haaaai, jij mijn tt aangepast?quote:
Ik dacht dat dat de bedoeling was; vond 'm wel mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:09 schreef nokwanda het volgende:
haaaai, jij mijn tt aangepast?
Jaaaa, heb je goed geschotenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de bedoeling was; vond 'm wel mooi
Normaal loopt ie sneller, maakt niet uit hoeveel ie op heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef nokwanda het volgende:
ja, vind je dat gek. Die roofhamster van je moet uitbuiken
quote:
quote:
Zeer strategisch en ik had je goed ingeschatquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
PvdA ipv SP, waar ik het doorgaans meer mee eens ben. Omdat ik een PvdA -VVD - SP (- GL?/D66?) vrijwel onmogelijk acht wilde ik de PvdA spekken.
Wel opMei Li Vos
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
Senes, die kleine met die vliegenBoris snapt niet wat ie met vliegen moet, hij vindt ze wel heel spannend, maar vangen kan hij ze niet
En Hummer alweer bijna een jaar!
Nok, ik ben ook al zo moe. Heb net zelfs een tukkie gedaan
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef Qwea het volgende:
hmmmm kut. Ik moet dus mezelf gaan spuiten met humira.
1x per week ws. Geen idee of het kutspul is. Heb het nog nooit gebruiktquote:
Mijn internist is kewl.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
En ik vind dat Qut op een belachelijk tijdstip bij de internist zit
Wat ist verschil?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
1x per week ws. Geen idee of het kutspul is. Heb het nog nooit gebruikt
Ik wil mijn remicade terug
Pas maar op, straks probeert hij 'm te vangen en prikt hij z'n snavel door het scherm.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef oh-oh het volgende:
Hans zit mn muis te volgen over mn scherm maar dan ondersteboven, omdat ie boben op mn scherm zit![]()
Barbaaf, kom je nu wel snel een keer kennismaken met dr Hans???
Remicade is gemaakt van muizen eiwit en dit grotendeels van humaan eiwit. Het zijn beide TNF blockers. Voor Crohn. Ik moet aan de humira omdat ik vette jeuk heb, wat waarschijnlijk van de remicade komtquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ist verschil?En waarom moet je nu hieraan dan?
Joh, ik ben gewoon brandweerwagenroodquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
Beh Q., dat klinkt kut![]()
Nok, achter jou had ik ook wel een rooie gezocht![]()
Hans is populair zeg (en terecht ).
Believe it or snot , ik heb pas weer in oktober contrete plannen, ik heb ff de schijt van al die drukke weekendenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pas maar op, straks probeert hij 'm te vangen en prikt hij z'n snavel door het scherm.
Had je plannen in het weekend van de 19e?
Oh bah, zonde. Ohja, die jeuk ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Remicade is gemaakt van muizen eiwit en dit grotendeels van humaan eiwit. Het zijn beide TNF blockers. Voor Crohn. Ik moet aan de humira omdat ik vette jeuk heb, wat waarschijnlijk van de remicade komt
En dan woon je zeker fucking ver hier vandaan zodat ik nog niks aan je hebquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah, zonde. Ohja, die jeuk ja.
Nouja, hopen dat je hier dan minder bijwerkingen van gaat hebben..
Alst niet lukt wil ik je met alle liefde prikken hoor!Ben daar echt heel goed in. Hoor van heel veel patiënten dat ik prettig prik en het niet zoveel pijn doet!
![]()
I live in ze city of ze cheesequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan woon je zeker fucking ver hier vandaan zodat ik nog niks aan je heb
Hou 'm vrij, afhankelijk van weer en onweer maken we tzt wel concrete plannen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Believe it or snot , ik heb pas weer in oktober contrete plannen, ik heb ff de schijt van al die drukke weekenden![]()
Dus dan kan ik wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan woon je zeker fucking ver hier vandaan zodat ik nog niks aan je heb
Das heul niet eens zo debiel ver weg van t eind van de wereld waar Qut woontquote:
Ik schrijf t op, en we zien dan welquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hou 'm vrij, afhankelijk van weer en onweer maken we tzt wel concrete plannen.
Pfff gedoe he!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Life's good...yours ook?
Ik ga ff naar pa en ma; douchen
Ze wronk city of cheeze, Alkmaar had nog gekundquote:
Ooooooooh, ik dacht Alkmaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze wronk city of cheeze, Alkmaar had nog gekund
XDquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Life's good...yours ook?
Ik ga ff naar pa en ma; douchen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Qwea het volgende:
Exit poll: PvdA en VVD allebei 31 zetels
PVV derde met 23 zetels; CDA de vierde partij![]()
![]()
.........Rotterdam?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht bij kaasstad echt meteen aan Alkmaar heur
Jullie hebben toch heul geen kaasmarkt nie?quote:
Maar GL wint 4 zetels en de SP stond met Agnes op nog maar 8 zetels en is met Roemer terug op 15quote:
Ik woon in de stad van " ga ik boodschappen doen of op de boot"quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
.........Rotterdam?![]()
Kijk, als ik de kaasstad zeg, dan is dat toch gewoon Gouda? Maar de stad van het water?![]()
![]()
Spaar je die?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
Godver, ik wil beesies van AH.
Zal ik maar weer es boodschappen laten bezorgen?
Ik heb dr geen want ik kom dr nooit, maar de honden vinden de bungels van de super al zo leuk, en volgens mij vinden ze die beesies helemaal tha bomb, ze waren ook echt achterlijk idolaat van die wuppies en zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Spaar je die?
dus als ik die heb kunnen die in een flop naar je?
Ik koop mijn drank in duitsland, sgatjuh..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr geen want ik kom dr nooit, maar de honden vinden de bungels van de super al zo leuk, en volgens mij vinden ze die beesies helemaal tha bomb, ze waren ook echt achterlijk idolaat van die wuppies en zo![]()
Dus ja heel graag![]()
![]()
![]()
Met al die drank die jij koopt moet je dr toch hele bergen krijgen elke week of nie ?
Van gestoorde geile wijven die oh-oh heten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Waar is Maastricht de stad van, behalve van mijn mooie heuvels???
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Waar is Maastricht de stad van, behalve van mijn mooie heuvels???
Juwel. In de zomer. Met dingen enzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jullie hebben toch heul geen kaasmarkt nie?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar GL wint 4 zetels en de SP stond met Agnes op nog maar 8 zetels en is met Roemer terug op 15
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon in de stad van " ga ik boodschappen doen of op de boot"
quote:
Ja zeg das kut Qut, gaat dat es bij de appie doen ja, voor beesies voor de beesies hieroquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik koop mijn drank in duitsland, sgatjuh..
Oh ja.quote:
En verrukkelijke kaasbolletjes (knabbeldinges)quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
Ah echt nooit geweten dat Gouda ook een kaasmarkt heeft![]()
Weer wat geleerd vandaag![]()
In Alkmaar was ik 2 jaar geleden 3 weken op vakantie, dus daar heb ik t wel gezien ondertussen
Ik vind Zwolle de mooiste stad van Nederland.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja.
De stad van t Vrijthof![]()
Ik vind dr niks aan, drukke bende![]()
Ik ben wel gek op de oude brug, die ga ik echt wel 10 keer per week over, maar ik blijf hem fantastisch vinden![]()
[ afbeelding ]
En ik ben ook dol op de nieuwe brug, de Hogebrug, want als je daar over loopt heb je aan beide kanten schitterend uitzicht, met de Servaasbrug rechts en St. Pieter en t Gouvernement links![]()
Ik ben echt vreselijk chauvinistisch maar ik vind Maastricht echt de mooiste stad van NL
Amsterdam zou ik echt wel willen wonen. De Pijp, of oud zuid (duur!!!!) ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Amsterdam zou ik nooit willen wonen, ik vind het altijd leuk voor een dagje.
Qua grachten vind ik Delft leuker, en Leiden
*giechel*quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon in de stad van " ga ik boodschappen doen of op de boot"
Nu wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef Graseter het volgende:
Zijn JJH en Barbaaf de enige mannen hier?
Ik wilde er niet eens studerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Amsterdam zou ik echt wel willen wonen. De Pijp, of oud zuid (duur!!!!) ofzo.
Scheelt ook dat ik er in de buurt ben opgegroeid.
Die grachten heb je na een tijdje wel gezien hoor. Ik vind Maastricht juist heel leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Amsterdam zou ik nooit willen wonen, ik vind het altijd leuk voor een dagje.
Qua grachten vind ik Delft leuker, en Leiden
quote:
Londen is zo mogelijk nog 16x zo duur als Amsterdam, als je een beetje in het centrum wilt wonen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde er niet eens studeren![]()
Utrecht vind ik ook vele malen leuker![]()
Als ik in een echte grote stad zou gaan wonen was dat Londen weer
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar issie eigenlijk? Op vakantie/paar daagjes weg ofzo?
I know, en die grachten meuren in de zomerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die grachten heb je na een tijdje wel gezien hoor. Ik vind Maastricht juist heel leuk
Ja maar Londen is Londen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Londen is zo mogelijk nog 16x zo duur als Amsterdam, als je een beetje in het centrum wilt wonen.
Maar het is inderdaad een geniale stad. Ben er ondertussen al drie keer geweest en ik moet er binnenkort gewoon weer eens naar toe.
Dan had je dit niet kunnen vragen:quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef Graseter het volgende:
Zijn JJH en Barbaaf de enige mannen hier?
Ik bedoelde alle mannen inclusief mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan had je dit niet kunnen vragen:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |