Juh natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Gaan jullie ook allemaal kijken? Niet verwacht..
Veel mensen zullen vandaag wel gaan stemmen denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef IHVK het volgende:
Trouwens de PVV werd de vorige verkiezingen enorm onderschat 3-5 in de peilingen en 9 in realiteit.
De PvdA werd 3 zetels overschat.
Daar ga je in de foutquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Godver, wilde ik de bluray van Alice in Wonderland als cadeautje kopen, blijkt hij niet meer op voorraad te zijn bij de AH.
Hij lag gewoon in de schappen, en na betaald te hebben bleek hij bij de infobalie niet meer op voorraad te zijn. En hij was maar 25 euro, 5 euro goedkoper dan bol.comquote:
Waarom ligt het dan nog in de schappen, stomme vakkenvullersquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij lag gewoon in de schappen, en na betaald te hebben bleek hij bij de infobalie niet meer op voorraad te zijn. En hij was maar 25 euro, 5 euro goedkoper dan bol.com
Dat krijg je er van als je in het gat Rotterdam woontquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Laters, ik ga even 2,5 uur in de trein zitten niksen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar D66 gestemd.
Zo, en nu naar een opendag voor mijn mijn zusje (als grote broer).![]()
Niet intimideren hequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar D66 gestemd.
Zo, en nu naar een open dag voor mijn zusje (als grote broer).![]()
Dit is te sarcastischquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het echt lullig dat Emel blijft zitten, omdat we het niet hadden verwacht.
Het is bloedserieus.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef IHVK het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat de PVV toch heel groot gaat worden vanavond.
Gewoon alleen al vanwege het signaal dat dat geeft.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het echt lullig dat Emel blijft zitten, omdat we het niet hadden verwacht.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is bloedserieus.
Die laatste zin erbij omdat Ayca anders denkt, en ik dan? Voor mij niet lullig? Hè ?
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is bloedserieus.
Die laatste zin erbij omdat Ayca anders denkt, en ik dan? Voor mij niet lullig? Hè ?
doe niet zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:29 schreef IHVK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Sukkelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:50 schreef IHVK het volgende:
Turken die te lui zijn om te stemmen.
Heb je al gestemd?
Nee.
Hoezo?
Geen zin.
+2 stemmen voor d66.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef Ayca het volgende:
Oh nu niet meerzwevende kiezers ftw
ik hoor het straks wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef zarGon het volgende:
Goedenavond, mensen. Hoe laat beginnen de uitzendingen op tv?
Ah.quote:De uitslagenuitzending op TV begint om 20.30 uur en is te zien op Nederland 1 en Politiek 24.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
Wij gaan in de aula op een groot scherm de wedstrijden kijken.en alle lessen vervallen na 2 uur.
Scholierenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
We zijn morgen en maandag eerder uit door het WK, jullie ook Ayca?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb stiekem mijn tentamen op maandag al opgegeven. Ik ga wel voor de herkansing op 14 juli.
Succes is inderdaad een keuzequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb stiekem mijn tentamen op maandag al opgegeven. Ik ga wel voor de herkansing op 14 juli.
Jup.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij zei toch iets soortgelijks met statistiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |