abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82556581
Beste allemaal,

Omdat ik mijn eerste studiejaar van de studie “Rechtsgeleerdheid” aan de universiteit Leiden aan het eind van deze maand hoop af te ronden, bied ik mijn studieboeken te koop aan. Alle boeken heb ik nieuw aangeschaft, en dus slechts één keer gebruikt. Het liefst verkoop ik alle boeken in één pakket. De boeken die beschikbaar zijn:

Voor het vak encyclopedie van de rechtswetenschap:

• Encyclopedie van de rechtswetenschap I grondslagen –Cliteur/Ellian: nieuwprijs ¤ 40,25
  • Encyclopedie van de rechtswetenschap II positief recht –Cliteur/Ellian: nieuwprijs ¤ 34,50

Voor het vak inleiding in staats- en bestuursrecht:

• Beginselen van de democratische rechtsstaat – Burkens/Kummeling/Vermeulen/Widdershoven: nieuwprijs ¤ 37,50 (dit is het enige boek waarin de eerste twee hoofdstukken gemarkeerd zijn)
  • Bestuursrecht in het Awb-tijdperk – Van Ballegooi/Barkhuysen/Den Ouden/Polak: nieuwprijs ¤ 38,37
  • Arrestenbundel Ars Aequi Jurisprudentie – Staats- en bestuursrecht (derde herziene editie): nieuwprijs ¤ 24,50

Voor het vak Inleiding in internationaal- en Europees recht:

• Internationaal publiekrecht in vogelvlucht – Kooijmans: nieuwprijs ¤ 40,94
  • Arrestenbundel Elementair Internationaal Recht (Elementary International Law): nieuwprijs ¤ 15,00

Voor het vak Inleiding in straf- en strafprocesrecht:

• Capita Strafrecht – Mevis: nieuwprijs ¤ 59,00
  • Actoren in de strafrechtspleging – Boorsma/Tijhuis: nieuwprijs ¤ 19,90
  • Arrestenbundel strafrecht/strafprocesrecht: nieuwprijs ¤ 38,63

Voor het vak Inleiding in burgerlijk recht:

• Hoofdstukken vermogensrecht – Nieuwenhuis: nieuwprijs ¤ 31,94
  • Personen- en familierecht & erfrecht – Ter Haar/Kolkman: nieuwprijs ¤ 24,95
  • Nederlands vermogensrecht – Hijma/Olthof: nieuwprijs ¤ 49,70

De nieuwprijs van de boeken heb ik opgezocht via bol.com, had ze niet allemaal meer even helder op mijn netvlies staan. In totaal komt de nieuwprijs op ¤ 455,18, dus voor ¤ 375,- is het pakket voor jou! Op te halen in Haarlem, maar verzenden kan uiteraard ook (verzendkosten koper).

Groeten,

Charlotte
  • pi_82556742
    Als je de boeken los verkoopt ook graag de losse verkoopprijs erbij
    pi_82557198
    quote:
    Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Als je de boeken los verkoopt ook graag de losse verkoopprijs erbij
    Ik verkoop ze het liefst allemaal tegelijk, maar als ik na een tijdje merk dat dat niet echt verkoopt wil ik ze eventueel ook los verkopen. Het liefst wil ik nog even afwachten dus. Is dat ook goed? I'm sorry, heb (nog) niet zoveel verstand van alle regels die gelden op Fok!
    pi_82557318
    Geen probleem
    pi_82836792
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Charlotte1988 het volgende:
    Hmm niemand interesse? Iemand misschien een idee waar ik deze advertentie eventueel ook kan plaatsen?
    Ik denk niet dat er iemand in één keer het pakket gaat kopen, dat gebeurt maar zo zelden.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_83072779
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er iemand in één keer het pakket gaat kopen, dat gebeurt maar zo zelden.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Bedankt voor de tip. Heb ze er vandaag op gezet!
    pi_83155384
    ^
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')