quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet iedereen kwijlt op Sylvie v.d. Vaart..
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]Dit is echt heel erg, ik zou mij schamen als ik jou was.
Nou je kon gemist worden heur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nogal veel D66-ers hier.
Maargoed, stemmen op D66 is stemmen op een Dode partij die sinds 1966 nog zelfs geen deuk in een pakje boter heeft geslagen.
En nee, ik heb niet gestemd en in het geval dat ik dat wel had gedaan was het zoals altijd VVD geworden.
Gelukkig weet ik wie het zegt maar enniewee, de belastingdienst en 12 NL gezinnen delen jouw mening absoluut niet.quote:
Ja? Is dat nog zo lucratief zo'n naaktcamping?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wie het zegt maar enniewee, de belastingdienst en 12 NL gezinnen delen jouw mening absoluut niet.
Net zo lucratief als je BH een maand omhouden zodat je er zweetsoep van kan koken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja? Is dat nog zo lucratief zo'n naaktcamping?
Wtf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zo lucratief als je BH een maand omhouden zodat je er zweetsoep van kan koken.
Wat heb jij een opvallende bijbaantjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zo lucratief als je BH een maand omhouden zodat je er zweetsoep van kan koken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat heb jij een opvallende bijbaantjes
V.
Volgens mij ben jij best nog wel bekend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:24 schreef snakelady het volgende:
Ik heb D66 gestemd....maar ben geen bekende fokker...
Ben je zó wanhopig aan het zoeken naar een manier om mij te dissen?quote:
Nee, een smerige BH wat jij maar eens in de maand verschoont. Het kan ook een week zijn maar hang me daar niet aan op wat je schreef.quote:
Wtf?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, een smerige BH wat jij maar eens in de maand verschoont. Het kan ook een week zijn maar hang me daar niet aan op wat je schreef.
Oké, 3 dagen dan. Het is dan ook meer dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Wtf?.
Wil je dit even quoten dan? Want je bent nu wel heel ordinair en laag aan het doen. Ik weet natuurlijk niet beter van je maar je beweert zoiets stompzinnigs als e.o.a. waarheid, maak het even hard alsjeblieft.
Kijk, en dat laatste komt ook niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:08 schreef Stali het volgende:
Ik draag mijn favoriete BH's ook gerust drie dagen..
Ondergoed als in slipjes draag ik de laatste maanden helemaal niet meer. Om kort te gaan, ik douche iedere dag, draag deo en parfum op een schone huid en ik doe iedere dag weer schone kleding aan en draag niets langer dan 2 dagen achter elkaar behalve... mijn bh's. Mijn borsten lekken niet, zweten niet en dus raken mijn BH's niet vies.
Maar goed, ik ben dan natuurlijk ook een hoogopgeleide vrouw..
Hoezo is die naaktcamping bashen? Schaam je je daarvoor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké, 3 dagen dan. Het is dan ook meer dan een jaar geleden.
Oh, over ordinair gesproken. Steek je hand eens in eigen boezem met je meesmuilende opmerking over naakcamping of verbeeld je je dat je alleenrecht hebt op bashen?
[..]
Kijk, en dat laatste komt ook niet echt uit de verf.
Oh en zie de huillachsmiley. Dat heet zelfspot met je Dr.Nikita.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oké, 3 dagen dan. Het is dan ook meer dan een jaar geleden.
Oh, over ordinair gesproken. Steek je hand eens in eigen boezem met je meesmuilende opmerking over naakcamping of verbeeld je je dat je alleenrecht hebt op bashen?
[..]
Kijk, en dat laatste komt ook niet echt uit de verf.
De ondertoon, intentie en de subtiele verwijzingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoezo is die naaktcamping bashen? Schaam je je daarvoor?
Beetje paranoide? Want zo was het niet eens bedoeld. Waarschijnlijk voelde je je meteen in je bevooroordeelde wiekje geschoten omdat het van mij af kwam.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De ondertoon, intentie en de subtiele verwijzingontging mij echt niet,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |