Srsly? ik kan zelfs om 4 uur 's nachts pizza bestellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan alleen pizza, shoarma en spareribs bestellen via thuisbezorgd.nl
Het is zwaar als jij lichamelijk instort. En natuurlijk heb je weinig keuze, het is je moeder, het moet gedaan worden. Ik hoop dat het nog lang duurt voordat (een van) mijn ouders plots zo hulpbehoevend worden. Mijn alleenstaande moeder is nog vief gelukkig, mijn vader heeft een jonge vriendin (nou ja, 53 dan).quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar wat is zwaar? Zij heeft jaren voor ons gezorgd, ik vind het niet erg om nu wat extra's voor haar te kunnen doen. Ik vind het vooral moeilijk om te zien dat ze opeens zo 'oud' is als het ware.
Dank je.
Ik woon in een durpquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Srsly? ik kan zelfs om 4 uur 's nachts pizza bestellen
INCLUSIEF bezorgen 5!!!!!!!!!!!!!!!!!!! euro
![]()
![]()
Nogmaals welkom, fijn dat je geen pizza meer hoeft te laten bezorgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Het sporten heeft zeker invloed gehad op het trainen van spieren (dat heb ik erg gemerkt!).
Maar het streven is beide: zichtbaar afvallen & een betere conditie opbouwen.
Korte introductie zoals gevraagd: echte naam Tom, man, 24 jaar, 'dik' geworden door zittend beroep (art director / grafisch ontwerper) i.c.m. bijna een jaar binnen gezeten door een paniekstoornis + agorafobie. Veel pizza besteld om de deur niet uit te hoeven (niet uit luiheid, maar de agorafobie). Streefgewicht: niet echt een idee van. Gezond gewicht met een strakke buik. Hoef geen spierbundel te worden, maar het is wel welkom uiteraard!
Mijn vader werkt overigens bij de blauwe brieven en ik heb vandaag op de VVD gestemd ;-)
Uh, ik ga van tijd tot tijd met mijn riem naar mjin vader als ik afgevallen ben. Er hoeft toch geen gaatje bij als je niet afvalt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:30 schreef Merel het volgende:
Hij zei: "![]()
![]()
DAN MOET JE MAAR AFVALLEN!!!
![]()
![]()
"
Maar ik mag m'n schoenmaker wel. Want hij doet altijd heel boos en chagrijnig tegen me, en lapt m'n schoenen daarna gratis op
En later zei hij ook nog wel "Als je je maar lekker in je vel voelt hoor"
Ligt eraan aan welke kant je er een gaatje bij doet hè.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh, ik ga van tijd tot tijd met mijn riem naar mjin vader als ik afgevallen ben. Er hoeft toch geen gaatje bij als je niet afvalt?.
Oh ja, uiteraardquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Ligt eraan aan welke kant je er een gaatje bij doet hè.
Pak je tondeuse er maar vast bij danquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef neen het volgende:weddenschap, haar eraf als wilders nog meer gaat stijgen
Mweh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Pak je tondeuse er maar vast bij dan
Maak je geen zorgen. De kans dat de PVV daadwerkelijk in de regering komt is erg klein. Dan zou het CDA + VVD + PVV moeten worden en het CDA heeft al gezegd dat regeren met de PVV erg moeilijk zou zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mweh!
Ik vind het wel allemaal een beetje deprimerend
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Viking84 het volgende:
Awww, Balkenende ziet er zo aandoenlijk uit dat ik hem bijna wil knuffelen.
Shit, je gaat bijna hopen ervanquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef neen het volgende:weddenschap, haar eraf als wilders nog meer gaat stijgen
Ik vind het vooral deprimerend dat zoveel mensen de PVV een goed idee vinden eigenlijk! Dat ze in de praktijk weinig zullen kunnen weet ik wel, maar ik vind het best wel erg dat zoveel Nederlanders zo denken, eigenlijk. Het is hun goed recht, en democratie enzo, maar tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. De kans dat de PVV daadwerkelijk in de regering komt is erg klein. Dan zou het CDA + VVD + PVV moeten worden en het CDA heeft al gezegd dat regeren met de PVV erg moeilijk zou zijn.
Ik ga uit van Paars plus: VVD + PvdA + GL + D66. Alle winnende partijen zitten dan in de regering, muv Wilders, but who cares?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |