Beste allemaal,
Omdat ik mijn eerste studiejaar van de studie “Rechtsgeleerdheid” aan de universiteit Leiden aan het eind van deze maand hoop af te ronden, bied ik mijn studieboeken te koop aan. Alle boeken heb ik nieuw aangeschaft, en dus slechts één keer gebruikt. Het liefst verkoop ik alle boeken in één pakket. De boeken die beschikbaar zijn:
Voor het vak encyclopedie van de rechtswetenschap:Encyclopedie van de rechtswetenschap I grondslagen –Cliteur/Ellian: nieuwprijs ¤ 40,25
Encyclopedie van de rechtswetenschap II positief recht –Cliteur/Ellian: nieuwprijs ¤ 34,50
Voor het vak inleiding in staats- en bestuursrecht:
Beginselen van de democratische rechtsstaat – Burkens/Kummeling/Vermeulen/Widdershoven: nieuwprijs ¤ 37,50 (dit is het enige boek waarin de eerste twee hoofdstukken gemarkeerd zijn)
Bestuursrecht in het Awb-tijdperk – Van Ballegooi/Barkhuysen/Den Ouden/Polak: nieuwprijs ¤ 38,37
Arrestenbundel Ars Aequi Jurisprudentie – Staats- en bestuursrecht (derde herziene editie): nieuwprijs ¤ 24,50
Voor het vak Inleiding in internationaal- en Europees recht:
Internationaal publiekrecht in vogelvlucht – Kooijmans: nieuwprijs ¤ 40,94
Arrestenbundel Elementair Internationaal Recht (Elementary International Law): nieuwprijs ¤ 15,00
Voor het vak Inleiding in straf- en strafprocesrecht:
Capita Strafrecht – Mevis: nieuwprijs ¤ 59,00
Actoren in de strafrechtspleging – Boorsma/Tijhuis: nieuwprijs ¤ 19,90
Arrestenbundel strafrecht/strafprocesrecht: nieuwprijs ¤ 38,63
Voor het vak Inleiding in burgerlijk recht:
Hoofdstukken vermogensrecht – Nieuwenhuis: nieuwprijs ¤ 31,94
Personen- en familierecht & erfrecht – Ter Haar/Kolkman: nieuwprijs ¤ 24,95
Nederlands vermogensrecht – Hijma/Olthof: nieuwprijs ¤ 49,70
De nieuwprijs van de boeken heb ik opgezocht via bol.com, had ze niet allemaal meer even helder op mijn netvlies staan.
In totaal komt de nieuwprijs op ¤ 455,18, dus voor ¤ 375,- is het pakket voor jou! Op te halen in Haarlem, maar verzenden kan uiteraard ook (verzendkosten koper).
Groeten,
Charlotte