Doe eens even niet zo negatiefquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gebeurd opzeker niet, dus verspilde moeite om erover na te denken.
Ok, ik zal positief zijn nu. Ik denk dat dit zo'n blijdschap teweeg brengt dat mannen spontaan vrouwen beginnen af te lebberen en andersom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo negatiefHet is toch leuk om hierover na te denken.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef afcajos het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste ding geregeld. Als Nederland kampioen wordt mag ik een meid hier uit de buurt aandrukken
Kan ik me helaas, afgezien van de beelden niets van herinneren. Ik was toen net 1 jaar oudquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef Socios het volgende:
Grachten Amsterdam etc. Zie ´88.
Wat een feest was datquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef Socios het volgende:
Grachten Amsterdam etc. Zie ´88.
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef SillyWalks het volgende:
Heb je gezien hoe Spanje speelde in die oefenwedstrijd? Daar kan Nederland toch nooit van winnen, man?
Nederland - Hongarije was anders ook niet mis hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef SillyWalks het volgende:
Heb je gezien hoe Spanje speelde in die oefenwedstrijd? Daar kan Nederland toch nooit van winnen, man?
je had net zo goed het oefenmuurtje uit elkaar kunnen trekken en elf plastic poppen neer kunnen zetten, dan hadden ze ook een wereldpot gespeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nederland - Hongarije was anders ook niet mis hoorAlleen de blessure van Robben overschaduwde de feeststemming. Maar in de pot werd er ook, vooral in de 2 helft geniaal gevoetbald.
Haha tegen polen jah, je dacht toch niet dat Xavi en Iniesta na 5 minuten nog kunnen lopen als ze tegen Van Bommel en De Jong spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef SillyWalks het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |