abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83427847
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:58 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Ja zo moeilijk is dat toch niet? Apple-producten zijn flink aan de prijs, dan mag je toch wel verwachten dat ze tenminste één jaar (maar niet per se 17 jaar) meekunnen. Of niet soms?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 01:03:37 ]
pi_83427950
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja zo moeilijk is dat toch niet? Apple-producten zijn flink aan de prijs, dan mag je toch wel verwachten dat ze tenminste één jaar (maar niet per se 17 jaar) meekunnen. Of niet soms?
Doet hij het niet meer dan?
pi_83428135
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:02 schreef Igen het volgende:

[..]

Je kunt er echt alles meedoen, alleen heb je nu niet de mogelijkheid om mapjes te maken, that's it.
pi_83428183
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:07 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Doet hij het niet meer dan?
Onderdeel van "het doen" is dat je er nieuwe dingen op kunt zetten.

Zou jij het accepteren als je op een iPod van nog geen jaar oud geen nieuwe muziek meer kon zetten?
Zou jij het accepteren als je op een iPod van nog geen jaar oud geen nieuwe apps meer kon zetten?
Zou jij het accepteren als je op een iPod van nog geen jaar oud geen nieuw OS meer kon zetten?

Even vooropgesteld dat er geen technische beperkingen zijn, maar je maakt mij niet wijs dat een iPod Touch 1g geen rekenkracht genoeg heeft om apps in mapjes te stoppen of dat de 2g geen rekenkracht genoeg heeft om een achtergrondplaatje weer te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 01:22:33 ]
pi_83428416
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Onderdeel van "het doen" is dat je er nieuwe dingen op kunt zetten.

Zou jij het accepteren als je op een iPod van nog geen jaar oud geen nieuwe muziek meer kon zetten?
Zou jij het accepteren als je op een iPod van nog geen jaar oud geen nieuwe apps meer kon zetten?
Beiden kunnen nog wel, dit slaat dus nergens op.
quote:
Zou jij het accepteren als je op een iPod van nog geen jaar oud geen nieuw OS meer kon zetten?
Ik gebruik al sinds 2004 iPods en heb nog nooit een nieuw OS op een iPod geïnstalleerd. Je doet alsof het 'normaal' is dat je op een iPod (wat gewoon een mp3-speler is) jaarlijks een heel nieuw OS kan installeren maar ik heb dat nog bij geen enkele andere mp3-speler gezien. Dat het bij de wat recentere iPods wel kan vind ik eigenlijk alleen maar mooi meegenomen.
quote:
Even vooropgesteld dat er geen technische beperkingen zijn, maar je maakt mij niet wijs dat een iPod Touch 1g geen rekenkracht genoeg heeft om apps in mapjes te stoppen of dat de 2g geen rekenkracht genoeg heeft om een achtergrondplaatje weer te geven.
Mapjes niet, maar een wallpaper zoals bij iOS vereist wel degelijk rekenkracht. Ik heb 't op m'n iPhone 3G geprobeerd met jailbreak en het loopt gewoon niet soepel.
pi_83431203
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 01:50 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Beiden kunnen nog wel, dit slaat dus nergens op.
Ja duh!
quote:
[..]

Ik gebruik al sinds 2004 iPods en heb nog nooit een nieuw OS op een iPod geïnstalleerd. Je doet alsof het 'normaal' is dat je op een iPod (wat gewoon een mp3-speler is) jaarlijks een heel nieuw OS kan installeren maar ik heb dat nog bij geen enkele andere mp3-speler gezien.
Tot nu toe kon het meerdere keren wél, dus blijkbaar is het bij de iPod touch wel normaal om het OS te upgraden.
quote:
Dat het bij de wat recentere iPods wel kan vind ik eigenlijk alleen maar mooi meegenomen.
Zou je dat ook zeggen als je geen nieuwe apps en geen nieuwe iTunes-muziek meer erop zou kunnen zetten? Zou je dan ook aankomen met iets van "op andere mp3-spelers kan het ook niet" en "het is mooi meegenomen dat het eerst wel mogelijk was"?
pi_83434334
Wat zit je nou te 'wat als-en'?

Toen je de iPod touch kocht waren software-updates nog niet aan de orde dus zeur niet zo. Alle applicaties draaien toch nog gewoon? Koop een nieuwe iPod als het je zo dwars zit.
pi_83434759
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Zou je dat ook zeggen als je geen nieuwe apps en geen nieuwe iTunes-muziek meer erop zou kunnen zetten? Zou je dan ook aankomen met iets van "op andere mp3-spelers kan het ook niet" en "het is mooi meegenomen dat het eerst wel mogelijk was"?
Alsof je bestaande functionaliteit verliest, maar dat is niet zo?
pi_83436859
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Alsof je bestaande functionaliteit verliest, maar dat is niet zo?
Hoezo? Geen nieuwe muziek van iTunes erop kunnen zetten is toch ook geen verlies van bestaande functionaliteit? Alle oude nummers kun je dan immers nog gewoon afspelen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2010 12:12:27 ]
pi_83436911
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat zit je nou te 'wat als-en'?

Toen je de iPod touch kocht waren software-updates nog niet aan de orde
Jawel ...
quote:
dus zeur niet zo. Alle applicaties draaien toch nog gewoon? Koop een nieuwe iPod als het je zo dwars zit.
... dus dit is flauwekul.
pi_83437040
Dat je die zware update op verouderde hardware wil is flauwe kul, op de ipod touch 2 draait het al niet super, laat staan de eerste generatie.
pi_83437129
Serieus, als Apple bijvoorbeeld 25 euro voor een nieuwe versie had gevraagd, dan had ik dat volkomen normaal gevonden. En als dan op een gegeven moment bepaalde applicaties onder oude OS-versies niet meer werken, dan had ik dat óók volkomen normaal gevonden.

Maar om zonder technische reden binnen een jaar te verklaren dat een (behoorlijk duur) apparaat verouderd en achterhaald is en dat je maar beter een nieuwe moet kopen als je de volledige functionaliteit wil behouden, dat vind ik behoorlijk belachelijk.
pi_83437179
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Dat je die zware update op verouderde hardware wil is flauwe kul, op de ipod touch 2 draait het al niet super, laat staan de eerste generatie.
OS 4 draait in de huidige vorm toch prima op de 2g? En zo veel rekenkracht vergen de nieuwe functies nou ook weer niet, dus het lijkt me héél sterk dat de 1g dat niet aan zou kunnen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:22:44 #64
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83437199
Ik ben verbaasd dat dat ding internetfaciliteiten aan boord heeft. Maar dan moet je er dus een simkaart in doen?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_83437200
Hoezo technische redenen, de allereerste ipod touch draait op 400 mhz en mist een complete ARM core die de nieuwere generaties wel hebben. Daar gaan die 25,- euro echt geen verandering in brengen.
pi_83437227
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:22 schreef EINZ het volgende:
Ik ben verbaasd dat dat ding internetfaciliteiten aan boord heeft. Maar dan moet je er dus een simkaart in doen?
WiFi, wireless internet since 1999
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:27:47 #67
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_83437393
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:23 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

WiFi, wireless internet since 1999
Dat wil ik niet Ik wil ook op vunzige tankstations kunnen internetten

Maar er staat toch 3g? Dat is toch een telefoonterm?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_83437421
Jah dan neem je toch gewoon een Iphone?
pi_83439027
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef EINZ het volgende:

[..]

3G staat ook voor third Generation
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:11:25 #70
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_83439302
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef EINZ het volgende:

[..]

Klopt, maar iPod Touch gebruikers gebruiken de term 3G als in 'derde generatie', net zoals sommigen de iPhone 4 de iPhone 4G noemen, ook al heeft deze geen 4G ondersteuning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')