Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Met typoquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:54 schreef haakon het volgende:
Half Nederland is tokkie?Bazenopmerking van mezelf.
Kan hier niet op dumpert + dat dumpert faalt qua kwaliteit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Robinhoo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_turbo_polyp.html
deze moet je echt afkijkenfocking geniaal
Kijk em thuis welquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Robinhoo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_turbo_polyp.html
deze moet je echt afkijkenfocking geniaal
Wat kan het jou in godsnaam schelen dat we een tvp plaatsen?quote:
Niks, wat kan het jou in godsnaam schelen dat ik een plaatje post? Niets dus, waarom moet je dan met /care reageren, kut iets.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
Wat kan het jou in godsnaam schelen dat we een tvp plaatsen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat kan het jou in godsnaam schelen dat we een tvp plaatsen?
Holten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef Redbaron het volgende:
gvd moet nu nog pauze maken...maar ff langs de mac
schoolklas van remi en zijn vriendjes?quote:
Nee, kan nog tot 9 toch?quote:
HQ + CLIP - 538 crap:quote:
echt een zomer in je bol hitjequote:Op woensdag 9 juni 2010 17:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, kan nog tot 9 toch?
[..]
HQ + CLIP - 538 crap:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:45 schreef Assiej het volgende:
MACHIEL, Ben je fucking blind ofzo
Je loopt me weer 2x aan te kijken en je bent met je gedachte ergens anders...
Nu is het net of ik geen vrienden heb....._
jazeker. jij dan?quote:Heeft iedereen al gestemd?
En dat is ...?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb pa een volmacht gegeven om voor mij naar het stemhokje te gaan, dus vanochtend is mijn stem naar onze Mozart gegaan
Geertquote:
SP laat het toch ook niet volledig in tact?, dan zou dat een punt zijn maar verder heeft SP niet zo heel veel goede plannen (Weinig qua bezuinigingen = nl kapot), zo maar is naar Morshuis fietsen en stemmen en gok dat ik aan de bar blijf plakkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wilde ook PVV stemmen.. maar SP is de enige die de studiebeurs wil laten zoals die is, dus daar heb ik nu maar op gestemd
volgens m'n kameraad wou de PVV de studiebeurs ook behoudenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wilde ook PVV stemmen.. maar SP is de enige die de studiebeurs wil laten zoals die is, dus daar heb ik nu maar op gestemd
Grappigquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik ben vandaag nog door Albergen geredenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
SP laat het toch ook niet volledig in tact?, dan zou dat een punt zijn maar verder heeft SP niet zo heel veel goede plannen (Weinig qua bezuinigingen = nl kapot), zo maar is naar Morshuis fietsen en stemmen en gok dat ik aan de bar blijf plakken.
SP <> PVV is dat niet het uiterste?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Assiej het volgende:
Grappig
Ik had ook PVV met stemwijzer maar heb toch SP gedaan
over de studiebeurs weet ik niet of PVV die wel wou veranderen
Je maakt wat mee ....quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben vandaag nog door Albergen gereden
wtf?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:45 schreef Assiej het volgende:
MACHIEL, Ben je fucking blind ofzo
Je loopt me weer 2x aan te kijken en je bent met je gedachte ergens anders...
Nu is het net of ik geen vrienden heb....._
Heeft iedereen al gestemd?
volgens mij valt dat op sommige punten nog wel aardig mee.quote:
ja oniequote:[..]
Je maakt wat mee .....
Oke, kan maar zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef rulerofdeath het volgende:
volgens mij valt dat op sommige punten nog wel aardig mee.
ja onie
Deze nog wel, de volgende single van haar '10 Minutes' klinkt anders maar toch net zo lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef haakon het volgende:
wordt inderdaad een hit !
Inna lijkt wel op elkaar allemaal.
ik heb m'n voer net uit de microwave gepaktquote:
wel weinigquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Mdrop het volgende:
Broodje knakworst gehad hier, blijft lekker wanneer je geen tijd hebt voor eten.
spambox/ongewenste mail?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
Avond
Ik heb vanmiddag m'n leerovereenkomst ingevuld, ik zou hem per mail opgestuurd krijgen, maar hij is er nog nietWhat's with that?
moet je daar de hele avond op doen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Mdrop het volgende:
Broodje knakworst gehad hier, blijft lekker wanneer je geen tijd hebt voor eten.
quote:
Eet altijd 2 boterhammen om 12 uur en paar aardappel + vlees, dan hou ik het nu ook wel volquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wel weinig, dan krijg je na een uur weer honger!
hoezo hoef je nie naar stage daquote:
In de sprinter, ik stond zelfs naast je maar ik vertikte het om wat te zeggen gezien je me nooit zietquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
In de sprinter, ik stond zelfs naast je maar ik vertikte het om wat te zeggen gezien je me nooit ziet
das ook niet slim natuurlkquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
In de sprinter, ik stond zelfs naast je maar ik vertikte het om wat te zeggen gezien je me nooit ziet
Anders zeg je zelf wat ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom niet..quote:
Men baas had vorige week al gezegd dat dr een beste vracht biggen wegging deze week, dus vroeg hij of ik misschien een dag vrij kon krijgen. Want dat is gigantisch veel werk in je eentje.quote:
als je wat zegt, misschien dat ie je dan de volgende keer wel zietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom niet..
Ik wou hem eigenlijk in zijn kont knijpen maar er stonden meerderen
wie weet wat voor een reactie hij dan gegeven haddus ik dacht ik hou me maar netjes
Doe ik altijd wanneer je me niet zietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Anders zeg je zelf wat ?
Ik heb je echt niet gezien hoor
Volgende keer zal ik hem eens in zijn billen knijpenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je wat zegt, misschien dat ie je dan de volgende keer wel ziet
Ja had ook die meid in de kont kunnen knijpen, 100 dat hij aangekeken zou worden en dan ging hij echt wel op zoek naar de 'dader'quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef Assiej het volgende:
Volgende keer zal ik hem eens in zijn billen knijpen![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik hem eens in zijn billen knijpen![]()
Ik vond het een leuke filmquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:03 schreef Mdrop het volgende:
Iemand hier 'She Is Out Of My League 2010' al gezien, moeite waard?
QFFTquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef haakon het volgende:
Serieus kippenvel
Zoooo superveel zin aan het WK !!!
FOK! Meets Twente '10quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat is de grootste Fok! meeting ooit geweest?
Zeker wetenquote:
Maybe, werk gaat voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker weten
Die meet erna trouwens ook wel
Als die grootste FOK! Meet ooit doorgaat, is heel ToF in Wierden he?
Wanneer zijn die op vakantie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
Als mijn pa en ma eindelijk op vakantie zijn?
ah dan kom ik langs!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Lijkt me wel supervet !
Mijn ouders gaan btw 18 juni wéér op vakantie
Hej dat ene filmpje al gekeken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:57 schreef haakon het volgende:
Godverdomme, kijk ik op dumpert.nl, staat er weer een compilatie van het EK 2008.
Nog nooit zoveel zin gehad aan een voetbaltoernooi als dit WK !
niet gewoon slang geknapt/losgeschoten? dat krijg je ook als je japanners kooptquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef Redbaron het volgende:
GODVER! radiateur vd auto lek![]()
bult stoom onder de kap weg en stinken!!!!
Neh want toen ik de kap los deed zag ik de koelvloeistof weglopen....en wist dat ie slechter begon te worden....ook al 13 jaar oud dat beestjequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
niet gewoon slang geknapt/losgeschoten? dat krijg je ook als je japanners koopt
dr onderweg? ik zou alle slangen ff nakijken, en anders gewoon water erin en radiatorsealerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh want toen ik de kap los deed zag ik de koelvloeistof weglopen....en wist dat ie slechter begon te worden....ook al 13 jaar oud dat beestje
Nee nee tis echt de radiateur zelf, slangen waren nog goed en vloeistof liep uit de radiateur zelfquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dr onderweg? ik zou alle slangen ff nakijken, en anders gewoon water erin en radiatorsealer
Henquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef norich het volgende:
Bah wat is sifons schoonmaken een ranzig werk
quote:
Zo. Gaan we dan. Kom maar binnen met die uitslagen. Op Nederland1 en Politiek24 hebben we Herman van der Zandt aka TouchHerman met magistraal veegwerk op zijn magische Giga iPad.
Henquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:25 schreef norich het volgende:
Bah wat is sifons schoonmaken een ranzig werk
jij wilt toch geen fossielquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi SanWaar dan?
Ik kan 'm niet vinden.
Selmaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi SanWaar dan?
Ik kan 'm niet vinden.
grote speklap van mequote:
Tussen k en mquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mijn l toets is kwijt
De I zit doorgaans tussen de U en de O en boven de Kquote:
Alfabetisch gezien nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De I zit doorgaans tussen de U en de O en boven de K
De I zit nooit tussen de K en de M... De L wel.quote:
Justin - PVVquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, wat heeft ToF gestemd? Kopieer onderstaande lijst en vul aan met je eigen naam!
Justin - PVV
HIj is van mij, trut!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Justin - PVV
Panz666 - ik stem niet, geloof ik niet in
San - VVD
Sterf dan maar met je aidsquote:
Krea: VVDquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef norich het volgende:
Justin - PVV
San - VVD
Ruler - PVV
Robin - mag nog niet stemmen
Hen - ChristenUnie
David: D66quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:44 schreef norich het volgende:
Justin - PVV
San - VVD
Ruler - PVV
Hen - ChristenUnie
Haar mening is dus dat het wel kanquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef Samzz het volgende:
Christen Unie? Serieus?
Politiek en geloof gaan niet samen.
sjoemie - ChristenUniequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Justin - PVV
San - VVD
Ruler - PVV
Hen - ChristenUnie
David: D66
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
ik ben bang dat we over een paar maand weer naar de stembus kunnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben benieuwd of er een werkbare coalitie mogelijk is met deze uitslag.
Dat denk ik ook ja...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik ben bang dat we over een paar maand weer naar de stembus kunnen![]()
![]()
![]()
![]()
Davidquote:
Mijn mening is dat het niet kan. En ik denk ook dat Hen jou niet nodig heeft voor haar te reageren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Haar mening is dus dat het wel kan
Dat is de enige werkbare, ja. Als dat 'em niet wordt, kunnen ze beter alvast nieuwe stemkaarten gaan drukken.quote:
Dat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is de enige werkbare, ja. Als dat 'em niet wordt, kunnen ze beter alvast nieuwe stemkaarten gaan drukken.
Inderdaad. En Geert zal vast nog wel water bij de wijn doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat.
Ik vind het sowieso dom van veel partijen dat ze de PVV uitsluiten, vooral omdat het volk duidelijk heeft aangegeven PVV te willen
Alleen SP wil de studiebeurs behouden zoals die nu isquote:
Ja.quote:
PVV dacht ik ook hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen SP wil de studiebeurs behouden zoals die nu is
PVV wil er inderdaad ook niet aan zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
PVV dacht ik ook hoorTenminste dat zei me iemand.
Nou, ik kan m waarschijnlijk niet doen omdat het de school geld gaat kostenquote:
Wat zou PVV er aan willen doen dan? Ik hoor van meerdere kanten dat PVV het ook zo laat.quote:
Ik doe oldskoolquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg justin, waarom gebruik jij nog geen baggerlayout?
dat is te zienquote:
http://www.studned.nl/109(...)n-studiefinancieringquote:De SP en de PVV willen de studiefinanciering behouden.
Dat probeer ik de hele tijd al op te zoeken. Maar mn internet heeft er geen zin meer in. Dus ik ben er ook vandoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat zou PVV er aan willen doen dan? Ik hoor van meerdere kanten dat PVV het ook zo laat.
Serieus.
Ja, ik zie het. Ik had alleen ergens gelezen dat daar dus wel addertjes onder het gras zitten, en bij SP niet. Ik kan dat alleen niet opzoeken omdat internet dus zo verfucked doet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
http://www.studned.nl/109(...)n-studiefinanciering
Hoe weet jij dat het niet zo is Nathalie?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:21 schreef rulerofdeath het volgende:
maar binnenkort komt er een andere layout en dan moet je overstappen
Idd, 13.gifquote:
Hier ook op werkquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Yeah, scriptie is goedgekeurd en we mogen 'm verdedigen, eind juni
Thanx dude!quote:
Wie gaat er nou naar een biebquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo wat een kutbieb zegOp de bovenste twee verdiepingen geeneens personeel, ik snapte de zoekmachien niet en moest tig x al die trappen op-en-af.
Ik ben kapot.
Vul een klachtenformulier in danquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo wat een kutbieb zegOp de bovenste twee verdiepingen geeneens personeel, ik snapte de zoekmachien niet en moest tig x al die trappen op-en-af.
Ik ben kapot.
Halen ze dan die trappen weg?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vul een klachtenformulier in dan
Ja.quote:
Moi. Ik ben op dit moment helemaal in de ban van Israel, het Oude Testament en archeologie.quote:
Er is ook een lift maar die is zo traag dat in de tijd dat ie een verdieping hoger of lager gaat ik al 4 keer alle trappen op-en-af ben gegaan.quote:
ligt eraan wie mee gaat dunkt me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Iron Man 2, Date Night, Robin Hood, Prince Of Persia of She's Out Of My League...
welke zal ik kiezen om morgenavond heen te gaan?
Prince of Persiaquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Iron Man 2, Date Night, Robin Hood, Prince Of Persia of She's Out Of My League...
welke zal ik kiezen om morgenavond heen te gaan?
een damequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ligt eraan wie mee gaat dunkt me.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Prince of PersiaDie andere films ken ik niet.
die is echt goed/leuk/tof?quote:
Humor, spanning, actie en een vleugje romantiek.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een dame
[..]
[..]
die is echt goed/leuk/tof?
Ja mevrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |