Zaadvragende ogen hier plxquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij hebt inderdaad mooie ogen
Waarom ?quote:
waarom?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en jij hebt inderdaad mooie ogen
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb bleke tietjes. Nog erger dan me benen.
We hebben hier thuis ook een zonnebank.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.
Ooooh, DAT is lekker ja, topless zonnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We kunnen wel samen topless op het strand gaan liggen.
Mijn ogen staan er neit.quote:
Ja die hebben wij ook. Maar je moet ook eens je huis uit. Dus bij deze nodig ik je uit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben hier thuis ook een zonnebank.Dan hoef ik me bed niet eens uit.
Okidoki, dan doe ik wel een jurkje aanquote:
Mijn tieten zijn ook bleek. In vergelijking met de restquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb bleke tietjes. Nog erger dan me benen.
Klopt er is een grens getrokken. Als jouw foto erbij zou staan dan liep iedereen spontaan met een witte vlek in hun broek.quote:
wel hoor, ik ben zo overspelig als de pestquote:
Okay. Gezellig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja die hebben wij ook. Maar je moet ook eens je huis uit. Dus bij deze nodig ik je uit!
WTFquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn ook bleek. In vergelijking met de rest
Ik dnek het ook ja. Vooral als mijn neukhoofd er ook nog bij zou staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt er is een grens getrokken. Als jouw foto erbij zou staan dan liep iedereen spontaan met een witte vlek in hun broek.
Oh wat is er gebeurd dan? Ik heb blijkbaar weer iets gemist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, trouwens, de dokter zei dat er niets stuk is in het oog van Thijs, het wordt waarschijnlijk wel nog blauwer en misschien gaat zijn oog dicht zitten nog...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oja, trouwens, de dokter zei dat er niets stuk is in het oog van Thijs, het wordt waarschijnlijk wel nog blauwer en misschien gaat zijn oog dicht zitten nog...
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel hoor, ik ben zo overspelig als de pest![]()
haha ik ook dat scheeltquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel hoor, ik ben zo overspelig als de pest![]()
Wat?quote:
Wat heeft Thijs gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen bij de gedachte al moeten sommige mensen zich inhouden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dnek het ook ja. Vooral als mijn neukhoofd er ook nog bij zou staan.
Zijn oog landde in de punt van een stoel vanochtendquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh wat is er gebeurd dan? Ik heb blijkbaar weer iets gemist.
Precies! Ookal keken mensen me bij de bakker wel aan van: wtf heb jij met je kind gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef babybel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig geen blijvende schade dan!!!
Sommige mensen hebben het gezienquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alleen bij de gedachte al moeten sommige mensen zich inhouden.
Nee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn oog landde in de punt van een stoel vanochtend
Hihi. Dus, wil je me iets vragen, kuuk?quote:
niet dat ik niet van je hou hoorquote:
raspatatquote:
Oh gadverdamme. Wens hem maar beterschap dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal 'm een kusje van je geven hoor, dan is 'ie vast alle pijn vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het gezien
[..]
Nee?arme thijs..
Geef ;m maar een kusje van me
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik schatjequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet dat ik niet van je hou hoor
Waaronder ik. De gevolgen houd ik maar voor mezelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het gezien
[..]
Nee?arme thijs..
Geef ;m maar een kusje van me
Je hebt al een donker kleurtje en dan ga je zeuren over dat je niet bruin genoeg bentquote:
Hihi, zal ik doen, dankje! Maar ik weet niet of hij dat gaat snappenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh gadverdamme. Wens hem maar beterschap dan.
haha geeft nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, zal ik doen, dankje! Maar ik weet niet of hij dat gaat snappen
knuffel mag ook hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
haha geeft nietMaar doe maar geen kus want dan gaan mensen denken dat ik een pedofiel ben.
Ik zeur niet dat ik nit bruin genoeg benquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt al een donker kleurtje en dan ga je zeuren over dat je niet bruin genoeg bent
Je tieten meer in de zon latenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zeur niet dat ik nit bruin genoeg benMn tieten zijn bleek in vergelijking met de rest, voor de rest ben ik bijna zwart nu.
Jij niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waaronder ik. De gevolgen houd ik maar voor mezelf.
Dat heb ik dit weekend gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |