-allemaal voor niets-quote:
Misschien ben ik nu weer naïef bezig, maar er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld GHB nemen voor gewone seks, zonder dat ze van plan zijn iemand te verkrachten. Waarom wordt hier zoveel waarde aangehecht??? Als het in de auto gevonden is zegt het toch alleen dat ze drugs gebruikt hebben, niet dat er sprake was van verkrachting?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
thnks
http://en.wikipedia.org/wiki/Date_rape_drug
Omdat ze bij zo'n onderzoek (in eerste instantie) overal wat achter zoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu weer naïef bezig, maar er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld GHB nemen voor gewone seks, zonder dat ze van plan zijn iemand te verkrachten. Waarom wordt hier zoveel waarde aangehecht??? Als het in de auto gevonden is zegt het toch alleen dat ze drugs gebruikt hebben, niet dat er sprake was van verkrachting?
Typ: [img] en dan de link naar het plaatje plaatsen en dan afsluiten met [/img]quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:25 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
-allemaal voor niets-
Maar dan zou ik van jou graag willen weten hoe je die plaatjes erin plakt... Dat weet ik namelijk niet
Het heeft één resultaat bij Google: een link naar een Geenstijlbericht over Joranquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Ladidadida het volgende:
Als haar sieraden of geld bij Joran worden gevonden, dan hoeft het natuurlijk nog geen roofmoord te zijn. Bestaat roofdoodslag ook?
Ik vrees dat 'm dat niet gaat lukken danquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef Ladidadida het volgende:
Als haar sieraden of geld bij Joran worden gevonden, dan hoeft het natuurlijk nog geen roofmoord te zijn. Bestaat roofdoodslag ook?
Welnee mensen die drugs gebruiken zijn totaal nooit verslaafd ze hebben het allemaal heel goed in de hand hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ohja wiet en cocaïne gebruik staat gelijk aan verslaafd zijn
hoooo, ik ben ff een uurtje weg, en stephany ook positief?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Joran positief getest op coke en marihuana.
Stephany ook positief getest op drugs, niet bekend welke.
En de tolk van Joran heeft tegengesproken dat hij niet goed behandeld is tijdens zijn verhoor.
Euh, ja...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Welnee mensen die drugs gebruiken zijn totaal nooit verslaafd ze hebben het allemaal heel goed in de hand hoor!
Niets mis mee...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef capricia het volgende:
Rohypnol wordt ook als gewoon slaapmiddel (op recept in NL) verstrekt. Het is echt niet zo dat iedereen die slaappillen in huis heeft, dit gebruikt als rapedrug...
HA! Ik heb ook in mijn bakkie date rape drugs liggenquote:The two prescription drugs are GHB, also known as gamma-hydroxybutyric acid, and benzodiazepines
Hm, daar zullen ze weinig waarde aan hechten in Peru...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Het heeft één resultaat bij Google: een link naar een Geenstijlbericht over Joran
Het zijn net rokers en alcoholisten! Die kunnen ook stoppen wanneer ze willen hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Welnee mensen die drugs gebruiken zijn totaal nooit verslaafd ze hebben het allemaal heel goed in de hand hoor!
Niets mis mee...
Ja jij weet niet hoeveel mensen drugs gebruiken? In dat artikel staat omdat hij niet heeft verteld dat hij cocaïne heeft gebruikt is hij NU een drugsverslaafde. Dat vind ik een beetje overdreven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Niets mis mee...
Wat ben jij ontzettend dom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Niets mis mee...
Ik laat me niet zomaar date rapenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
HA! Ik heb ook in mijn bakkie date rape drugs liggen![]()
![]()
wie is vrijwilliger??
Afijn, is het straks toch waar. Blijkt hij dus gewoon al vet lang meisjes te hebben vermoordquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef johan555 het volgende:
When Joran left Aruba on May 10th, with the 15,000 dollars in extortion money, he flew to Columbia for 2 days prior to Peru. Officials in Colombia are so convinced he is involved in the disappearance of these 2 young woman, they have boarded a plane to Peru to question Van der Sloot.
nou dat staat er niet ,wel denk ik dat er blijkbaar genoeg vermoeden is dat hij iets met de verdwijning van die 2 meisjes te maken heeft .quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, is het straks toch waar. Blijkt hij dus gewoon al vet lang meisjes te hebben vermoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |