lolquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:03 schreef creno het volgende:
ze vouwen er vliegtuigjes van en houden een wedstrijdje wie gooit het verst.
We hebben Marc-Marie wéér nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh je zit er wel echt bovenop zeg, zelf meer dan ik
klik op uitslag loting, maar jij hebt nog geen gastnummer wel?
Ik heb al mijn gereserveerde kaarten
zijn zijn shows nou echt leuk eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben Marc-Marie wéér niet
De rest allemaal wel.
JA !quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zijn zijn shows nou echt leuk eigenlijk?
Is dat leuk>? Iemand tipte het vndaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xit ook met een half oog te kijken en ben nog aan het zappen met the making of: Pretty little Liars.
Ja? okí...kan me niet echt herrineren iets gezien te hebben ooit, stukjes alleen en bij dwddquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zijn zijn shows nou echt leuk eigenlijk?
Op NU.nl kun je Nuenen al wel aanklikken, dus ik denk 't wel.quote:
alright, houd er alleen niet zo heel van als ze serieus serieus gaan 'zingen' haalt me helemaal uit mijn lachquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heb er 3 gezien geloof ik. Vond ze alle 3 leuk
wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef creno het volgende:
Wij gaan er in breda heen, zitten op rij 6 (hopelijk is dat niet te dichtbij)
Ja ik ben ook nooit zo van de dramatische liedjes tijdens cabaret.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alright, houd er alleen niet zo heel van als ze serieus serieus gaan 'zingen' haalt me helemaal uit mijn lach![]()
Wij gaan in mei.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
alright, houd er alleen niet zo heel van als ze serieus serieus gaan 'zingen' haalt me helemaal uit mijn lach![]()
[..]
wanneer is dat?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:31 schreef creno het volgende:
[..]
Wij gaan in mei.
Dat hij je zo kan laten overschakelen van dubbel liggen van het lachen naar een aangrijpend nummer vind ik erg knap.
M'n moeder had me iets toegestuurt van Karin...bruers heet ze ofzo.. brabants mensquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nooit zo van de dramatische liedjes tijdens cabaret.
Al zijn sommige wel best mooi.
quote:
Je krijgt er toch voor betaald ook?quote:
ja 25 euro voor ruim 4 uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Je krijgt er toch voor betaald ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |