Doe eens even niet zo negatiefquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gebeurd opzeker niet, dus verspilde moeite om erover na te denken.
Ok, ik zal positief zijn nu. Ik denk dat dit zo'n blijdschap teweeg brengt dat mannen spontaan vrouwen beginnen af te lebberen en andersom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo negatiefHet is toch leuk om hierover na te denken.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste ding geregeld. Als Nederland kampioen wordt mag ik een meid hier uit de buurt aandrukken
Kan ik me helaas, afgezien van de beelden niets van herinneren. Ik was toen net 1 jaar oudquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef Socios het volgende:
Grachten Amsterdam etc. Zie ´88.
Wat een feest was datquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef Socios het volgende:
Grachten Amsterdam etc. Zie ´88.
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef SillyWalks het volgende:
Heb je gezien hoe Spanje speelde in die oefenwedstrijd? Daar kan Nederland toch nooit van winnen, man?
Nederland - Hongarije was anders ook niet mis hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef SillyWalks het volgende:
Heb je gezien hoe Spanje speelde in die oefenwedstrijd? Daar kan Nederland toch nooit van winnen, man?
je had net zo goed het oefenmuurtje uit elkaar kunnen trekken en elf plastic poppen neer kunnen zetten, dan hadden ze ook een wereldpot gespeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nederland - Hongarije was anders ook niet mis hoorAlleen de blessure van Robben overschaduwde de feeststemming. Maar in de pot werd er ook, vooral in de 2 helft geniaal gevoetbald.
Haha tegen polen jah, je dacht toch niet dat Xavi en Iniesta na 5 minuten nog kunnen lopen als ze tegen Van Bommel en De Jong spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef SillyWalks het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef Alfje het volgende:
[..]
Haha tegen polen jah, je dacht toch niet dat Xavi en Iniesta na 5 minuten nog kunnen lopen als ze tegen Van Bommel en De Jong spelen.
Goed plan, of een paar tankwagens aan oranje siroop erin o.i.d.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
je had net zo goed het oefenmuurtje uit elkaar kunnen trekken en elf plastic poppen neer kunnen zetten, dan hadden ze ook een wereldpot gespeeld.
en de hadden die 50000 clowns in het stadion ook carnaval kunnen vieren want die merken het verschil toch niet....
Wat vergis jij je lelijk. Xavi en Iniesta zijn zulke slimme spelers, die zijn gewoonweg een stap eerder bij de bal dan Van Bommel en De Jong.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef Alfje het volgende:
[..]
Haha tegen polen jah, je dacht toch niet dat Xavi en Iniesta na 5 minuten nog kunnen lopen als ze tegen Van Bommel en De Jong spelen.
Van Bommel is zo slinks dat hij niet met de bal bezig is maar met Xavi en Iniesta om ze zo uit hun spel te halen. Hij heeft ook met ze gespeeld bij Barcelona dus hij weet dondersgoed wat hun kwaliteiten zijn en hoe hij hun spel moet ontregelen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Wat vergis jij je lelijk. Xavi en Iniesta zijn zulke slimme spelers, die zijn gewoonweg een stap eerder bij de bal dan Van Bommel en De Jong.
Als je al in de finale tegen Spanje mag aantreden, dan is dat zo en zo een voetbalfeest. Maar goed, er zit een klein nuance verschil tussen de 6-NUL van Spanje en de 6-EEN van Oranje. Dat is namelijk dat Oranje een tegengoal kreeg en hoe. Die Xavi, Iniesta, Torres en David Villa gaan - ben ik bang - toch een potje door onze verdediging heen tik-takken van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nederland - Hongarije was anders ook niet mis hoorAlleen de blessure van Robben overschaduwde de feeststemming. Maar in de pot werd er ook, vooral in de 2 helft geniaal gevoetbald.
De waarheid. Ik ga dat namelijk ook doen. Maar zover komt het helaas niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:01 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Als je al in de finale tegen Spanje mag aantreden, dan is dat zo en zo een voetbalfeest. Maar goed, er zit een klein nuance verschil tussen de 6-NUL van Spanje en de 6-EEN van Oranje. Dat is namelijk dat Oranje een tegengoal kreeg en hoe. Die Xavi, Iniesta, Torres en David Villa gaan - ben ik bang - toch een potje door onze verdediging heen tik-takken van heb ik jou daar.
Maar goed, even terug naar het sprookjes topic. Stel we winnen de finale. Dan ben ik met name Maandag 12 juli (the day after) vrij, ik lees in de ochtend alle kranten en ik kijk op DVD de opgenomen wedstrijd nog een keer plus alle analyse programma's, ik schrijf wat stukjes op FOK. Het echte nagenieten dus is iets waar ik naar uit zou kijken
Zou wel lachen zijn als Affelay de winnende 1-0 maakt in de finalequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Een overvloed aan nieuwe Arjens, Robins en Andre's.
quote:
12 juli zegt de ts toch ?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als dat gaat gebeuren dan ben ik minimaal een week volledig van de kaart.
Meen jij ditquote:
Heldquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste ding geregeld. Als Nederland kampioen wordt mag ik een meid hier uit de buurt aandrukken
Iets in die trend ja!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:24 schreef JDx het volgende:
Zoals een vriend van me altijd zei: "als NL het WK wint, dan spring ik in de gracht... want dan kom ik op de DVD"
Je hebt een Japanse chick geregeld? Met allemaal electronica erin enzo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef afcajos het volgende:
juigenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef minutenman het volgende:
ben eerder bang dat nederland spanje ontmoet in de finale. zal wel een masterlijke 90(+)minuten zijn. maar als we dan ook winnen ga ik '88 taferelen á la juigen wanneer het stoplicht op oranje staat doen.
Waarom is dat een reden om je vol te laten lopenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef afcajos het volgende:
Wat gebeurt er dan? Complete gekte? Ligt Nederland 12 juli helemaal stil?"
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Ik zou niet weten waar ik het moet zoeken. Sowieso gooi ik me zelf vol met alcohol totdat ik niet meer kan lopen en neem de dag erna vrij om het weer te vieren.
Iemand ideeën?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gebeurd opzeker niet, dus verspilde moeite om erover na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Pessimistenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die denken dat wij tot de finale gaan komen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:12 schreef crv het volgende:
Wat je ook van plan bent, maar blijf uit de buurt van bloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:12 schreef crv het volgende:
Wat je ook van plan bent, maar blijf uit de buurt van bloemenDie heeft tieten, godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen hoef ik ze niet te zien.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Mensen die niet realistisch kunnen zijnquote:
QFTquote:
Boeiend dat het niet reëel is, het is gewoon leuk om over na te denken hoe hard er gefeest gaat worden mocht het wel gebeuren. Dan kan NL volgens jou beter nooit meer meedoen, want ze winnen toch niet...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:14 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Mensen die niet realistisch kunnen zijn![]()
_________________________________!!!!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom is dat een reden om je vol te laten lopen
Ik denk dat iedere eigenaar van een woonboot zijn bootje in veiligheid gaat proberen te brengen op het moment dat Nederland de finale haalt.
De kans dat ik dan aan het werk ga is vrij klein aangezien ik per 1 juli werkloos ben en dan gelijk op vakantie ga tot 8 juli. De kans dat ik dan 11 juli aan het werk kan is vrij klein. Mocht het wel zo zijn, ga ik gewoon aan het werk. Waarom zou ik die dag dat niet moeten doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |