Ik zou wel 75 willen wegen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:31 schreef DeLuna het volgende:
Ik woog altijd exact 63kg. Tot ik er een half jaar later weer eens op ging staan en ik 75kg was.
Ja jij welquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goed zijn, en blijven. En beter worden.
Ja, valt mee, valt mee. Je schrikt je gewoon kapot als je verwacht dat je nog steeds 63 weegt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
75 valt nog mee. Ik zou stiekem blij zijna ls ik 75 zou wegen. Ik zou nog blijer zijn als ik 70 zou wegen. Ik zou dolgelukkig zijn als ik 55 zou wegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok me rot. Voor de zwangerschap woog ik tussen de 52 en 55. En toen opeens 85![]()
Nu durf ik niet eens op een weegschaal te gaan staan
Wat dacht je van mij, van 60 naar 80 opeens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, valt mee, valt mee. Je schrikt je gewoon kapot als je verwacht dat je nog steeds 63 weegt.
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn streefgewicht was altijd 55. Maar dat is een soort droom.
Maar jij bent toch best lang?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Mijn streefmaat is 38/40quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Mijne 36/38. Ik heb nu soms 42, en mijn moeder past daar ook in en ze sport niet eens.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik een foto bekijk van 10 jaar terug denk ik ook ja... nu heb ik zo'n plofkopvroeger was ik zo mager als een latSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Dan ga jij geen 55kg wegen. Hoogstens 65kg maar echt niet minderquote:
Het is ook maar een droom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ga jij geen 55kg wegen. Hoogstens 65kg maar echt niet minder![]()
Badpakken 176 lukte mij ook nog, en dat was vet handig want die zijn altijd veel goedkoperquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:37 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil weer maat 36. Een collega van mij is enorm slank zij heeft een kindermaat. Maatje 167
Het schijnt dus dat borstvoeding geven helpt om je figuur weer terug te krijgen. Dat werd mij verteld toen mn zoon 8 maanden was en ik echt geen melk meer had.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is normaal dat je aankomt tijdens zwangerschap en dat de extra kilo's er snel weer af gaan. Bij types als Heidi Klum wel ja maar die heeft centen zat voor een personal trainer zodat de extra kilo's er af vliegen. En nannys die voor de kids zorgen zodat zij dat niet hoeft te doen en haar tijd kan besteden in de sportschool.
Bij mij nog niet. Alleen de pil heeft een beetje geholpen aan de maatquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een borstcorrectie. Want die heb ik een beetje heel erg verneukt met mijn schommelgewicht.
hier mirena huppa 10 kiloquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij mij nog niet. Alleen de pil heeft een beetje geholpen aan de maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |