euhm... kijk t is natuurlijk bizar..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef capricia het volgende:
Walgelijk. Nu ook al vrouwen in elkaar slaan...

Vind het ook walgelijk als het bij een man gebeurt hoor!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
euhm... kijk t is natuurlijk bizar..
maar waarom is het zoooo veel erger als het bij een vrouw gebeurt.. :S
ik snap dat niet helemaal
die flikkers moeten met hun poten van die poten en potten afblijven!

omdat geslagen worden voor je geaardheid of levensinstelling niet moet kunnen. stel je voor dat ik islamitische vrouwen met een hoofddoek in elkaar ga slaan, omdat hun religie mij niet aanstaat. lijkt me geen wenselijke situatie. en zal ook op basis daarvan breed uitgemeten worden in media.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
euhm... kijk t is natuurlijk bizar..
maar waarom is het zoooo veel erger als het bij een vrouw gebeurt.. :S
ik snap dat niet helemaal
die flikkers moeten met hun poten van die poten en potten afblijven!

Nee de maatschappij moet ze niet in hokjes plaatsten .quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering moeten gehandicapten niet laten merken dat ze gehandicapt zijn met hun rolstoel, en ouderen moeten hun haar verven en een facelift ondergaan om niet zo duidelijk te laten zien dat ze oud zijn
Waarom ik vind het niet erg om even een cola te drinken in een bar met een homo of lesbische dame hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Semisane het volgende:
Man, je bent geen trol, je bent een randdebiel...het is toch overduidelijk waarom homo's/lesbienes hun eigen evenementen organiseren als er gasten rondlopen zoals jij?! "aktie is reaktie" Ik zou lachen als het niet zo'n trieste opmerking zou zijn.

Okee, met jou discussieren is ECHT onmogelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee de maatschappij moet ze niet in hokjes plaatsten .
want iedereen wil toch gelijkwaardig behandeld worden ..
gehandicapt zijn wil niet gelijk zeggen dat je in een rolstoel zit
ook mensen met een chronische ziekte en mensen die last hebben van een versleten rug kunnen namelijk niet vol meer mee draaien, maar dit wordt hun wel vaak voor hun voeten gegooid .
Want als je zegt dat je niet KAN werken dan is het weerwoord van je WIL niet werken ..
En als je dan zelf naar werk gaat zoeken dan wordt je niet aan genomen omdat je wat mankeer
En zo kan ik wel even doorgaan
want een baan of gewoon een normaal leven waar iedereen recht op heeft kan je namelijk wel vergeten ..
En hoe komt dat .....
[..]
Waarom ik vind het niet erg om even een cola te drinken in een bar met een homo of lesbische dame hoor
Want voor mij zijn ze gewoon gelijk dus van mij hoeven ze echt niet zo aparte dingen te doen.
ik zou het juist eerder meer waarderen als ze gewoon tussen de normale mensen zouden komen en niet alles maar zo apart zouden doen ..

JUIST dat is waar ik dus heen wilquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Mistbank het volgende:
Laten we morgen de daders even volgen uit de moskee of de kebabzaak , en...
 maar vele hier snappen de hele gang van zaken niet ..
 maar vele hier snappen de hele gang van zaken niet .. 

ja waarom zou daar iets op tegen zijn ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
volgens rawv is het als homostel erg goed mogelijk om in elk café of club te gaan zoenen. want dat doen hetrostelletjes maar al te vaak.

ja, maar er zijn niet zat hetrostelletjes die in elkaar gerost worden als ze in een café of club aan het zoenen zijn. of later op straat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja waarom zou daar iets op tegen zijn ...
ik zou er niet mee zitten.
zie het hier in de omgeving wel vaker .. hand in hand lopende mannen of zoenen de mannen ..
dus daar wen je ook wel aan ..
ga eens naar een gemiddelde Turkse bar daar zoenen mannen toch ook al ze elkaar begroeten dus waarom zou het dan als het wat intiemer wordt ineens niet mogen ..
er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan vrijende stellen in de trein of op een bankje buiten

hier niet ... maar in andere landen kan je er zelf voor opgepakt worden als je buiten intiem wil zijn ..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, maar er zijn niet zat hetrostelletjes die in elkaar gerost worden als ze in een café of club aan het zoenen zijn. of later op straat.

als we alles zo laten gaan wel ja. hoop dat er nog een flinke opstand gaat komen. arm in arm, netzolang tot de kwade elementen kapot zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
hier niet ... maar in andere landen kan je er zelf voor opgepakt worden als je buiten intiem wil zijn ..
http://www.telegraaf.nl/b(...)gepakt__.html?p=18,3
dit komt hier ook nog wel

Als je daar niet tegenkunt dan moet je het maar laten of misschien een andere uitgaansgelegenheid zoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef capricia het volgende:
Als je als vrouw een vrouw zoent in een heterobar, dan moet je die kerels op je af zien komen...meteen van dat commentaar "Mag ik meedoen?" etc. En daar zit je echt niet op te wachten hoor.

vandaar dat er dus gaybars zijn. waar iemand/anderen het bestaan vreemd van vond, "omdat homo's altijd zo graag hetzelfde als hetro's gevonden willen worden", volgens hem.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkunt dan moet je het maar laten of misschien een andere uitgaansgelegenheid zoeken.
De wereld is vol idioten en die zullen er altijd blijven en daar verander je niets aan.

Omg, wat ben jij een simpel, dom ventje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef RAVW het volgende:
[..]
JUIST dat is waar ik dus heen wilmaar vele hier snappen de hele gang van zaken niet ..
JUIST door dat je anders opstelt ben je voor sommige andere mensen weer doelwit om even gepest te worden.
Want als ik elke dag tegen mijn buurvrouw zeg dat ik hetero ben dan zal die denk over een maand mij ook een knal op mijn bek geven en zeggen nu is het genoeg
om nog maar niet te spreken over verschillende normen en waarden van een mens
geen een mens is gelijk dus waarom zou je dan nog eens extra moeite doen om op te vallen ..
door juist de stempel bij iemand anders te leggen en te laten zien dat je anders ben
( kan ook gezien worden bij somige mensen als uitlokken van .... )
Maar dan later wel beginnen over tolerantie

Precies, en daarom zijn er gaybars en vrouwenavonden...snappez vous!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkunt dan moet je het maar laten of misschien een andere uitgaansgelegenheid zoeken.
De wereld is vol idioten en die zullen er altijd blijven en daar verander je niets aan.

Dit dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vandaar dat er dus gaybars zijn. waar iemand/anderen het bestaan vreemd van vond, "omdat homo's altijd zo graag hetzelfde als hetro's gevonden willen worden", volgens hem.

Dit dus!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vandaar dat er dus gaybars zijn. waar iemand/anderen het bestaan vreemd van vond, "omdat homo's altijd zo graag hetzelfde als hetro's gevonden willen worden", volgens hem.

zijn homo's hier nou de idioten? of de barbaren die iets tegen homoseksualiteit hebben? nu ben ik je ff kwijt geloof ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Mistbank het volgende:
Idioten heb je op allerlei niveaus, maar het punt is dat je niet moet klagen wanneer je te verwachten reacties 'uitlokt'. Hoe achterlijk je die reacties ook mag vinden.

Dus uit een gaybar komen vind jij uitlokken? Of begrijp ik je nu (hopelijk) helemaal verkeerd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Mistbank het volgende:
Idioten heb je op allerlei niveaus, maar het punt is dat je niet moet klagen wanneer je te verwachten reacties 'uitlokt'. Hoe achterlijk je die reacties ook mag vinden.

De idioten zijn de mensen die geen respect kunnen opbrengen voor de medemens, maar ik bedoel dat ik het onzin vind om te gaan klagen dat er dolletjes of opmerkingen gemaakt worden in een kroeg, wanneer twee vrouwen aan de bar staan te zoenen. Geweld is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn homo's hier nou de idioten? of de barbaren die iets tegen homoseksualiteit hebben? nu ben ik je ff kwijt geloof ik.
quote:Als je als vrouw een vrouw zoent in een heterobar, dan moet je die kerels op je af zien komen...meteen van dat commentaar "Mag ik meedoen?" etc. En daar zit je echt niet op te wachten hoor.

Nee, absoluut niet. Het verhaal uit de OP is sowieso te gek voor woorden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dus uit een gaybar komen vind jij uitlokken? Of begrijp ik je nu (hopelijk) helemaal verkeerd?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |