Juh natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Gaan jullie ook allemaal kijken? Niet verwacht..
Veel mensen zullen vandaag wel gaan stemmen denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef IHVK het volgende:
Trouwens de PVV werd de vorige verkiezingen enorm onderschat 3-5 in de peilingen en 9 in realiteit.
De PvdA werd 3 zetels overschat.
Daar ga je in de foutquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, wilde ik de bluray van Alice in Wonderland als cadeautje kopen, blijkt hij niet meer op voorraad te zijn bij de AH.
Hij lag gewoon in de schappen, en na betaald te hebben bleek hij bij de infobalie niet meer op voorraad te zijn. En hij was maar 25 euro, 5 euro goedkoper dan bol.comquote:
Waarom ligt het dan nog in de schappen, stomme vakkenvullersquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij lag gewoon in de schappen, en na betaald te hebben bleek hij bij de infobalie niet meer op voorraad te zijn. En hij was maar 25 euro, 5 euro goedkoper dan bol.com
Dat krijg je er van als je in het gat Rotterdam woontquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Laters, ik ga even 2,5 uur in de trein zitten niksen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar D66 gestemd.
Zo, en nu naar een opendag voor mijn mijn zusje (als grote broer).![]()
Niet intimideren hequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar D66 gestemd.
Zo, en nu naar een open dag voor mijn zusje (als grote broer).![]()
Dit is te sarcastischquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het echt lullig dat Emel blijft zitten, omdat we het niet hadden verwacht.
Het is bloedserieus.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef IHVK het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat de PVV toch heel groot gaat worden vanavond.
Gewoon alleen al vanwege het signaal dat dat geeft.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het echt lullig dat Emel blijft zitten, omdat we het niet hadden verwacht.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is bloedserieus.
Die laatste zin erbij omdat Ayca anders denkt, en ik dan? Voor mij niet lullig? Hè ?
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is bloedserieus.
Die laatste zin erbij omdat Ayca anders denkt, en ik dan? Voor mij niet lullig? Hè ?
doe niet zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Sukkelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:50 schreef IHVK het volgende:
Turken die te lui zijn om te stemmen.
Heb je al gestemd?
Nee.
Hoezo?
Geen zin.
+2 stemmen voor d66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Ayca het volgende:
Oh nu niet meerzwevende kiezers ftw
ik hoor het straks wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef zarGon het volgende:
Goedenavond, mensen. Hoe laat beginnen de uitzendingen op tv?
Ah.quote:De uitslagenuitzending op TV begint om 20.30 uur en is te zien op Nederland 1 en Politiek 24.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
Wij gaan in de aula op een groot scherm de wedstrijden kijken.en alle lessen vervallen na 2 uur.
Scholierenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
We zijn morgen en maandag eerder uit door het WK, jullie ook Ayca?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb stiekem mijn tentamen op maandag al opgegeven. Ik ga wel voor de herkansing op 14 juli.
Succes is inderdaad een keuzequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb stiekem mijn tentamen op maandag al opgegeven. Ik ga wel voor de herkansing op 14 juli.
Jup.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij zei toch iets soortgelijks met statistiek?
Valt wel mee hoor, denk ik althans. Hoeveel herkansingen moet je sowieso doen dan?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier een cool story voor vandaag:
Ik zat zo dus in de trein, kwam net aan op Utrecht. Toen werd er dus omgeroepen van "Station Utrecht, hierna gaat deze trein door als intercity naar Amersfoort, Zwolle, Steenwijk en met als eindbestemming Leeuwarden. Herhaling blablabla" en toen zei hij "voor de mensen in de stiltecoupé's: (met fluisterstem) station Utrecht Centraal".
Toen we eenmaal aankwamen en er mensen gingen instappen kwam hij met het volgende: "Beste mensen, zoals u ziet is het redelijk druk in de trein en stappen er veel mensen in. Als uw tas voldoende is uitgerust, zou u dan zo vriendelijk willen zijn deze in de baggagerekken boven uw hoofd, op op de grond onder u te leggen. Dank u wel".
Conducteurs met humor.
Hehehe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zat zo dus in de trein, kwam net aan op Utrecht. Toen werd er dus omgeroepen van "Station Utrecht, hierna gaat deze trein door als intercity naar Amersfoort, Zwolle, Steenwijk en met als eindbestemming Leeuwarden. Herhaling blablabla" en toen zei hij "voor de mensen in de stiltecoupé's: (met fluisterstem) station Utrecht Centraal".
Toen we eenmaal aankwamen en er mensen gingen instappen kwam hij met het volgende: "Beste mensen, zoals u ziet is het redelijk druk in de trein en stappen er veel mensen in. Als uw tas voldoende is uitgerust, zou u dan zo vriendelijk willen zijn deze in de baggagerekken boven uw hoofd, op op de grond onder u te leggen. Dank u wel".
Conducteurs met humor.
Handigquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef zarGon het volgende:
Streams:
NL1: http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/,
RTL4: http://www.rtl.nl/(ord=12(...)am/insb.xml/1500.wvx.
Cool story bro.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Conducteurs met humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk naar RTL4.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
Ik kijk gewoon staatsomroep als een brave burger.
Oh ja, dat. Gisteren tijdens dat debat steeds "en nu even naar *naam kneus* die ons gaat vertellen wat er speelt in de wereld van de twitter"quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kijk naar RTL4.
IK HAAT DIE TWITTERKNEUS OP NL1. DOOD AAN TWITTER.
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef IHVK het volgende:
Ik kijk gewoon staatsomroep als een brave burger.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cool story bro.Niet zo sarcastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Typisch hoor, hééééél typisch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de partij. Fatma Koser
.
Oke, dat dacht ik alquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de partij. Fatma Koser
.
Ik zag niet precies wat er gebeurde (zat te klooien met de RTL4-stream). Ik zag hem stuntelen in ieder geval.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toen je de studio zag i.p.v. de tweede kamer als achtergrond?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef ThePianoMan het volgende:
#stemmen @nos Yessss Twitter ligt plat. Jammer voor die hondenlul bij NOS.
Echt debiel hoe ze 'de twitter' (zoals ze het noemen) voor van alles en nog wat gebruikenquote:
Ik heb liever dat ze op dit forum kijken dan op Twitter. Hier loopt er tenminste nog een discussie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echt debiel hoe ze 'de twitter' (zoals ze het noemen) voor van alles en nog wat gebruiken.
Tsja, alleen bij twitter is het door middel van die tagjes wat makkelijker goeie info zoeken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op dit forum kijken dan op Twitter. Hier loopt er tenminste nog een discussie.
Absurd? Nee, was te verwachten. Wat ik niet had verwacht was dat VVD en PvdA gelijk zouden staan volgens de prognose.quote:
Iphonequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben je er zo emotioneel van geworden dat je het in gedichtvorm schrijft?
Is echt lastig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:09 schreef EchoAlpha het volgende:
PvdA + VVD + D66 + GL met PvdA als grootste partij
Ja maar als er 1 bijkomt is het goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Is niet voldoende volgens ferrie.
Maar het is een voorlopige prognose dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
150 zetels. Je moet de absolute meerderheid hebben: (150 / 2) + 1 = 76. Minimaal.
Zo klinken veel mensen als ze etenquote:
Volgens mij worden er gewoon mensen gebeld of zo. Of ze deden een steekproef bij verschillende stemlokalen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar is die prognose eigenlijk op gebaseerd?
wolla wat is deze lanquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef EchoAlpha het volgende:
Zometeen definitieve prognoses...Hopelijk PvdA +1 en VVD gelijk
Tot nu toe waren het voorlopige prognoses, straks komt de definitieve prognose.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar is die prognose eigenlijk op gebaseerd?
Daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo klinken veel mensen als ze eten.
[..]
Volgens mij worden er gewoon mensen gebeld of zo. Of ze deden een steekproef bij verschillende stemlokalen.
Gelukkig maar. Scheiding tussen godsdienst en staat is toppie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
Wel grappig dat Christelijke partijen niet eens 20% halen.
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat D66 altijd zo'n kleine partij blijft.
Ik had echt gehoopt dat ze de 15 zetels zouden halen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer dat D66 altijd zo'n kleine partij blijft.
Het enige wat hij erover had te zeggen was dat mensen erop schreven dat ze hun was dedenquote:
Jij hebt/neemt altijd wel erg veel vrij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:38 schreef Ayca het volgende:
![]()
Gelukkig heb ik morgen de eerste 2 uur vrijwant ik was vandaag toch moe na gisteravond
Nee, ik heb elke donderdag de eerste 2 uur vrijquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt/neemt altijd wel erg veel vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2010 22:42:07 ]
Mooi. Alhoewel ik moet zeggen dat Balkenende in principe altijd een degelijke verschijning is geweest (vergeleken met andere regeringsleiders zoals Berlusconi bijvoorbeeld), wordt het tijd voor iemand met wat meer charisma.quote:
Ik vind Pechtold wel charismatisch.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooi. Alhoewel ik moet zeggen dat Balkenende in principe altijd een degelijke verschijning is geweest (vergeleken met andere regeringsleiders zoals Berlusconi bijvoorbeeld), wordt het tijd voor iemand met wat meer charisma.
Ik zeg niet dat het slecht is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus is hij wel heel stoer. Sarcasme is top, ayça.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Trollface. het volgende:
Dat toont aan dat de gebruiker een oude layout gebruikt.
quote:
Gewoon laten doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef GenusButeo het volgende:
Ik werd net depressief toen Wilders begon te praten, dus ik had de televisie maar gelijk uitgezet.
Emo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef GenusButeo het volgende:
Ik werd net depressief toen Wilders begon te praten, dus ik had de televisie maar gelijk uitgezet.
Heeft je moeder last van een opvliegend temperament?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef IHVK het volgende:
Ik zet het geluid altijd uit als Wilders praat omdat ik niet wil dat mijn moeder het hoort.
#emo
Die titel en dan Rutte als foto erbijquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef Julis het volgende:
lol http://edition.cnn.com/20(...)ns/index.html?hpt=T2
Fuck off.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft je moeder last van een opvliegend temperament?
quote:"I believe we should have a stop of the mass immigration from Islamic countries," he said in an interview, "not because the people are bad, but because they bring a culture that really is against everything in our own values." ~Mark Rutte's, an honest man
Limburg lijkt mij nou niet echt een voorbeeld van 'de islamisering van Nederland' of een provincie waar de meeste problemen met allochtonen zijn.quote:
Er is wel veel werkloosheid en ontevredenheid. En Geert heeft een Limburgs accent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Limburg lijkt mij nou niet echt een voorbeeld van 'de islamisering van Nederland' of een provincie waar de meeste problemen met allochtonen zijn.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
I wish my lawn was emo so it would cut itself wheheheh!!!!111!!1
Mensen die op iemand stemmen omdat hij eenzelfde accent heeft zouden xeauouixeau niet mogen stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er is wel veel werkloosheid en ontevredenheid. En Geert heeft een Limburgs accent.
Dat is slechtquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)ns/index.html?hpt=T2
Die comments. Het lijkt de telegraaf wel.
Ze halen Wilders en Rutte ook door elkaar:
[..]
Vars => Y-vars => Functionquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
waar zit "y1" op je gr? en dan bedoel ik niet voor het plotten maar nDeriv
dankje maar het lukt nietquote:
Ik wil je wel helpen, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dankje maar het lukt niet![]()
ik moet Y2 = nDeriv (Y1, X, X) erop krijgen
maar hoe
ik haat jequote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, maar ik doe het niet.
Huh hoe kom je nou aan 2 keer x?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dankje maar het lukt niet![]()
ik moet Y2 = nDeriv (Y1, X, X) erop krijgen
maar hoe
dat staat in m'n werkboek.. en jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Huh hoe kom je nou aan 2 keer x?
Anyways, heb je wel een functie ingevuld bij Y1?
Wat voor fout krijg je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat staat in m'n werkboek.. en ja
Yep, dat weet ik. Zie editquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dit is natuurlijk wel heel erg dom.. ben hier een kwartier mee bezig, bleek dat ik bij y1 bij die functie ipv een . een - had
7quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welk hfdstuk is dat? kan het me helemaal niet herinneren
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dit is natuurlijk wel heel erg dom.. ben hier een kwartier mee bezig, bleek dat ik bij y1 bij die functie ipv een . een - had
Ik reageerde op Julis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh duidelijk, ik snap het meteen.
Dat weet ik, maar verbeterde je haar o.i.d.?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik reageerde op Julis.
De CHP is een belangrijke partij in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |