Je kan ook met de treinquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Opdekop het volgende:
[..]
... Justmattie gunt mij ook niets. Dat jij al voorzien bent betekent niet dat ik geen verkering wil
Koop maar een andere auto!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef babybel het volgende:
huisgenoot die het tof vindt om stempassen weg te gooien...![]()
Toch wel op de PvandeA hehquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, c0nd0r is er, ik ga gauw stemmen!![]()
Neequote:
quote:
PvdAquote:
Als ik ga mag je meerijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil met jou meerijden![]()
![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft![]()
![]()
![]()
Of eerderquote:
Wanneer dan? Maandag?quote:
JE BEZORGT ME HIER EEN ROLBEROERTE JAquote:
Mooie film joh !quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JE BEZORGT ME HIER EEN ROLBEROERTE JA
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef babybel het volgende:
iets zegt me dat iig niemand hier in wil zitten
[ afbeelding ]
Ik ben serieus bang voor poppen.quote:
DIE IS LEUK!quote:
Goede filmquote:
Saabquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef babybel het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, ik ben dus niet de ENIGE ter wereld die Saab iets vindt hebbenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef babybel het volgende:
[ afbeelding ]
She had no children, only dollsquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
DIE IS LEUK!
BEWARE THE STARE OF MARY SHAW
EN DAN NOG IETS
da`a dan weer een minpuntje hoorquote:
dat heet strategisch stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PvdA
Mensen die PeevandeAaa zeggen
quote:
Kan me niks schelen, ik ga niet PvdA stemmenquote:
Die mini is ook errug tof!quote:
quote:
De linker wel ja, die rechter neit.quote:
Nee jij bent de enigste ter wereld die zo stom is er ook daadwerkelijk in te rijden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:29 schreef babybel het volgende:
[..]
OMG, ik ben dus niet de ENIGE ter wereld die Saab iets vindt hebben
Maar dan gaat rechts regerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, ik ga niet PvdA stemmen
Wie zegt dat ik rechts stem?quote:
Wacht;quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Smight het volgende:
[..]
Nee jij bent de enigste ter wereld die zo stom is er ook daadwerkelijk in te rijden.
Ik stem alsnog op Leijten, dus ga eens weg met je PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar anders komt GL, SP, oid niet aan regeren toe hoor
wat is er toch aan de hand, volgens mij is dat de hele dag al, of niet?quote:
De PC kan wel gewoon op internet maar ik moet nu op een aan of andere tweedehands traag tyfusnetwerk, want hij kan die van hier thuis niet vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:41 schreef babybel het volgende:
[..]
wat is er toch aan de hand, volgens mij is dat de hele dag al, of niet?
Nou ik moest gister ook terug fietsen, en in de regen nog wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef babybel het volgende:
[..]
Wacht;
Laten we even iets ophelderen;
meneer Smight reed IEDERE DAG(!) met mij mee, gedurende een HALF JAAR, omdat meneer de trein niet wilde pakken naar school
Meneertje wordt regelmatig opgehaald door mijn brave Saabje, en wordt ook regelmatig thuis afgezet
Volgende keer gaat meneer dus lopen![]()
pff, da`s fuck, ik ken het!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De PC kan wel gewoon op internet maar ik moet nu op een aan of andere tweedehands traag tyfusnetwerk, want hij kan die van hier thuis niet vinden.
baby, dat was 1x in een jaar tijd inmiddelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef Smight het volgende:
[..]
Nou ik moest gister ook terug fietsen, en in de regen nog wel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef babybel het volgende:
[..]
Wacht;
Laten we even iets ophelderen;
meneer Smight reed IEDERE DAG(!) met mij mee, gedurende een HALF JAAR, omdat meneer de trein niet wilde pakken naar school
Meneertje wordt regelmatig opgehaald door mijn brave Saabje, en wordt ook regelmatig thuis afgezet
Volgende keer gaat meneer dus lopen![]()
Ik heb er 1 keer in mogen rijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel aardig, maar heb hem al te vaak zien staan
Dat is al 1x te veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
baby, dat was 1x in een jaar tijd inmiddels
edit;
maar als je dat beviel ga je dus in het vervolg lopen
en ook niet meer roken in mijn auto dan
weer of geen weer, het Saabje is toch een kutbak, dus dan zwaai ik wel als ik in de stromende regen langs je rijd, en jij op je fietsje zit te blauwbekken van de kou![]()
dus wat zeggen we dan?quote:
Niet roken in de auto? Booooo!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
edit;
weer of geen weer, het Saabje is toch een kutbak, dus dan zwaai ik wel als ik in de stromende regen langs je rijd, en jij op je fietsje zit te blauwbekken van de kou![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
edit;
Het opstarten duurt alleen zo langquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
pff, da`s fuck, ik ken het!
(sorry, ik ga een beetje nerderig doen)
weet je waar dat kastje staat wat je draadloze signaal uitzendt?
ff keer de stekker eruit en erin, kan een wereld van verschil maken
Ik wil hem ook wel hebben maar dan verkoop ik hem wel weer meteenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer in mogen rijden![]()
Ik wil hem ook
ho ho ho;quote:
eenschquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel hebben maar dan verkoop ik hem wel weer meteen
Kun je een huis voor halen dat geld jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel hebben maar dan verkoop ik hem wel weer meteen
Mee eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
edit;
Dat vind ik wel een verschrikkelijk goed idee eigenlijk!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En als je heel erg onaardig wilt doen rijd je lekker door een plas.
aan de andere kant kan je er nu helemaal nix mee...quote:
Ik wel dus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef babybel het volgende:
[..]
ho ho ho;
SMIGHT mag niet roken in mijn Saabje
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek hequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef babybel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een verschrikkelijk goed idee eigenlijk!!!
Wat ben jij gemeenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek he
ja, da`s echt zo gigantisch raar!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek he
ik zal mijn leven beterenquote:
Met de hoeveelheid dat jij rookt, rook ik gewoon meequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef babybel het volgende:
[..]
ho ho ho;
SMIGHT mag niet roken in mijn Saabje
Hij doet het nog nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef babybel het volgende:
[..]
aan de andere kant kan je er nu helemaal nix mee...
beter 5 minuten opstarten dan helemaal niets toch?
Misschien issie uitgelult door jou?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef babybel het volgende:
@Smight;
Ben je stil gevallen?
Ik wacht nog steeds ergens op
vuurtje?quote:
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, da`s echt zo gigantisch raar!
Dan fietsen er fietsers keihard door de regen, muts op de kop, soms zelfs een paraplu in de hand.
Dan zijn er een miljoen druppels gevallen, het water zit al in hun sokken, zo erg.
Dan rijd je door een plas, spoel je de fietsers schoon (nat waren ze toch al), en dan kijken ze je boos aan..
Heb die fietsers nooit begrepen...
Nee hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Misschien issie uitgelult door jou?
Ah, hij is er nog!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Smight het volgende:
[..]
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?
Af en toe zie ik hem, en dan wil hij niet. Net had ik hem even alleen toen had ik nog geen internetverbinding. Nu ligt hij er weer helemaal af en zit ik weer op een of ander paupernetwerkquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Smight het volgende:
[..]
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?
Hoe ver zit je bij je router vandaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Af en toe zie ik hem, en dan wil hij niet. Net had ik hem even alleen toen had ik nog geen internetverbinding. Nu ligt hij er weer helemaal af en zit ik weer op een of ander paupernetwerk
of de modem stuurt de router verkeerd aan door een "omgevallen bitje".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |