Vind ik nóg knap, 10 minuten. Die stem alleen al.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
ik was vanmorgen begonnen aan Freek maar heb het na 10 min uit gezet. . .
Mja.. ze heeft zich weer terug geknokt, blijkbaar omdat ze dat graag wilde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Zij vroeg zich toen in die docu af of zij ooit vrij zou zijn. Mensen die in een gevangenis zitten komen wel ooit vrij, zij niet. Was echt wel sneu. Al vraag ik me af of ze nog wel zonder zou kunnen. Men zoekt het ook vaak weer op.
Het wordt een lange avond, dus vergeet het bier en de chips niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
Zo maar eens even de inhoud van m'n koelkast uitbreiden met spullen uit de supermarkt en m'n burgerplicht vervullen
Vond ik ook vreemd. Hier keek je bij het binnenlopen schuin de 3 stemhokjes in en ook de vrijwilligers ertegenover. Ik had echt het gevoel dat ze meekeken, wilde me nog breed maken maar dat lukte niet echtquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt een lange avond, dus vergeet de bier en chips niet.
Ik heb net gestemd en ik vond het maar een vreemde gang van zaken. De stemhokjes hadden geen gordijn en stonden pontificaal tegenover de tafel met al die vrijwilligers. Mensen die binnenkomen, zien de stemmers zo staan. En ik heb bij m'n vriendin staan kijken, het is best goed te zien waar iemand een kruisje zet. En er werd niks van gezegd dat ik dat stond te bekijken. Toch raar.
Mijn buurvrouw, waar ik amper een woord mee wissel omdat ik haar zelden tot nooit zie, kwam ik vandaag tegen in het trappenhuis 'heb je gestemd', eh ja 'waarop' vraagt ze gewoonquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap nooit helemaal waarom het zo erg is als iemand ziet waar je op staat te stemmen
Ja raar toch!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vond ik ook vreemd. Hier keek je bij het binnenlopen schuin de 3 stemhokjes in en ook de vrijwilligers ertegenover. Ik had echt het gevoel dat ze meekeken, wilde me nog breed maken maar dat lukte niet echt
Dat zal in de meeste gevallen geen gevolgen hebben, in dit land. Al kan ik me voorstellen dat mensen zich bijvoorbeeld schamen om op de PVV te stemmen, zéker als er ook nog allochtonen in de ruimte aanwezig zijn. Je moet met de stemprocedure simpelweg heel principieel en zorgvuldig omgaan, vind ik. Mensen moeten dit in alle vrijheid kunnen doen, zonder ook maar het gevoél te hebben dat ze daar op de een of andere manier op afgerekend kunnen worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap nooit helemaal waarom het zo erg is als iemand ziet waar je op staat te stemmen
You're entering a world of pain, son...quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
De meneer van het stembureau hier leek een beetje op Walter Sobchak uit TBL. Mocht er hier in de buurt een partij helemaal geen stemmen krijgen dan heb ik zo'n vermoeden hoe dat komt.
[ afbeelding ]
Mark it zero!
Idem. Was bij die computers niet zo, inderdaad. Vreemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:55 schreef BONG4002 het volgende:
Ook gevoted.
En idd stemhokjes gewoon zichtbaar bij binnenkomst, je kon in principe meekijken
En 3495 hele domme.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Even een update.
Zo stemt FOK!
[ afbeelding ]
3661 verstandige mensen tot nu toe.
Lijsttrekker Lea Manders:quote:
SABOTAGE!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:11 schreef Toverheks het volgende:huh, waarom staat de *TiTaToverPartij* niet in je lijstje pb
![]()
[ afbeelding ]
VVD en CDA, toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
Zo, ook wij hebben onze plicht gedaan.
Jammer voor de PvdA, maar ja, die maagzuurremmers hè.
Wij ook, met een volmacht van Vic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:17 schreef Disana het volgende:
Zo, ook wij hebben onze plicht gedaan.
Jammer voor de PvdA, maar ja, die maagzuurremmers hè.
Oh echt? Ik heb gewoon een leuke man gekozen. Had liever PvdA als antistem gedaan maar ik heb die maagzuurremmers echt nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij ook, met een volmacht van Vic.
De Teguhpagtij van Jacobse en van Es avant la lettre.
Vooral veel mensen die twijfelen of ze strategisch moeten stemmen, denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:23 schreef Disana het volgende:
Toch nog 15% zwevende kiezers.
Hier ook, maar vooral aan die kant waar mensen stemden buiten hun eigen kies-, euh, district(?)quote:Bij ons kantoortje was het trouwens best druk.
dit gaat over dat Reinout Oerlemans een kort geding aan had gespannen omdat Er komt een vrouw bij de dokter al op usernet was te zien, en nog meer website`s, ga vanavond wel ff lezen daarzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef Jian het volgende:
FTD is in hoger beroep gegaan ! (uitspraak inzake Eyeworks (Reinie Oelemans) tegen FTD)
ik weet niet of er mensen zijn die dit volgen, maar de uitspraak van deze, in mijn ogen volstrekt dwalende rechter, kon wel eens verregaande implicaties hebben, zelfs voor Fok ..?! En als je doorredeneert, zelfs voor Google ...
http://www.solv.nl/weblog(...)-aldus-rechter/17030
Geenstijl doet ook een duit in het zakje: http://www.geenstijl.nl/m(...)ger_beroep_tege.html
En in het buitenland worden ze nu ook wakker: http://www.techdirt.com/articles/20100604/0442089686.shtml
Voor geïnteresseerden; best wel heftig dit !
Ja dat denk ik ook. We kwamen zo al twee strategische stemmers tegen, die kan Job in zijn zak steken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral veel mensen die twijfelen of ze strategisch moeten stemmen, denk ik.
[..]
Hier ook, maar vooral aan die kant waar mensen stemden buiten hun eigen kies-, euh, district(?)
Ik ken geen leuke politici, vindt ze allemaal leugenachtig en achterbaks. Je moet wat hè?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:26 schreef Disana het volgende:
Oh echt? Ik heb gewoon een leuke man gekozen. Had liever PvdA als antistem gedaan maar ik heb die maagzuurremmers echt nodig.
Bij Job moet ik altijd denken aan een peutervriendje van vroeger, Jobje noemde ik diequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. We kwamen zo al twee strategische stemmers tegen, die kan Job in zijn zak steken.
De partij van Harry Loco.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.mensenspirit.n(...)e/inspiratie-woorden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan had je ook wel op iemand anders kunnen stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken geen leuke politici, vindt ze allemaal leugenachtig en achterbaks. Je moet wat hè?
[ afbeelding ]
Is daar eigenlijk nog een langere naam voor? Jobbertus of Joberdebober?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bij Job moet ik altijd denken aan een peutervriendje van vroeger, Jobje noemde ik die
Ik heb ook niet op Wilders gestemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
Nou dan had je ook wel op iemand anders kunnen stemmen
Rennies zijn alleen maar contraproductief.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
Bleeh, wat ben ik gesloopt. Het valt niet mee 2 mensen in werken en daarnaast alle dingen te doen die je hun nog niet kan laten doen. Zo moe dat ik in de pauze even van me af heb geklaagd en ik moest zelfs huilen, hoeveel Merapunten zijn dat?
En ook nog zeiknat van de regen, dus ga gelijk maar door om te stemmen.
En daarna chinees bestellen, douchen en weekend. Volgens mij kom ik dan niet meer van de bank af.
Jarige Jobquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is daar eigenlijk nog een langere naam voor? Jobbertus of Joberdebober?
Zelf even gezocht, er is geen langer naam maar moet je die betekenis zien:
de vervolgde, de gehate, de vijandig bejegende, de aangevochtene.
Epic win.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Toen ik aan het stemmen was kwamen er ook nog mannen met een duimstok de stemhokjes en de afstand tot de vrijwilligers opmeten
Echt hè, ik heb het gewoon heel ver weg gestopt, want ik herinner het me nu pasquote:
hmm, de aangevochtene is vandaag dan nog het meest van toepassing?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelf even gezocht, er is geen langer naam maar moet je die betekenis zien:
de vervolgde, de gehate, de vijandig bejegende, de aangevochtene.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zie net bij Een Vandaag de dienstauto van JP Balkenende. Tja, iedereen moet inleveren.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm, de aangevochtende is vandaag dan nog het meest van toepassing?
En klamquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je wel even die d eruit halen. Alhoewel het vandaag erg vochtig was.
Yep. Maar stiekem vind ik het wel lekker hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En klam![]()
Ik heb jou vandaag zoveel zien posten over klam
donequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je wel even die d eruit halen. Alhoewel het vandaag erg vochtig was.
en dan zie ik dus elke keer die boezem van Rita voor mequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En klam![]()
Ik heb jou vandaag zoveel zien posten over klam
Hou op!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan zie ik dus elke keer die boezem van Rita voor me
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:33 schreef Disana het volgende:
Raad het geloof.quote:Preek over Job 1:6-12
Emmen, 23 sept. 2001
De naam Job is een begrip. Die naam is –ook buiten de kerk- spreek-woordelijk geworden. “Zo arm als Job”, zeggen we. En: “Zo geduldig als Job”. En we spreken van een “Jobstijding” als ons een heel nare boodschap bereikt.
Zoveel indruk heeft deze man nagelaten. Hij is ons tot een voorbeeld geworden.
Een voorbeeld van wat een mens aan ergs kan overkomen. Maar vooral een voorbeeld van volharding in het geloof, ondanks alle ellende.
Betekent dat dus, gemeente, dat wij aan deze Job een voorbeeld moeten nemen?! Zo, dat we ernaar streven moeten evenveel geloof, evenveel volharding op te brengen als hij? Is daarom deze lijdensgeschiedenis voor ons in de bijbel bewaard?
Daar stem ik míjn TV iig op afquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:49 schreef Disana het volgende:
Moeten we kiezen tussen Ned1 en RTL4 vanavond.
bijna ja, anders had ie onder een spoiler gemogenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Hier hebben we er bijna zicht op
[ afbeelding ]
Joh! Joh! gebruik nou eens die spoilerfunctie...Ik schrik me rot!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
bijna ja, anders had ie onder een spoiler gemogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijbelkennis-faal!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij ook.
Beequeen, Joodse naam, dat wist ik wel. Maar zo kort.
Gelukkig ben ik een sukkel en geen machoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]ik had ook niet moeten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Job je niets zegt dan heb je weinig van de Bijbel meegekregen.quote:
Joods?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
Beequeen, Joodse naam, dat wist ik wel. Maar zo kort.
Boeiend verhaal, wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Job je niets zegt dan heb je weinig van de Bijbel meegekregen.
Dank je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker aan de chinees. Nou, eigenlijk niet want ja, chinees.
Weekend!
Tsjonge, wat zul je je nu dan goed voelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als Job je niets zegt dan heb je weinig van de Bijbel meegekregen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boeiend verhaal, wel.Over een rijk man die alles kwijtraakt en toch blijft geloven met hart en ziel. Toch?
Jij hebt goed opgeletquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boeiend verhaal, wel.Over een rijk man die alles kwijtraakt en toch blijft geloven met hart en ziel. Toch?
Ook belijdenis gedaan?quote:
Good for you. Neem wel je ID mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |