abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82634508
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef capricia het volgende:
Walgelijk. Nu ook al vrouwen in elkaar slaan...
euhm... kijk t is natuurlijk bizar..
maar waarom is het zoooo veel erger als het bij een vrouw gebeurt.. :S
ik snap dat niet helemaal
die flikkers moeten met hun poten van die poten en potten afblijven!
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:19:42 #52
236264 crew  capricia
pi_82634705
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Vind het ook walgelijk als het bij een man gebeurt hoor!
Maar als groep een vrouw mishandelen is helemaal min (vind ik dan...).
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:20:09 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82634733
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:16 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

omdat geslagen worden voor je geaardheid of levensinstelling niet moet kunnen. stel je voor dat ik islamitische vrouwen met een hoofddoek in elkaar ga slaan, omdat hun religie mij niet aanstaat. lijkt me geen wenselijke situatie. en zal ook op basis daarvan breed uitgemeten worden in media.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:20:31 #54
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_82634755
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Volgens jouw redenering moeten gehandicapten niet laten merken dat ze gehandicapt zijn met hun rolstoel, en ouderen moeten hun haar verven en een facelift ondergaan om niet zo duidelijk te laten zien dat ze oud zijn
Nee de maatschappij moet ze niet in hokjes plaatsten .

want iedereen wil toch gelijkwaardig behandeld worden ..
gehandicapt zijn wil niet gelijk zeggen dat je in een rolstoel zit
ook mensen met een chronische ziekte en mensen die last hebben van een versleten rug kunnen namelijk niet vol meer mee draaien, maar dit wordt hun wel vaak voor hun voeten gegooid .
Want als je zegt dat je niet KAN werken dan is het weerwoord van je WIL niet werken ..
En als je dan zelf naar werk gaat zoeken dan wordt je niet aan genomen omdat je wat mankeer
En zo kan ik wel even doorgaan
want een baan of gewoon een normaal leven waar iedereen recht op heeft kan je namelijk wel vergeten ..
En hoe komt dat .....
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:59 schreef Semisane het volgende:
Man, je bent geen trol, je bent een randdebiel...het is toch overduidelijk waarom homo's/lesbienes hun eigen evenementen organiseren als er gasten rondlopen zoals jij?! "aktie is reaktie" Ik zou lachen als het niet zo'n trieste opmerking zou zijn.
Waarom ik vind het niet erg om even een cola te drinken in een bar met een homo of lesbische dame hoor
Want voor mij zijn ze gewoon gelijk dus van mij hoeven ze echt niet zo aparte dingen te doen.

ik zou het juist eerder meer waarderen als ze gewoon tussen de normale mensen zouden komen en niet alles maar zo apart zouden doen ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_82634843
Laten we morgen de daders even volgen uit de moskee of de kebabzaak , en...
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:23:11 #56
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_82634903
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef RAVW het volgende:

[..]

Nee de maatschappij moet ze niet in hokjes plaatsten .

want iedereen wil toch gelijkwaardig behandeld worden ..
gehandicapt zijn wil niet gelijk zeggen dat je in een rolstoel zit
ook mensen met een chronische ziekte en mensen die last hebben van een versleten rug kunnen namelijk niet vol meer mee draaien, maar dit wordt hun wel vaak voor hun voeten gegooid .
Want als je zegt dat je niet KAN werken dan is het weerwoord van je WIL niet werken ..
En als je dan zelf naar werk gaat zoeken dan wordt je niet aan genomen omdat je wat mankeer
En zo kan ik wel even doorgaan
want een baan of gewoon een normaal leven waar iedereen recht op heeft kan je namelijk wel vergeten ..
En hoe komt dat .....
[..]

Waarom ik vind het niet erg om even een cola te drinken in een bar met een homo of lesbische dame hoor
Want voor mij zijn ze gewoon gelijk dus van mij hoeven ze echt niet zo aparte dingen te doen.

ik zou het juist eerder meer waarderen als ze gewoon tussen de normale mensen zouden komen en niet alles maar zo apart zouden doen ..
Okee, met jou discussieren is ECHT onmogelijk.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:28:40 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82635190
volgens rawv is het als homostel erg goed mogelijk om in elk café of club te gaan zoenen. want dat doen hetrostelletjes maar al te vaak.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:32:28 #58
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_82635366
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:22 schreef Mistbank het volgende:
Laten we morgen de daders even volgen uit de moskee of de kebabzaak , en...

JUIST dat is waar ik dus heen wil maar vele hier snappen de hele gang van zaken niet ..
JUIST door dat je anders opstelt ben je voor sommige andere mensen weer doelwit om even gepest te worden.
Want als ik elke dag tegen mijn buurvrouw zeg dat ik hetero ben dan zal die denk over een maand mij ook een knal op mijn bek geven en zeggen nu is het genoeg

om nog maar niet te spreken over verschillende normen en waarden van een mens
geen een mens is gelijk dus waarom zou je dan nog eens extra moeite doen om op te vallen ..
door juist de stempel bij iemand anders te leggen en te laten zien dat je anders ben
( kan ook gezien worden bij somige mensen als uitlokken van .... )
Maar dan later wel beginnen over tolerantie
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:36:49 #59
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_82635576
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
volgens rawv is het als homostel erg goed mogelijk om in elk café of club te gaan zoenen. want dat doen hetrostelletjes maar al te vaak.
ja waarom zou daar iets op tegen zijn ...
ik zou er niet mee zitten.
zie het hier in de omgeving wel vaker .. hand in hand lopende mannen of zoenen de mannen ..
dus daar wen je ook wel aan ..

ga eens naar een gemiddelde Turkse bar daar zoenen mannen toch ook al ze elkaar begroeten dus waarom zou het dan als het wat intiemer wordt ineens niet mogen ..
er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan vrijende stellen in de trein of op een bankje buiten
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:37:11 #60
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82635598
Ik denk dat misverstanden vooral de wereld inkomen doordat mensen vaak niet beseffen wat homo's doormaken in hun leven. Je kunt niet simpel zeggen "ik accepteer homo's, maar waarom moeten ze dan alles apart hebben?" Zo'n reactie duidt op onwetendheid.

Hoe denk je dat het voelt, als kind, om te beseffen dat je misschien anders bent dan je vriendjes? Hoe denk je dat het voelt als je voor het eerst ontdekt, tijdens je pubertijd, dat je verliefd wordt op mensen van je eigen geslacht? Denk je niet dat er een heleboel homo's, lesbo's, transgenders, bi's een moord zouden doen om "normaal" te zijn?

Want de wereld kan soms wel zo tolerant lijken, maar is dat stiekem helemaal niet. En dit gaat echt niet alleen maar over moslims, of zelf louter Marokkanen, maar tolerantie t.o.v homo's is eigenlijk een schaars goed. Mogen we nog blij zijn in NL. Maar zelfs de jongste kinderen beseffen dat het "anders" en dus "raar" is, wanneer mensen van het gelijke geslacht bij elkaar horen.

Vandaar dat deze mensen dus geneigd zijn naar elkaar toe te trekken. Naar mensen die exact weten hoe het voelt.

Daarbuiten wordt het als homo helemaal niet zo getolereerd als jij jezelf bent in een "hetero"kroeg. Denk niet dat er veel heteromannen zijn wie het totaal koud laat, als een jongen met hen flirt, of als ze twee jongens zien zoenen. Om het over meisjes maar niet te hebben, want als je als meisjes elkaar echt leuk vindt, heb je sowieso geen trek in 30 geile kerels om je heen.

Daarom zijn er dus gaybars, gayparades, gay weet ik veel wats.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:38:53 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82635686
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja waarom zou daar iets op tegen zijn ...
ik zou er niet mee zitten.
zie het hier in de omgeving wel vaker .. hand in hand lopende mannen of zoenen de mannen ..
dus daar wen je ook wel aan ..

ga eens naar een gemiddelde Turkse bar daar zoenen mannen toch ook al ze elkaar begroeten dus waarom zou het dan als het wat intiemer wordt ineens niet mogen ..
er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan vrijende stellen in de trein of op een bankje buiten
ja, maar er zijn niet zat hetrostelletjes die in elkaar gerost worden als ze in een café of club aan het zoenen zijn. of later op straat.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:40:29 #62
236264 crew  capricia
pi_82635776
Als je als vrouw een vrouw zoent in een heterobar, dan moet je die kerels op je af zien komen...meteen van dat commentaar "Mag ik meedoen?" etc. En daar zit je echt niet op te wachten hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:42:16 #63
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_82635899
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, maar er zijn niet zat hetrostelletjes die in elkaar gerost worden als ze in een café of club aan het zoenen zijn. of later op straat.
hier niet ... maar in andere landen kan je er zelf voor opgepakt worden als je buiten intiem wil zijn ..

http://www.telegraaf.nl/b(...)gepakt__.html?p=18,3

dit komt hier ook nog wel
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:43:55 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82635985
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef RAVW het volgende:

[..]

hier niet ... maar in andere landen kan je er zelf voor opgepakt worden als je buiten intiem wil zijn ..

http://www.telegraaf.nl/b(...)gepakt__.html?p=18,3

dit komt hier ook nog wel
als we alles zo laten gaan wel ja. hoop dat er nog een flinke opstand gaat komen. arm in arm, netzolang tot de kwade elementen kapot zijn.
pi_82636002
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef capricia het volgende:
Als je als vrouw een vrouw zoent in een heterobar, dan moet je die kerels op je af zien komen...meteen van dat commentaar "Mag ik meedoen?" etc. En daar zit je echt niet op te wachten hoor.
Als je daar niet tegenkunt dan moet je het maar laten of misschien een andere uitgaansgelegenheid zoeken.

De wereld is vol idioten en die zullen er altijd blijven en daar verander je niets aan.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:45:23 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82636082
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Als je daar niet tegenkunt dan moet je het maar laten of misschien een andere uitgaansgelegenheid zoeken.

De wereld is vol idioten en die zullen er altijd blijven en daar verander je niets aan.
vandaar dat er dus gaybars zijn. waar iemand/anderen het bestaan vreemd van vond, "omdat homo's altijd zo graag hetzelfde als hetro's gevonden willen worden", volgens hem.
pi_82636235
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef RAVW het volgende:

[..]

JUIST dat is waar ik dus heen wil maar vele hier snappen de hele gang van zaken niet ..
JUIST door dat je anders opstelt ben je voor sommige andere mensen weer doelwit om even gepest te worden.
Want als ik elke dag tegen mijn buurvrouw zeg dat ik hetero ben dan zal die denk over een maand mij ook een knal op mijn bek geven en zeggen nu is het genoeg

om nog maar niet te spreken over verschillende normen en waarden van een mens
geen een mens is gelijk dus waarom zou je dan nog eens extra moeite doen om op te vallen ..
door juist de stempel bij iemand anders te leggen en te laten zien dat je anders ben
( kan ook gezien worden bij somige mensen als uitlokken van .... )
Maar dan later wel beginnen over tolerantie
Omg, wat ben jij een simpel, dom ventje.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:48:18 #68
236264 crew  capricia
pi_82636249
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Precies, en daarom zijn er gaybars en vrouwenavonden...snappez vous!
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:48:37 #69
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82636258
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vandaar dat er dus gaybars zijn. waar iemand/anderen het bestaan vreemd van vond, "omdat homo's altijd zo graag hetzelfde als hetro's gevonden willen worden", volgens hem.
Dit dus
  Moderator donderdag 10 juni 2010 @ 20:48:56 #70
236264 crew  capricia
pi_82636274
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dit dus!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82636512
Idioten heb je op allerlei niveaus, maar het punt is dat je niet moet klagen wanneer je te verwachten reacties 'uitlokt' (tot op zekere hoogte dan). Hoe achterlijk je die reacties ook mag vinden.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:54:50 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82636647
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Mistbank het volgende:
Idioten heb je op allerlei niveaus, maar het punt is dat je niet moet klagen wanneer je te verwachten reacties 'uitlokt'. Hoe achterlijk je die reacties ook mag vinden.
zijn homo's hier nou de idioten? of de barbaren die iets tegen homoseksualiteit hebben? nu ben ik je ff kwijt geloof ik.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:55:31 #73
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82636688
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:52 schreef Mistbank het volgende:
Idioten heb je op allerlei niveaus, maar het punt is dat je niet moet klagen wanneer je te verwachten reacties 'uitlokt'. Hoe achterlijk je die reacties ook mag vinden.
Dus uit een gaybar komen vind jij uitlokken? Of begrijp ik je nu (hopelijk) helemaal verkeerd?
pi_82636784
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zijn homo's hier nou de idioten? of de barbaren die iets tegen homoseksualiteit hebben? nu ben ik je ff kwijt geloof ik.
De idioten zijn de mensen die geen respect kunnen opbrengen voor de medemens, maar ik bedoel dat ik het onzin vind om te gaan klagen dat er dolletjes of opmerkingen gemaakt worden in een kroeg, wanneer twee vrouwen aan de bar staan te zoenen. Geweld is natuurlijk een ander verhaal.

Eigenlijk een beetje als reactie op:
quote:
pi_82636838
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dus uit een gaybar komen vind jij uitlokken? Of begrijp ik je nu (hopelijk) helemaal verkeerd?
Nee, absoluut niet. Het verhaal uit de OP is sowieso te gek voor woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')