Vind ik nóg knap, 10 minuten. Die stem alleen al.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
ik was vanmorgen begonnen aan Freek maar heb het na 10 min uit gezet. . .
Mja.. ze heeft zich weer terug geknokt, blijkbaar omdat ze dat graag wilde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Zij vroeg zich toen in die docu af of zij ooit vrij zou zijn. Mensen die in een gevangenis zitten komen wel ooit vrij, zij niet. Was echt wel sneu. Al vraag ik me af of ze nog wel zonder zou kunnen. Men zoekt het ook vaak weer op.
Het wordt een lange avond, dus vergeet het bier en de chips niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
Zo maar eens even de inhoud van m'n koelkast uitbreiden met spullen uit de supermarkt en m'n burgerplicht vervullen
Vond ik ook vreemd. Hier keek je bij het binnenlopen schuin de 3 stemhokjes in en ook de vrijwilligers ertegenover. Ik had echt het gevoel dat ze meekeken, wilde me nog breed maken maar dat lukte niet echtquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt een lange avond, dus vergeet de bier en chips niet.
Ik heb net gestemd en ik vond het maar een vreemde gang van zaken. De stemhokjes hadden geen gordijn en stonden pontificaal tegenover de tafel met al die vrijwilligers. Mensen die binnenkomen, zien de stemmers zo staan. En ik heb bij m'n vriendin staan kijken, het is best goed te zien waar iemand een kruisje zet. En er werd niks van gezegd dat ik dat stond te bekijken. Toch raar.
Mijn buurvrouw, waar ik amper een woord mee wissel omdat ik haar zelden tot nooit zie, kwam ik vandaag tegen in het trappenhuis 'heb je gestemd', eh ja 'waarop' vraagt ze gewoonquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap nooit helemaal waarom het zo erg is als iemand ziet waar je op staat te stemmen
Ja raar toch!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vond ik ook vreemd. Hier keek je bij het binnenlopen schuin de 3 stemhokjes in en ook de vrijwilligers ertegenover. Ik had echt het gevoel dat ze meekeken, wilde me nog breed maken maar dat lukte niet echt
Dat zal in de meeste gevallen geen gevolgen hebben, in dit land. Al kan ik me voorstellen dat mensen zich bijvoorbeeld schamen om op de PVV te stemmen, zéker als er ook nog allochtonen in de ruimte aanwezig zijn. Je moet met de stemprocedure simpelweg heel principieel en zorgvuldig omgaan, vind ik. Mensen moeten dit in alle vrijheid kunnen doen, zonder ook maar het gevoél te hebben dat ze daar op de een of andere manier op afgerekend kunnen worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap nooit helemaal waarom het zo erg is als iemand ziet waar je op staat te stemmen
You're entering a world of pain, son...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De meneer van het stembureau hier leek een beetje op Walter Sobchak uit TBL. Mocht er hier in de buurt een partij helemaal geen stemmen krijgen dan heb ik zo'n vermoeden hoe dat komt.
[ afbeelding ]
Mark it zero!
Idem. Was bij die computers niet zo, inderdaad. Vreemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:55 schreef BONG4002 het volgende:
Ook gevoted.
En idd stemhokjes gewoon zichtbaar bij binnenkomst, je kon in principe meekijken
En 3495 hele domme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Even een update.
Zo stemt FOK!
[ afbeelding ]
3661 verstandige mensen tot nu toe.
Lijsttrekker Lea Manders:quote:
SABOTAGE!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:11 schreef Toverheks het volgende:huh, waarom staat de *TiTaToverPartij* niet in je lijstje pb
![]()
[ afbeelding ]
VVD en CDA, toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
Zo, ook wij hebben onze plicht gedaan.
Jammer voor de PvdA, maar ja, die maagzuurremmers hè.
Wij ook, met een volmacht van Vic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
Zo, ook wij hebben onze plicht gedaan.
Jammer voor de PvdA, maar ja, die maagzuurremmers hè.
Oh echt? Ik heb gewoon een leuke man gekozen. Had liever PvdA als antistem gedaan maar ik heb die maagzuurremmers echt nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij ook, met een volmacht van Vic.
De Teguhpagtij van Jacobse en van Es avant la lettre.
Vooral veel mensen die twijfelen of ze strategisch moeten stemmen, denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef Disana het volgende:
Toch nog 15% zwevende kiezers.
Hier ook, maar vooral aan die kant waar mensen stemden buiten hun eigen kies-, euh, district(?)quote:Bij ons kantoortje was het trouwens best druk.
dit gaat over dat Reinout Oerlemans een kort geding aan had gespannen omdat Er komt een vrouw bij de dokter al op usernet was te zien, en nog meer website`s, ga vanavond wel ff lezen daarzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef Jian het volgende:
FTD is in hoger beroep gegaan ! (uitspraak inzake Eyeworks (Reinie Oelemans) tegen FTD)
ik weet niet of er mensen zijn die dit volgen, maar de uitspraak van deze, in mijn ogen volstrekt dwalende rechter, kon wel eens verregaande implicaties hebben, zelfs voor Fok ..?! En als je doorredeneert, zelfs voor Google ...
http://www.solv.nl/weblog(...)-aldus-rechter/17030
Geenstijl doet ook een duit in het zakje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ger_beroep_tege.html
En in het buitenland worden ze nu ook wakker: http://www.techdirt.com/articles/20100604/0442089686.shtml
Voor geïnteresseerden; best wel heftig dit !
Ja dat denk ik ook. We kwamen zo al twee strategische stemmers tegen, die kan Job in zijn zak steken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral veel mensen die twijfelen of ze strategisch moeten stemmen, denk ik.
[..]
Hier ook, maar vooral aan die kant waar mensen stemden buiten hun eigen kies-, euh, district(?)
Ik ken geen leuke politici, vindt ze allemaal leugenachtig en achterbaks. Je moet wat hè?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:26 schreef Disana het volgende:
Oh echt? Ik heb gewoon een leuke man gekozen. Had liever PvdA als antistem gedaan maar ik heb die maagzuurremmers echt nodig.
Bij Job moet ik altijd denken aan een peutervriendje van vroeger, Jobje noemde ik diequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. We kwamen zo al twee strategische stemmers tegen, die kan Job in zijn zak steken.
De partij van Harry Loco.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.mensenspirit.n(...)e/inspiratie-woorden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan had je ook wel op iemand anders kunnen stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken geen leuke politici, vindt ze allemaal leugenachtig en achterbaks. Je moet wat hè?
[ afbeelding ]
Is daar eigenlijk nog een langere naam voor? Jobbertus of Joberdebober?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij Job moet ik altijd denken aan een peutervriendje van vroeger, Jobje noemde ik die
Ik heb ook niet op Wilders gestemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
Nou dan had je ook wel op iemand anders kunnen stemmen
Rennies zijn alleen maar contraproductief.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
Bleeh, wat ben ik gesloopt. Het valt niet mee 2 mensen in werken en daarnaast alle dingen te doen die je hun nog niet kan laten doen. Zo moe dat ik in de pauze even van me af heb geklaagd en ik moest zelfs huilen, hoeveel Merapunten zijn dat?
En ook nog zeiknat van de regen, dus ga gelijk maar door om te stemmen.
En daarna chinees bestellen, douchen en weekend. Volgens mij kom ik dan niet meer van de bank af.
Jarige Jobquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk nog een langere naam voor? Jobbertus of Joberdebober?
Zelf even gezocht, er is geen langer naam maar moet je die betekenis zien:
de vervolgde, de gehate, de vijandig bejegende, de aangevochtene.
Epic win.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik aan het stemmen was kwamen er ook nog mannen met een duimstok de stemhokjes en de afstand tot de vrijwilligers opmeten
Echt hè, ik heb het gewoon heel ver weg gestopt, want ik herinner het me nu pasquote:
hmm, de aangevochtene is vandaag dan nog het meest van toepassing?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf even gezocht, er is geen langer naam maar moet je die betekenis zien:
de vervolgde, de gehate, de vijandig bejegende, de aangevochtene.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie net bij Een Vandaag de dienstauto van JP Balkenende. Tja, iedereen moet inleveren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, de aangevochtende is vandaag dan nog het meest van toepassing?
En klamquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je wel even die d eruit halen. Alhoewel het vandaag erg vochtig was.
Yep. Maar stiekem vind ik het wel lekker hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En klam![]()
Ik heb jou vandaag zoveel zien posten over klam
donequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je wel even die d eruit halen. Alhoewel het vandaag erg vochtig was.
en dan zie ik dus elke keer die boezem van Rita voor mequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En klam![]()
Ik heb jou vandaag zoveel zien posten over klam
Hou op!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan zie ik dus elke keer die boezem van Rita voor me
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
Raad het geloof.quote:Preek over Job 1:6-12
Emmen, 23 sept. 2001
De naam Job is een begrip. Die naam is –ook buiten de kerk- spreek-woordelijk geworden. “Zo arm als Job”, zeggen we. En: “Zo geduldig als Job”. En we spreken van een “Jobstijding” als ons een heel nare boodschap bereikt.
Zoveel indruk heeft deze man nagelaten. Hij is ons tot een voorbeeld geworden.
Een voorbeeld van wat een mens aan ergs kan overkomen. Maar vooral een voorbeeld van volharding in het geloof, ondanks alle ellende.
Betekent dat dus, gemeente, dat wij aan deze Job een voorbeeld moeten nemen?! Zo, dat we ernaar streven moeten evenveel geloof, evenveel volharding op te brengen als hij? Is daarom deze lijdensgeschiedenis voor ons in de bijbel bewaard?
Daar stem ik míjn TV iig op afquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Disana het volgende:
Moeten we kiezen tussen Ned1 en RTL4 vanavond.
bijna ja, anders had ie onder een spoiler gemogenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Hier hebben we er bijna zicht op
[ afbeelding ]
Joh! Joh! gebruik nou eens die spoilerfunctie...Ik schrik me rot!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
bijna ja, anders had ie onder een spoiler gemogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijbelkennis-faal!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij ook.
Beequeen, Joodse naam, dat wist ik wel. Maar zo kort.
Gelukkig ben ik een sukkel en geen machoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]ik had ook niet moeten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Job je niets zegt dan heb je weinig van de Bijbel meegekregen.quote:
Joods?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Beequeen, Joodse naam, dat wist ik wel. Maar zo kort.
Boeiend verhaal, wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Job je niets zegt dan heb je weinig van de Bijbel meegekregen.
Dank je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker aan de chinees. Nou, eigenlijk niet want ja, chinees.
Weekend!
Tsjonge, wat zul je je nu dan goed voelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Job je niets zegt dan heb je weinig van de Bijbel meegekregen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boeiend verhaal, wel.Over een rijk man die alles kwijtraakt en toch blijft geloven met hart en ziel. Toch?
Jij hebt goed opgeletquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boeiend verhaal, wel.Over een rijk man die alles kwijtraakt en toch blijft geloven met hart en ziel. Toch?
Ook belijdenis gedaan?quote:
Good for you. Neem wel je ID mee.quote:
Hier ook, stond in de rij, liep de hele dag al lekker door hoorde ik. Maar ik begreep dat de opkomst 4% lager lag landelijk? Heb nog helemaal niets gelezen of gehoord en nog even te moe om de tv aan te zetten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, gestemd. Opkomst was prima hier in Gouda.
Nope, Google is my friend. Me atheïst.quote:
Het is ook niet verstandig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maurice de Hond gaat een exitpoll presenteren bij DWDD (half 8), nog voor de stembussen dicht zijn. Veel commotie over.
De NOS zal er niet blij mee zijn als ie dichtbij de prognose zit (die altijd als eerste komt, rond 21u).quote:
Vorige keer vroegen ze er niet naar, maar iik zal hem meenemenquote:
Echt die Bijbelkennis van jou!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef Disana het volgende:
Kardinaal zit dus gewoon te mekkeren. Het is een Hebreeuwse naam. Dat hij zich er maar goed bij mag voelen te denken dat hij meer weet dan anderen
Dat bedoelde ik vanmorgen dus met misschien wachten tot vanavond dat mijn stem misschien wat meer sturing kan geven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maurice de Hond gaat een exitpoll presenteren bij DWDD (half 8), nog voor de stembussen dicht zijn. Veel commotie over.
Waar twijfel je tussen dan, en in hoeverre zou je je daarin laten leiden? Zou je anders stemmen als PvdA / VVD de grootste blijkt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik vanmorgen dus met misschien wachten tot vanavond dat mijn stem misschien wat meer sturing kan geven.
Of je leest gewoon de hele draad terug en constateert dat alleen jij het nu over een Germaanse naam hebt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt die Bijbelkennis van jou!![]()
OT = In het (voornamelijk) Hebreeuws geschreven.![]()
Knap dan als het Germaanse naam is!
Dat was niet nodig, is er met de paplepel in geslagenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij hebt goed opgelet...Stickertje van deze oudjuf voor jou
HiDiHo: http://www.southpark.nl/episodes/110/quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
Vorige keer vroegen ze er niet naar, maar iik zal hem meenemen
Ach, er is er hier maar een die uit een naamdraadje afleidt dat niet iedereen weet wie Job isquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was niet nodig, is er met de paplepel in geslagen
Ik wilde me aansluiten bij de grootste partij om zo te voorkomen dat er een kans is dat de PVV de grootste wordt. Maar uiteindelijk ben ik gegaan voor een partij die zegt geen coalitie te willen vormen met de PVV.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar twijfel je tussen dan, en in hoeverre zou je je daarin laten leiden? Zou je anders stemmen als PvdA / VVD de grootste blijkt?
Nee hoor, is gewoon de aflevering waar ik mijn nick aan te danken hebquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Noek het volgende:
[..]
HiDiHo: http://www.southpark.nl/episodes/110/
Is dit jouw server? Echt tof!
Ik zeg alleen dat het evident dat een naam afkomstig uit een Hebreeuws geschrift wel Hebreeuws van origine is. Maar goed samengevat wist jij dus niet wie Job was noch waar zijn naam uit afkomstig was et cetera. lijkt me deze discussie dus nergens toe leiden. Jij wint!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Of je leest gewoon de hele draad terug en constateert dat alleen jij het nu over een Germaanse naam hebt.
Wat? Echt niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vorige keer vroegen ze er niet naar, maar iik zal hem meenemen
Oh, jammer want dan was je echt een held maar wel tof, heb hem gelijk opgeslagen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Nee hoor, is gewoon de aflevering waar ik mijn nick aan te danken heb
Oh een lotgenootquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was niet nodig, is er met de paplepel in geslagen
God wat ben jij domquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het evident dat een naam afkomstig uit een Hebreeuws geschrift wel Hebreeuws van origine is. Maar goed samengevat wist jij dus niet wie Job was noch waar zijn naam afkomstig was et cetera.
Wat een toeval, ik zit nog geen twee minuten geleden op die server te kijken naar die World of Warcraft epiquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Noek het volgende:
[..]
HiDiHo: http://www.southpark.nl/episodes/110/
Is dit jouw server? Echt tof!
Nee, mijn naam stond op de lijst en ik geloof dat iemand me herkende dus was id niet nodig ofzoquote:
Toeval? I think NOT!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat een toeval, ik zit nog geen twee minuten geleden op die server te kijken naar die World of Warcraft epi![]()
![]()
Schijnt dat ze daar een Emmy voor gekregen hebben ook zelfs!
En het is helemaal goed gekomen. Zonder religie, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begon mijn carrière als probleemjongere toen de hoofdmeester van de openbare lagere school besloot dat het een goed idee was om de leerlingen van de hoogste klas een uurtje per week godsdienstles te geven door Juffrouw Vink. Iedere week weer werd ik er al gauw uitgestuurd en zo legde ik de basis voor mijn verdere carrière die er uiteindelijk in resulteerde dat ik op de middelbare school het record de klas uitgestuurd ruimschoots op mijn naam wist te schrijven. Het is allemaal de schuld van religie
Ja natuurlijk! Heb mucho respect voor ons stemrecht.quote:
Ohkee! Grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, mijn naam stond op de lijst en ik geloof dat iemand me herkende dus was id niet nodig ofzo
zoenenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oranje negerzoenen, oh dat is wel leuk om maandag mee te nemen naar de zaak [ afbeelding ]
Sport ze!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Heb mucho respect voor ons stemrecht.
Nou, dag meneer Puk in je pak. Ik ga sporten en dan vanavond op de bank. Voelt bijna als het songfestival met al die uitslagen.
daat dusquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oranje negerzoenen, oh dat is wel leuk om maandag mee te nemen naar de zaak [ afbeelding ]
Fleur Agema?quote:
Kreeg vanmiddag memo van directie, iedereen die de wedstrijd wil zien moet een uur eerder beginnen en een uur later stoppen, dan wordt er een groot scherm geplaatst in het magazijn en gaan we met z'n allen kijken, inclusief snacks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb fucking zere poten door de hele dag pakschoenen te dragenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Heb mucho respect voor ons stemrecht.
Nou, dag meneer Puk in je pak. Ik ga sporten en dan vanavond op de bank. Voelt bijna als het songfestival met al die uitslagen.
ik heb ook maar gelijk 2 pakken oranje koeken ingeslagen, normaal zijn ze rozequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah nice, wij gaan gewoon kijken. Digitenne-kastje kwam vandaag binnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kreeg vanmiddag memo van directie, iedereen die de wedstrijd wil zien moet een uur eerder beginnen en een uur later stoppen, dan wordt er een groot scherm geplaatst in het magazijn en gaan we met z'n allen kijken, inclusief snacks.
Wat denk jij? Zou mijn stem nog invloed hebben?quote:
Ik voorspel een lage opkomst en 150 zetels netto voor de Tweede Kamer!quote:
De SP kan iedere stem gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk jij? Zou mijn stem nog invloed hebben?
Gesjellug!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah nice, wij gaan gewoon kijken. Digitenne-kastje kwam vandaag binnen.
speciaal voor jou oranje koeken ingeslagenquote:
wouter is passe en vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de PVDA zoveel zetels pakt na de geintjes die Wouter heeft uitgehaald.
Zo zijn er wel meer...quote:
Lekker hè. Eindelijk de climax.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff koffie zetten, dit wordt een lange avond.
Ik had vanmiddag wat chips (paprika) en Marokkaanse Fanta (oranjerder kan niet), ik voelde me heel even een voetbal fanquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb ook maar gelijk 2 pakken oranje koeken ingeslagen, normaal zijn ze rozelekker verse slagroom erop ( zelf kloppen natuurlijk) en vrijdagmorgen om 11.50 zit ik klaar voor de eerste ontbijtsjow op ned. 1 vanuit Johannesburg.
Heb er net 1 naar binnen geproptquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
speciaal voor jou oranje koeken ingeslagenje weetz wel die juist ja normaal een roze laagje hebben.
( als ik roze koeken zie moet ik toch altijd aan jou denken)
Mwah, ik probeer dit weekend nog wel ff wat te kopen. Collega's zijn niet echt voetbal-minded, baas wel gelukkig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gesjellug!En dan ook allemaal oranje stropdas oid?
Echt een gemis, Paars olv Rutte / Bos zou geweldig zijn geweest.quote:
Rutte en Cohen vind ik ook wel aardig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Echt een gemis, Paars olv Rutte / Bos zou geweldig zijn geweest.
Je zal er nog van staan te kijken. Mensen kunnen met de beste voornemens naar het stembureau gaan en van plan zijn om te stemmen wat het beste voor het land is, maar eenmaal in het stemhokje kiest men toch waarvan men zelf het meeste voordeel denkt te hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de PVDA zoveel zetels pakt na de geintjes die Wouter heeft uitgehaald.
Met Femke erbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Rutte en Cohen vind ik ook wel aardig.
Marokkaanse Fanta???? bestaat dat dan? ja stom he, ik had me voorgenomen gewoon beetje versieren etc. maar sla nu beetje door, heb ook gisteren 2 beesies gekocht bij AH in het groot die hangen in de hangplant en 1 op de verwarming.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag wat chips (paprika) en Marokkaanse Fanta (oranjerder kan niet), ik voelde me heel even een voetbal fan
Thieme heeft altijd van die grote ogen, alsof ze je op gaat eten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook goed, zelfde schattigheids- en stookgehalte
Iedere stem kan tellen zeggen zequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk jij? Zou mijn stem nog invloed hebben?
Wij moeten gewoon door.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wij mogen maandag tijdens de wedstrijd zachtjes de radio aan.![]()
quote:
gewoon een vrije dag, was veel beter geweest, ja als ze mij hadden gekozen met Ian aan mij zijde in de TiTaToverPartij dan had iedereen verplicht alle wedstrijden van Nederland vrij gekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wij mogen maandag tijdens de wedstrijd zachtjes de radio aan.![]()
Je denkt dat ik de radio kan horen als hij zacht staat, op een groep vol 12 kinderen?quote:
Ja lijkt er wel op. Prem maakt zich weer lekker drukquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maurice mag z'n peiling niet geven (zo lijkt 't).
Nice.
lol, ik heb helemaal niks wat dat betreft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Marokkaanse Fanta???? bestaat dat dan? ja stom he, ik had me voorgenomen gewoon beetje versieren etc. maar sla nu beetje door, heb ook gisteren 2 beesies gekocht bij AH in het groot die hangen in de hangplant en 1 op de verwarming.
ze waren maar 2.49 per stuk, geloof iets langer dan een meter.en mijn toeter staat ook te pronken bij de tv, oh nog ff en ze pakken mijn koffer hier in en leveren me af in de inrichting verderop.
Als je bij een klant zit zul je wel moeten tenzij die situatie echt onwerkbaar zou worden.quote:
Mjah, ff kijken wat de mensen doen bij je op de afdeling / degene waarmee je moet samenwerken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je bij een klant zit zul je wel moeten tenzij die situatie echt onwerkbaar zou worden.
Ik verwacht hele trage verbindingen bij en naar klanten toe en lege afdelingen.
Als ze doorgaan en de wedstrijden echt interessant worden ga ik wel kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mjah, ff kijken wat de mensen doen bij je op de afdeling / degene waarmee je moet samenwerken.
okequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
lol, ik heb helemaal niks wat dat betreft.
Ja, 'Marokkaanse' Fanta (mirinda), dat is het enige drankje samen met de Turkse fanta waar ik glazen vol van kan drinken zonder dat ik er last van krijg. Doordat de baby flink tegen de maag drukt en die behoorlijk kleiner is komt alles zo snel terug, ja, vieze praat, sorry. Maar goed, met die fanta's heb ik daar dus geen last van.
[ afbeelding ]
Waar is Bas?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mooi verhaal over de SGP, altijd 150.000 mensen dus als de opkomst lager is is 't gunstig voor de SGP.
Ja ik woon in Den Haag, maar ik kan niet én de computer én de tv claimen, mijn man wil ook wel eens wat op tv zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
okemaar misschien brutaal, woon jij in nederland ook omdat ik iets gelezen had van dat je het graag wilde volgen via het politieke kanaal.
en alleen drinken wat je binnenhoud hoor.
oh oke, nu begrijp ik het, dacht werkelijk die woond ergens waar de zon de hele dag schijnd maar niet dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik woon in Den Haag, maar ik kan niet én de computer én de tv claimen, mijn man wil ook wel eens wat op tv zien
Kun je geen pctv aanleggen? Gewoon een kabeltje naar je pc en een tvkaartje erin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik woon in Den Haag, maar ik kan niet én de computer én de tv claimen, mijn man wil ook wel eens wat op tv zien
Op deze website zijn vanavond naast de landelijke uitslag ook de uitslagen per provincie en van alle Nederlandse gemeenten te zien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef Marrije het volgende:
Ik weet dus niet of de uitslag op politiek 24 is te volgen, ik probeer het gewoon![]()
Ja zou wel handig zijn met een kabel er tussen. .
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Op deze website zijn vanavond naast de landelijke uitslag ook de uitslagen per provincie en van alle Nederlandse gemeenten te zien.
Volg de verkiezingsuitslagen LIVE op telegraaf.nl
Ver-schrik-ke-lijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die dus Manita failt harder dan Anita en Sieneke bij elkaar
Ik had het van GSquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meertje, dat vreselijke nummer wat je laatst postte ("red me") was bij DWDD.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, nu begrijp ik het, dacht werkelijk die woond ergens waar de zon de hele dag schijnd maar niet dus.
en kan je straks de uitslag volgen op politiek 24?? want ik zit nu met mijn rug tegen de tv zeg maar en hoor aleen geluid, vind ik ook niet prettig moet steeds draaien.
Gisteravond hoorde ik maxime verhagen zeggen dat hij ook dingen bekeek op GSquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had het van GSWedden dat ze mateloos populair gaat worden
![]()
Het blijft echt in je kop hangenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik had het van GSWedden dat ze mateloos populair gaat worden
![]()
Maximequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gisteravond hoorde ik maxime verhagen zeggen dat hij ook dingen bekeek op GS![]()
Vonk grappig![]()
Net echte mensen die gasten
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het blijft echt in je kop hangen.
ze woond in Den Haag Liesje hahaha ik dacht ook eerst in een ver warm landquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan het klimaat had ik nog niet eens gedacht! Trek je dat daar wel Marrije, of is dat daar een heel ander soort warmte?
No wayquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
Maxime, die had het CDA misschien nog kunnen redden.
we zullen zien, al denk ik dat in de grote steden PVV wel hoger komt te staan dan jou lijstje Coos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef Coos het volgende:
Mijn Prognose
CDA 24
Pvda 31
VVD 30
SP 16
PVV 14
D66 11
GL 13
CU 7
SGP 2
PvdD 2
Trots 0
reeeeeeeeed mequote:
Mee eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
No way. De grootste rat van Den Haag eo, door zijn ego is 't kabinet gevallen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze woond in Den Haag Liesje hahaha ik dacht ook eerst in een ver warm land![]()
dus marrije vertel hoe is het weer in den Haag
Is het een cover? Melodie (nou jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het blijft echt in je kop hangen.
Dat wordt binnen zitten met non stop een ventilator op mequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan het klimaat had ik nog niet eens gedacht! Trek je dat daar wel Marrije, of is dat daar een heel ander soort warmte?
Is het live nóg slechter, of kan dat niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meertje, dat vreselijke nummer wat je laatst postte ("red me") was bij DWDD.
Niet live johquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het live nóg slechter, of kan dat niet?
Oo.. jammer!quote:
Ik weet dat Marrije hier in Den Haag woont, maar ik weet ook dat de kans aanwezig is dat ze ooit wel in een heel warm land te wonen komt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze woond in Den Haag Liesje hahaha ik dacht ook eerst in een ver warm land![]()
dus marrije vertel hoe is het weer in den Haag
Maar voorlopig woont ze in één van de zonnigste stukjes van Nederland!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat Marrije hier in Den Haag woont, maar ik weet ook dat de kans aanwezig is dat ze ooit wel in een heel warm land te wonen komt.
ohhhhh dan begreep ik je verkeerd excuusquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat Marrije hier in Den Haag woont, maar ik weet ook dat de kans aanwezig is dat ze ooit wel in een heel warm land te wonen komt.
En voor de af-en-toe-kijkers: om 21:00 komt de eerste serieuze voorlopige uitslag, ook Nederland 1.quote:
ook op RTL 4 ze doen het tegelijkertijd, op ned 3 ook iets maar met wim de bie en jan jaap van der wal, maar lijkt me niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En voor de af-en-toe-kijkers: om 21:00 komt de eerste serieuze voorlopige uitslag, ook Nederland 1.
Morgen naar DenBosch, lunchen met de papa van D_K, daarna een kaarsje in de St. Jan aansteken en even kijken of ik een mooie geluksamulet kan vinden....Met de afbeelding van Mariaquote:
Maria! Nicequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen naar DenBosch, lunchen met de papa van D_K, daarna een kaarsje in de St. Jan aansteken en even kijken of ik een mooie geluksamulet kan vinden....Met de afbeelding van Maria
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar voorlopig woont ze in één van de zonnigste stukjes van Nederland!
al is daar momenteel weinig van te merken
Ik ben allang en breed lid van de familie van D_Kquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maria! Nice![]()
En toch zeker ook minstens 1 Bossche Bol eten?![]()
Heb je papa D_K al eens ontmoet of is het de eerste keer?
Dus je zegt allang papaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben allang en breed lid van de familie van D_K( ik heb ze geloof ik na 3 weken ontmoet ofzo geloof ik) .....en als het me lukt idd als toetje een echte bosche bol....de vorige keer waren ze op
meestal is het toch rond 23 a 24.00 uur duidelijk hoe en wat precies?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Jian het volgende:
De grote steden worden, i.v.m. het potloodje, pas aan het eind van de avond verwacht, dat wordt dus pas laat duidelijkheid ....
Whut zit jij te lachen? Ik nietsnapz.quote:
Goed zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
* HiDiHo heeft weer van zijn recht om te mogen stemmen gebruik gemaakt
Ja, maar het tellen moet met het handje nu hè, dus het zal wel lang duren voor de grote steden geteld zijn. En de grote steden beinvloeden de uitslag natuurlijk sterk. Dus ik denk dat het nachtwerk (misschien wel morgen) wordt voordat het echt allemaal een beetje duidelijk isquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
meestal is het toch rond 23 a 24.00 uur duidelijk hoe en wat precies?
En dat ondanks de regenquote:
Ohquote:
RTL heeft een goede politieke redactie (met paradepaardje Frits Wester) en is sneller bij scoops. Maar op dit soort avonden kijk ik conservatief naar de NOS.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook op RTL 4 ze doen het tegelijkertijd, op ned 3 ook iets maar met wim de bie en jan jaap van der wal, maar lijkt me niks.
Hmm, bij de gemeenteraadsverkiezingen was het toch ook om een uur of twaalf rond?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar het tellen moet met het handje nu hè, dus het zal wel lang duren voor de grote steden geteld zijn. En de grote steden beinvloeden de uitslag natuurlijk sterk. Dus ik denk dat het nachtwerk (misschien wel morgen) wordt voordat het echt allemaal een beetje duidelijk is
Sterkte met je ellendequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
Nee hoor, het is hier thuis een ellende en dan lees ik hier dingen en moet ik lachen.
Dat handgebaartje waarmee hij scherm-items wegveegde... ik denk dat hij er nog een schepje bovenop doet vanavond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie trouwens net dat Herman v.d. Zandt vanavond weer het scorebord doet op Nederland 1.
Die vond ik geweldig bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Uhuh, toen waren ze véél en véél sneller én beter geïnformeerd. Constateerden wij hier toen in de kleine uurtjes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, maar RTL heeft zich onsterfelijk gemaakt in de nacht waarop 't kabinet viel. Damn dat was gaaf toen. Op FOK! ook
, tot 6u in de ochtend
.
Wat een vel he....sta je daar de boel open te klappenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat ondanks de regen
en toch mogen die computers wel weer terugkomen, grote vellen, zocht me rot![]()
Hij vertelde vanmiddag dat hij er destijds wel een cursus van een paar uurtjes in kreeg en dat het vanavond nog geavanceerder dan bij Freek de Jonge zou zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie trouwens net dat Herman v.d. Zandt vanavond weer het scorebord doet op Nederland 1.
Die vond ik geweldig bij de gemeenteraadsverkiezingen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Disana het volgende:
Nee hoor, het is hier thuis een ellende en dan lees ik hier dingen en moet ik lachen.
Da's ook show natuurlijk...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
De PVV op de pier, "goed te beveiligen met 1 ingang", damn te gek voor woorden eigenlijk in zo'n land.
Wat ik bedoel is dat normaal gesproken de uitslagen redelijk random binnen komen, dat wil zeggen dat er grote en kleinere steden binnen komen, als je dan om 23.00 naar de voorlopige uitslag kijkt dat heb je een redelijk beeld van de einduitslag. Nu komen waarschijnlijk eerst de kleintjes binnen en de groten allemaal pas later op de avond, waardoor er aan het eind nog behoorlijke veranderingen kunnen optreden, dus pas laat duidelijkheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, bij de gemeenteraadsverkiezingen was het toch ook om een uur of twaalf rond?
Betwijfel ik ten zeerste.quote:
Maar zouden ze in de grote steden bijvoorbeeld niet met meer mensen tellen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat normaal gesproken de uitslagen redelijk random binnen komen, dat wil zeggen dat er grote en kleinere steden binnen komen, als je dan om 23.00 naar de voorlopige uitslag kijkt dat heb je een redelijk beeld van de einduitslag. Nu komen waarschijnlijk eerst de kleintjes binnen en de groten allemaal pas later op de avond, waardoor er aan het eind nog behoorlijke veranderingen kunnen optreden, dus pas laat duidelijkheid
Dat zei Erwin ook gelijk, ze hoeven natuurlijk niet op de pier te gaan zitten.quote:
Denk ik wel, maar de verwachting is nu eenmaal dat het in de grote steden nu allemaal wat langer zal durenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zouden ze in de grote steden bijvoorbeeld niet met meer mensen tellen?
Geen idee hoor.
Het horrorkabinet VVD-PVV-CDA ook (net) niet.quote:
Precies 75quote:
Ja dacht jij dan? 12 jaar balkenende?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geweldig dat Balkenende zo op z'n muil gaat
En dan keiharde eisen gaan stellen, "ja je hebt me toch nodigquote:
Dat is meestal zo in Nederland, kijk naar de macht van de CU in de afgelopen periodequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan keiharde eisen gaan stellen, "ja je hebt me toch nodig"
23 (!) voor de PVV, liever CDA +10 en PVV -10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |