Ik?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef Peter het volgende:
[..]
hormonen of postnataledepressie? Wat is het excuus?
Of zere tepels? Slechte nacht gehad?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik?
Nee kim-lian was gewoon slecht..
Linda wage(n)makers daarentegen![]()
![]()
Je negeerde me KEIHARD!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik dacht al, ben ik zo blind.
Jammer dat ze op het Songfestival zelf wel echt bij vlagen ontzettend vals zong....quote:
hoezo 2 stembiljetten, wat een macht, heb je op Lotte gestemt?quote:
mjah.. ach.. hadden we wel gewonnen als ze zuiver had gezongen denk je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat ze op het Songfestival zelf wel echt bij vlagen ontzettend vals zong....
Klopt jaquote:
Ze was de grote favoriete vooraf... maar de performance zelf was ook wat aan de hoerige kantquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah.. ach.. hadden we wel gewonnen als ze zuiver had gezongen denk je?
Heel goed! Hoe meer D66, hoe beterquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt ja
Ik ga D66 even een stem bezorgen.... mijn vriend heeft uiteindelijk op D66 gestemd
mjah, en dan die zilveren slierten uit haar pruik...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze was de grote favoriete vooraf... maar de performance zelf was ook wat aan de hoerige kant
Ik bedoelde haar optreden van Spemalotquote:
ze dat dan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar optreden van Spemalot
Dit is Sara Ramirez (Dr. Callie Torres van Grey's Anatomy!!!) Ze won een tony award
Maar Linda vloekte in dat liedje... terwijl ze ontslag had genomen bij Shhh it happens omdat daar zoveel gevloekt werdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:06 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik bedoelde haar optreden van Spemalot
Dit is Sara Ramirez (Dr. Callie Torres van Grey's Anatomy!!!) Ze won een tony award
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
Voor degenen die een paar maanden terug meeleefden: mijn vaders hart is goed, hij hoeft niet onder het mes of iets anders engs, hij heeft alleen last van hoge bloeddruk en dik bloed.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:16 schreef wonderer het volgende:
Voor degenen die een paar maanden terug meeleefden: mijn vaders hart is goed, hij hoeft niet onder het mes of iets anders engs, hij heeft alleen last van hoge bloeddruk en dik bloed.
Yep, die voor de bloeddruk slikt ie al jaaaaren. Bloedverdunners, een of andere bruistablet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
KIJK! dat is nou nieuws waar een mens blij van word!
krijgt ie medicijnen voor de bloeddruk? en bloedverdunners?
quote:
Wat maakt jou zo blij?quote:
Ik heb hem op DVD gezien (bootleg), was erg grappig inderdaad. Met Tim Curryquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
lijkt me erg leuk spamalot![]()
hij komt net als We wil rock you niet in Eindhoven, dus die komen nog bij mijn reserveringen....![]()
morgen staatsloterij
meatloaf, i'd lie for youquote:And you will never see a day I'll ever break your heart
You'll see the sky fall down before it ever gets that far
I'll show you heaven every second that you're in my arms
Baby I'm crazy, but I'm crazy about you!
ik zou eerst ook aan de pil gaan, maar mijn bloeddruk was zo hoog vanwege mijn stress/leef gewoonte!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, die voor de bloeddruk slikt ie al jaaaaren. Bloedverdunners, een of andere bruistablet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |