Leukquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen maar eens naar de TMF awards, kijken of we er nog iets nuttigs kunnen schieten
en nog fotografie plannen tijdens je vakantie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Succes! en veel plezier! enzo
Ik sluit mezelf nog een weekje op met een stapel boeken en dan heb ik vakantie
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Succes! en veel plezier! enzo
Ik sluit mezelf nog een weekje op met een stapel boeken en dan heb ik vakantie
Ik heb zelfs nog 1 hertentamen dus nog 2 wekenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moeten jullie nog een week?![]()
da's mooi klote!
Enneh, niemand hier zeker ervaring met de camera meenemen op de motor?! op vakantie gaat de camera dus mee, naar
Wales
en Noord Engeland
Nice! Vanavond even relaxen, morgen een bruiloft schieten en dan 's avonds op een andere bruiloft feestenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen maar eens naar de TMF awards, kijken of we er nog iets nuttigs kunnen schieten
Welliswaar niet op de motor maar op de fiets. Ik heb 'm altijd in m'n stuurtas zitten. Dan is ie vooral goed bereikbaar. Zowel Agu als Ortlieb verkopen cameratas inzetstukkken voor stuurtassen. Je zou kunnen kijken of je zoiets in je tanktas kunt inbouwen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mooi klote!
Enneh, niemand hier zeker ervaring met de camera meenemen op de motor?! op vakantie gaat de camera dus mee, naar
Wales
en Noord Engeland
Godver, ik wist dat die opmerking ging komenquote:
hey!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Godver, ik wist dat die opmerking ging komen![]()
Maar goed, nee die laat ik thuis
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mooi klote!
Wales
en Noord Engeland
het is ook te mooi weer voor dergelijke dingen denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:52 schreef Chanty het volgende:
Ik krijg dus serieus hoofdpijn van statistiekVolgens mij is er een significant verband
Goede redenen wel!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:08 schreef Chanty het volgende:
Klopt maarja, weinig keuze, ik wil voor mijn verjaardag klaar zijn, dus over iets minder dan een maand. Maandag bespreking over de gekozen analystetechnieken en als dat goed zit krijg ik groen licht om het uit te voeren. Morgen parkpop, dus het moest wel ff vandaag. Maar het is af dus mag zo naar buitenEn morgen de hele dag buiten
net al buiten geweest. Door 't bos en de duinen gefietst en lekker ff op 't strand gezeten. Moest ff binnen afkoelenquote:En wat is jouw excuus om met mooi weer hier te posten?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:44 schreef Chanty het volgende:
Redelijk goede reden
Net met Kiara buiten in het park geweest. Eerst vond ze het nog doodeng maar al snel begon het toch wel leuk te worden. Met name het in de boom klimmen vond ze geweldigZo maar op het balkon ploffen met een boek.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Denk dat het nu lekkerder is om buiten te zijn. De zon is minder sterk!
Ben goed verbrand ook op m'n armen
heb nog wat foto's te bewerken, maar kan me er niet echt toe zetten vandaag
insmeren ga ik nu ook doen vóór ik naar buiten ga straks!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zon staat hier nog vol op het balkon dus is toch best warm.
Foto's bewerken zou ik lekker laten met dit weer als het niet super dringend is
Esmee Dentersquote:
Ah, die youtube jailbaitquote:
Een danskabouterquote:
Ik ken alleen spouwkabouters of geile laskaboutersquote:
Ik plak helemaal van alle lagen zonnebrandcremequote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
insmeren ga ik nu ook doen vóór ik naar buiten ga straks!
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef xjoyce het volgende:
Dat onderschrift ziet er dus wel betrouwbaar uit.
Mja, een goeie website kan iedereen. Van google trek je een paar mooie foto's, en presto. Het ziet er an sich wel ok uit, maar vraag gewoon wat je wilt weten. Heb je een kvk? Zo ja, dan heeft het bedrijf wellicht een bestand ingekocht. Google ook even rond, als het malafide is, dan kom je er op die manier snel achter.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef xjoyce het volgende:
Hmm nog nooit in dit topic gepost en weetniet of dit het geschikte topic hiervoor is maar ik kreeg net via mijn mail een berichtje van http://www.uwbudgetfotograaf.nl/nl/Home.html. Of het me leuk lijkt als ze me af en toe wat opdrachten toe sturen.
En ik weet niet of het nou echt is of een grapje.Het zou wel super zijn de site ziet er betrouwbaar uit maar ik ben zo bang dat het gewoon een flapdrol is die even een leuk grapje probeert uit te halen ofzo. De mail is ook niet echt goed Nederland. Morgen maar even terugmailen.
Er staat wel onder
Algemeen directeur
Hier de website
hier hun telefoon nummer
Dat onderschrift ziet er dus wel betrouwbaar uit.
Op eosdigitaal in het forum zit een V&A, en daar komt ook wel eens zoiets langs. Je hebt ook de 2e hands bij winkels, maar dan betaal je wel wat meer.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:34 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorge.
Weet iemand hier nog een leuke 2de hands foto-site?
Ik zoek een 70-200 f2.8 L USM (niet IS), maar op marktplaats kom je bijzonder weinig tegen.
En eentje die ik tegen kwam reageerd simpelweg niet
quote:Domeinnaam uwbudgetfotograaf.nl
Status actief
Houder De Budgetfotograaf
Administratieve contactpersoon michael.vanderveer@debudgetfotograaf.com
Registrar Metaregistrar
Jaagpad 20
2802AZ GOUDA
Nederland
Technische contactpersonen hostmaster@mijndomein.nl
Domeinnaamservers ns1.metaregistrar.nl 81.4.97.217
ns2.metaregistrar.nl 81.4.96.65
Datum registratie 2010-02-24
Administratie door NL Domain Registry
Lol, doet me meteen denken aan die trailer op Comedy Central van The IT Crowdquote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef Puala het volgende:
Gebruiker belt net op: "Mijn monitor rookt, is dat goed? "![]()
volgens zijn zoom profiel is hij 20 jaar... hoeft niet slecht te zijn... wel even uitkijken voor opportunisme wat je wel vaker bij jonge ondernemers zietquote:Op maandag 28 juni 2010 10:15 schreef freud het volgende:
Ik kijk trouwens net op de site, en hun tarieven zijn ECHT belachelijk laag. Ik zou daar dus nooit aan meewerken. Omgerekend zou ik voor een bruiloft van 6 uur, minder dan een tientje per uur overhouden. Als je ook kijkt wat je allemaal moet doen voor dat weinige geld (reiskosten, intakegesprek, dvd, verzendkosten, etc), zou ik wel even 3x nadenken...
Het is overigens een verse site zo te zien:
[..]
Wat stomquote:Op maandag 28 juni 2010 11:23 schreef Chanty het volgende:
Voor die baan die me zo leuk leek ben ik op de reservelijst gezet
Kandidaten hadden hoog niveau, ik was zeker geen uitzondering blabla, maar ze moesten een keuze maken, blabla, werkervaring
Hoe moet je nou ooit werk krijgen als ze zelfs voor zoiets simpels als die baan werkervaring vereisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |