abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 13:13:03 #126
236264 crew  capricia
pi_82661746
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Nou, je kunt gewoon als hetero de trut in hoor!
Nee, je moet eerst voor de lesbo-test slagen...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:14:30 #127
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82661829
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef capricia het volgende:

[..]

Nee, je moet eerst voor de lesbo-test slagen...
Oh ja
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:25:59 #128
15600 BB-King
Long live the King!
pi_82662392
Hebben die mensen nu echt geen betere dingen te doen dan mensen bespieden bij een gaybar om ze vervolgens in elkaar te meppen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_82662542
Sowieso, waarom zou je als hetero naar een gaybar willen.

Niets tegen homo's en gaybarren ofzo, maar het zou niet mijn eerste keus zijn bij het uitgaan.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 13:30:31 #130
236264 crew  capricia
pi_82662606
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef nikk het volgende:

Niets tegen homo's en gaybarren ofzo, maar het zou niet mijn eerste keus zijn bij het uitgaan.
Ik ga wel eens naar vrouwenbars / avonden. Lekker relaxed! Zeker als ik met een groepje vriendinnen ben.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82663019
Ben benieuwd naar de afkomst van dat tuig.
pi_82663087
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ga wel eens naar vrouwenbars / avonden. Lekker relaxed! Zeker als ik met een groepje vriendinnen ben.
Met hetero's bedoelde ik eigenlijk hetero-mannen.

Bij vrouwen kan ik me nog wel voorstellen dat ze naar een vrouwenbar gaan.
pi_82663140
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef nikk het volgende:

Ik ben als hetero wel eens met een bevriende homo naar een gaybar geweest hoor. Erg gezellige en ontspannen sfeer. Leuker dan menig "normale" kroeg.

had nog sjans met een bi-sexuele meid ook.
pi_82663192
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:40 schreef Flounder het volgende:

[..]

Ik ben als hetero wel eens met een bevriende homo naar een gaybar geweest hoor. Erg gezellige en ontspannen sfeer. Leuker dan menig "normale" kroeg.
Okay, maar had je daarheen gewild zonder die vriend?
pi_82663240
-edit dubbel-
pi_82663259
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:41 schreef nikk het volgende:

[..]

Okay, maar had je daarheen gewild zonder die vriend?
Ik kan me herinneren dat ik er later nog met een andere hetero vrienden geweest ben.
we waren niet de enige hetero's daar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:49:20 #137
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_82663527
je zou je bijna nergens meer veilig voelen straks..
-
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:56:54 #138
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_82663862
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Het ligt in ieder geval niet aan het feit dat homo's homoseksueel zijn. Bedenk wel, in principe is iedere minderheid met duidelijk identificeerbare eigenschappen het onderwerp van discriminatie op basis van die eigenschappen. Gothics, buitenlanders, skinheads, hippies, noem maar op. Er is altijd wel een groep die aanstoot neemt aan de ander. Echter, die haat kunnen ze alleen uiten op de betreffende groep als ze weten wie het zijn. Daar zit voor mij altijd de vraag: waarom kan ik het in veel van de gevallen puur op het uiterlijk en gedrag al raden dat iemand homoseksueel is?
Ik durf te zeggen...Nee ik weet gewoon dat veruit de meesten homo's niet te herkennen zijn voor, in dit geval, hetero's. Het is maar een betrekkelijk klein groepje die extravagant zijn.

Dat je als je duidelijke identificeerbare eigenschappen hebt opvalt en op die manier opmerkingen uitlokt zal niemand met die identificeerbare eigenschappen echt een probleem vinden denk ik, althans anders zouden ze zich niet zou uitdragen.

Haat en discriminatie is gewoon weg van een heel andere orde en behoord veroordeelt te worden ipv getolereerd onder het mom; "Ja maar die gasten lokken het ook wel een beetje uit."
quote:
Ik heb er vervolgens geen moeite mee, maar ik snap niet helemaal hoe je seksuele voorkeur je gedrag kan beinvloeden. Ik val op mannen, dus ik hou van kleurrijke kleding? Ik zie die link niet. Ik ben dan ook geen homo, dus misschien weet ik het wel gewoon niet.
Tja, er zullen homo's zijn met een bepaalde smaak qua kleding en uiterlijk, dat snap ik soms ook niet, maar echt boeiend vind ik het niet. Net zo min dat ik het echt boeiend vind hoe sommige hetero's hun wansmaak uiten in hun kleding. Waarmee ik niet suggereer dat alle hetero mannen zich slecht kleden hoor.
quote:
Maar wat ik wel weet, is dat dit soort verschillen échte acceptatie in de weg staan.
Echte acceptatie heeft volgens mij geen voorwaarden nodig.
quote:
Dat dat principieel niet zo zou moeten zijn, ben ik het 100% mee eens. Maar homo's leven niet in een andere realiteit dan de rest van de mensen, en zullen het dus helaas met de werkelijkheid moeten doen.
Inderdaad, zoals ik al eerder aangaf, echt acceptatie voor homo's is eigenlijk nog nooit bereik en geloof mij de meesten homo's zijn daar erg bewust van.
quote:
Nee, je verdient het niet om in elkaar geslagen te worden als je anders bent. Ja, je bent wat mij betreft 100% slachtoffer. Echter, als je iets voorzichtiger omgaat met het uiten van je homoseksualiteit, kun je het probleem wel enigzins uit de weg gaan.
Nogmaals ik vind dit dus al de kant op gaan van het goed praten. Het is ook één van de redenen waarom veruit de meeste homo's zich niet (durven te) uiten op bijvoorbeeld hun werk.

En neem maar van mij aan dat het praktisch onmogelijk is om het niet over je privé situatie te hebben op bijvoorbeeld je werk. Ik wordt gedetacheerd, maar meestal op de eerste dag heb ik al minstens 3 keer de vraag of ik samenwoon moeten beantwoorden. Ik moet dus meteen inschatten of ik in een werksituatie zit waar dit wel of niet kan etc.

Opzich is het iets kleins, maar zelfs ik word er wel eens moe van om met dat soort dingen rekening te houden, omdat er randdebielen zijn die niet om kunnen gaan met hun eigen onzekerheden en zich wellicht ongemakkelijk gaan voelen als ik aangeef samen te wonen met een man.

Reken maar dat homo's continue rekening houden met de maatschappij en die "oh zo belangrijke" gevoelens van onze medemens. Die dan weer schouder ophalend reageren op een bericht dat er weer een homo/lesbiene in elkaar is geslagen. "Want die nicht/lesbo zal het wel hebben uitgelokt.

Maar idd de kleding of homo-evenement zal de acceptatie wel in de weg zitten. Weet je wat de acceptatie in de weg zit? De bekrompenheid van de gemiddelde Nederlander, die zit in de weg.
quote:
Net zoals ik gewoon niet met mijn blanke hoofd door de zwarte townships in Zuid Afrika ga wandelen. Het zou moeten kunnen, maar het kan niet.
Dat heeft wel wat andere redenen dan enkel tolerantie en acceptatie alleen...hoewel er was natuurlijk dat grapje van de apartheid...maar nee dat zal daar niks mee te maken hebben gehad.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:57:52 #139
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:04:47 #140
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82664195
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:57 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Marokkanen
Hoeft niet:
Politie slaat alarm over geweld tegen homo's (Incl filmpje met foto van dader)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:11:49 #141
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_82664527
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik durf te zeggen...Nee ik weet gewoon dat veruit de meesten homo's niet te herkennen zijn voor, in dit geval, hetero's. Het is maar een betrekkelijk klein groepje die extravagant zijn.

Dat je als je duidelijke identificeerbare eigenschappen hebt opvalt en op die manier opmerkingen uitlokt zal niemand met die identificeerbare eigenschappen echt een probleem vinden denk ik, althans anders zouden ze zich niet zou uitdragen.

Haat en discriminatie is gewoon weg van een heel andere orde en behoord veroordeelt te worden ipv getolereerd onder het mom; "Ja maar die gasten lokken het ook wel een beetje uit."
[..]

Tja, er zullen homo's zijn met een bepaalde smaak qua kleding en uiterlijk, dat snap ik soms ook niet, maar echt boeiend vind ik het niet. Net zo min dat ik het echt boeiend vind hoe sommige hetero's hun wansmaak uiten in hun kleding. Waarmee ik niet suggereer dat alle hetero mannen zich slecht kleden hoor.
[..]

Echte acceptatie heeft volgens mij geen voorwaarden nodig.
[..]

Inderdaad, zoals ik al eerder aangaf, echt acceptatie voor homo's is eigenlijk nog nooit bereik en geloof mij de meesten homo's zijn daar erg bewust van.
[..]

Nogmaals ik vind dit dus al de kant op gaan van het goed praten. Het is ook één van de redenen waarom veruit de meeste homo's zich niet (durven te) uiten op bijvoorbeeld hun werk.

En neem maar van mij aan dat het praktisch onmogelijk is om het niet over je privé situatie te hebben op bijvoorbeeld je werk. Ik wordt gedetacheerd, maar meestal op de eerste dag heb ik al minstens 3 keer de vraag of ik samenwoon moeten beantwoorden. Ik moet dus meteen inschatten of ik in een werksituatie zit waar dit wel of niet kan etc.

Opzich is het iets kleins, maar zelfs ik word er wel eens moe van om met dat soort dingen rekening te houden, omdat er randdebielen zijn die niet om kunnen gaan met hun eigen onzekerheden en zich wellicht ongemakkelijk gaan voelen als ik aangeef samen te wonen met een man.

Reken maar dat homo's continue rekening houden met de maatschappij en die "oh zo belangrijke" gevoelens van onze medemens. Die dan weer schouder ophalend reageren op een bericht dat er weer een homo/lesbiene in elkaar is geslagen. "Want die nicht/lesbo zal het wel hebben uitgelokt.

Maar idd de kleding of homo-evenement zal de acceptatie wel in de weg zitten. Weet je wat de acceptatie in de weg zit? De bekrompenheid van de gemiddelde Nederlander, die zit in de weg.
[..]

Dat heeft wel wat andere redenen dan enkel tolerantie en acceptatie alleen...hoewel er was natuurlijk dat grapje van de apartheid...maar nee dat zal daar niks mee te maken hebben gehad.
Joh, ik begrijp je wel, en ik vind dat ook een verschrikkelijk argument (criminaliteit uitlokken door je op een bepaalde manier te gedragen), dus ik ben dat ook met je eens. Ik voer dat argument dan ook niet op ter verdediging van de dader, maar als suggestie voor homo's en andere benadeelde minderheden om de strijd misschien op een pragmatischer niveau te voeren. Ideaal zou het zijn als je voluit homo kon zijn, doen wat je wilde, en gewoon geaccepteerd zou worden, zoals het hoort. Maargoed, er zullen altijd elementen zijn die je kwaad gezind zijn, zelfs al ben je de meerderheid. Wapen je daartegen door bepaalde dingen op bepaalde plaatsen niet te doen. Niet omdat het anders je eigen schuld zou zijn als je wat overkomt, maar omdat je mensen dan geen kans meer geeft om uberhaubt een hekel te hebben aan homo's. Immers, ze verschillen alleen in de slaapkamer (ervanuitgaande dat teveel intimiteit op straat of in de kroeg óók voor hetero's ongepast is), en daar weet men dus niets van. Dan heeft de hele anti-homo movement geen poot (haha ) om op te staan en ben je weer een stapje dichterbij acceptatie.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_82664759
Ironisch dat Ellie Lust van de politie Amsterdam dan het verhaal doet op tv:

Als er toch iemand lesbisch zijn uitstraalt..
pi_82664837
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Mistbank het volgende:

[ afbeelding ]

Welnee, die is aan de man en heeft nu een vlot, pittig kapsel genomen.
pi_82665472
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:11 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Joh, ik begrijp je wel, en ik vind dat ook een verschrikkelijk argument (criminaliteit uitlokken door je op een bepaalde manier te gedragen), dus ik ben dat ook met je eens. Ik voer dat argument dan ook niet op ter verdediging van de dader, maar als suggestie voor homo's en andere benadeelde minderheden om de strijd misschien op een pragmatischer niveau te voeren. Ideaal zou het zijn als je voluit homo kon zijn, doen wat je wilde, en gewoon geaccepteerd zou worden, zoals het hoort. Maargoed, er zullen altijd elementen zijn die je kwaad gezind zijn, zelfs al ben je de meerderheid. Wapen je daartegen door bepaalde dingen op bepaalde plaatsen niet te doen. Niet omdat het anders je eigen schuld zou zijn als je wat overkomt, maar omdat je mensen dan geen kans meer geeft om uberhaubt een hekel te hebben aan homo's. Immers, ze verschillen alleen in de slaapkamer (ervanuitgaande dat teveel intimiteit op straat of in de kroeg óók voor hetero's ongepast is), en daar weet men dus niets van. Dan heeft de hele anti-homo movement geen poot (haha ) om op te staan en ben je weer een stapje dichterbij acceptatie.
dan ga je alleen maar verder van acceptatie vandaan.. dan is het tolerantie omdat je je zo 'normaal' hetero-mogelijk gedraagt. Je omdat anderen er niet tegenkunnen anders voordoen is geen oplossing

"Wapen je daartegen door bepaalde dingen op bepaalde plaatsen niet te doen". zoals wat? n gaybar uitlopen?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:35:02 #145
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82665941
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:15 schreef Mistbank het volgende:

[ afbeelding ]

't Is toch juist goed dat zij op die functie zit? En bovendien is dat inmiddels al lang algemeen bekend van haar, dus what else is new En lekker boeiend ook.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:35:44 #146
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_82665982
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:11 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar goed dit topic gaat over een vrouw die opgewacht is, gevolgd en daarna is mishandeld, de plek waar ze vandaan kwam was een gaybar was. Als ze daar al zichzelf niet kan zijn, waar dan?

En zover ik weet staan er geen homo's te dansen voor moskee's of in Kerken, ook lopen er verdomt weinig rond in hun roze strak-ledere pakje door zwartekouzen gemeenten. Over het algemeen houden homo's met iedereen en alles rekening, elke dag weer en op elk moment, enkel hebben ze zo hun kroegjes en bars om even lekker zichzelf te zijn samen met andere mensen die zich vergelijkbaar voelen.

Maar kennelijk is dat ook al iets van not-done, want tja "waarom zouden ze gaybars willen hebben, ze willen toch normaal zijn?" Nee! Ze willen niet normaal zijn, ze willen zichzelf zijn en ze hebben een gaybar om zichzelf te kunnen zijn zonder het risico te lopen om in elkaar getikt te worden bijvoorbeeld.

Ik wil echt niet zo melodramatisch overkomen, maar van zulke opmerkingen als "waarom willen homo's hun eigen evenementen/bars, want...[Vul een of ander onzin argument in]" word ik nu wel een beetje moe. Het is toch redelijk duidelijk waarom?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_82667824
http://www.at5.nl/artikel(...)zwerver-de-gracht-in

is dit nou ook mishandeling, of voorzien van een gratis bad?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:13:41 #148
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82667972
[
quote:
VVD: 'Snel lokhomo's en camera's inzetten'

De VVD wil dat er snel maatregelen worden genomen tegen het toenemende geweld tegen homoseksuelen.

Door het inzetten van lokhomo’s en het snel plaatsen van camera’s denkt de VVD het antihomo-geweld tegen te kunnen gaan. Het COC laat weten dat twee van de drie geweldsincidenten van de afgelopen maand werden voorafgegaan door observatie van de slachtoffers door de daders. De VVD wil daarom dat er wordt onderzocht of dit een trend is van de daders.

At5

Heel goed. Gewoon actie ondernemen idd!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 15:19:08 #149
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82668235
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:10 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)zwerver-de-gracht-in

is dit nou ook mishandeling, of voorzien van een gratis bad?
Nee, 't lijkt wel of die mensen idd niks beters te doen hebben dan treiteren, zieken en de orde verstoren. Wat zijn dit toch voor mensen??? Waar is je geweten vraag ik me af? Ga voetballen op een veldje, van mijn part belletje lellen, of iets in die geest, maar wtf!? En dan kunnen ze alleen maar opgepakt worden als deze man aangifte doet???
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 15:21:39 #150
236264 crew  capricia
pi_82668376
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:13 schreef Qebbel het volgende:
[
[..]

At5

Heel goed. Gewoon actie ondernemen idd!
Lokhomo's ...
Dat vind ik dan wel weer grappig!
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')