gewoon omdat de arbeidsmarkt in Nederland te gesloten is.
Nu in London, met volle tevredenheid
Ik ook. Maar ik ga toch al, alleen dan maakt het me echt niets meer uit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
Zelfs toen de Nazi's de stad dagelijks bombardeerden lieten de Londenaren zich niet gek maken, gewoon uitgaan van eigen kracht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en daar zijn nog wel de échte aanslagen geweest.
Het is veel te moeilijk om mensen te ontslaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:42 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hoezo is de arbeidsmarkt te gesloten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |