Bij mij ook, maar dat zal niet gebeurenquote:
Ik heb er geen last van met de mirenaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier mirena huppa 10 kilo
edit, inmiddels is die er weer uit, maar die 10 kilo zit er nog wel
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminstequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een borstcorrectie. Want die heb ik een beetje heel erg verneukt met mijn schommelgewicht.
irritant, kuthormonenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van met de mirenaIk had ;t wel met de nuvaring, hoppa, 20 kg
Ik ging van cup 75B naar 80Dquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier mirena huppa 10 kilo
edit, inmiddels is die er weer uit, maar die 10 kilo zit er nog wel
Ik heb daar juist helemaal geen last vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritant, kuthormonen
en ook nog eens 7 maanden depri echt ik wist niet wat me overkwam
Op de knieënquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminste
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoonmoeder wil al anderhalf jaar een muurschildering. Raph is daar nu mee bezig. Mn schoonmoeder weet van niks en is niet thuis
Coolquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoonmoeder wil al anderhalf jaar een muurschildering. Raph is daar nu mee bezig. Mn schoonmoeder weet van niks en is niet thuis
Voor de zwangerschap 70B, net na de zwangerschap 80G nu 85Fquote:
Alleen de vriendjes zitten er niet mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de zwangerschap 70B, net na de zwangerschap 80G nu 85F
Ik ben even uitgehormonsterdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb daar juist helemaal geen last vanJa alleen dik last van PMS toen ik ongesteld was, de eerste x. maar voor de rest..
Ik heb liever niet dat ze hangen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminste
Ik ken ;t ideequote:
Oh je tapt steeds stiekem van je spaarrekening? Hehe heb ik ook af en toe hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
Even mijn spaarrekening gevuld. Ik moet er nu echt van af blijven
Ja maar ik heb het nodig voor mijn studie straks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh je tapt steeds stiekem van je spaarrekening? Hehe heb ik ook af en toe hoorMaar ik moet er ook echt van afblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |