FOK! is niet representatief voor Nederland.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:48 schreef Olga het volgende:
Aan de hand van deze lijst zou ik bijna medelijden met de CDA krijgenMaar goed, die krijgen denk ik nog wel wat zetels
Hier is 't wat duidelijker, en 1 persoon is genoeg hoor die hier afbeeldingen plaatst ( EN DAT BEN IK!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:47 schreef freako het volgende:
Stand om 16.38:
[ afbeelding ]
Maar moet dit per se in een apart topic?
Dat lijkt me overduidelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
FOK! is niet representatief voor Nederland.
Ja ik heb geen idee hoorquote:
Nieuw topic met dezelfde pollquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:53 schreef Rookert het volgende:
Zeg, dat officiële topic is zo dicht, wat gebeurd er met de poll?
Zorg er dan wel voor dat je resultaten kloppen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hier is 't wat duidelijker, en 1 persoon is genoeg hoor die hier afbeeldingen plaatst ( EN DAT BEN IK!)
Ze kloppen ook gewoon hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef freako het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat je resultaten kloppen.. Zie verder het andere topic.
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
FOK! is niet representatief voor Nederland.
Gek genoeg blijven ondanks de grote verschillen paars en rechts (extreem rechts dan), de enige waarschijnlijke opties.quote:
Erica Terpstra keert terug in de kamer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef Pablo88 het volgende:
151 zetels, moeten ze er een stoel bij maken in de Tweede Kamer
Ik denk dat paars het meest waarschijnlijke scenario is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:04 schreef Lamon. het volgende:
Gek genoeg blijven ondanks de grote verschillen paars en rechts (extreem rechts dan), de enige waarschijnlijke opties.
Ik hoop het, maar ik vertrouw het CDA voor geen meter. Balkenende denkt dat hij een missie af moet maken, al snapt hij niet dat die missie Nederland naar de klote helpen is, en ondanks zijn sukkelige overkomen, heeft hij best wel wat gemeenschappelijke kenmerken met Bush op dat gebied.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat paars het meest waarschijnlijke scenario is.
Centrum is beter ja, ze zijn ook niet echt links, maar zeker niet rechts.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:52 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoor
Centrum of links ervan maken ?![]()
En deze bevestiging had je daarvoor nog nodig of?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit lijkt meer op de uitslag van middelbare school verkiezingen dan op enige serieuze vooprspelling.
Wat een shitzooi aan users heeft dit forum toch
Ik wou het maar even officieel vastleggen, voor de geschiedschrijving.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Mistbank het volgende:
[..]
En deze bevestiging had je daarvoor nog nodig of?
Veel Nederlandse kansjongeren verklaart de te hoge PVV-cijfers.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit lijkt meer op de uitslag van middelbare school verkiezingen dan op enige serieuze vooprspelling.
Wat een shitzooi aan users heeft dit forum toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |