WAAROM IN GODSNAAM?quote:
Zoals ik al zei, ik ben nog niet verslagen.quote:
Waarom niet?quote:
Dan is DW dus van mijquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
Je mag heul niet met je piemel aan de piemel van muts der zoon komen.
Oke dat klinkt heel smerig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:09 schreef Myraela het volgende:
Je mag heul niet met je piemel aan de piemel van muts der zoon komen.
Kom maar op.quote:
En waarom niet eerder?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Myreaeaeaeaeala je komt toch naar de BBQ ? DAN MAG JE ME DAN BEKIJKEN EN BEWONDEREN ;D
Ik was 16 toen ik begon. Maar ik was ook naief dus ik koos de verkeerde opleiding en nu ben ik 17 en schoolloos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was ook 16 toen ik mijn diploma in ontvangst nam.Maar 17 toen ik op het hbo begon.
Met hoeveel mensen heb je ;t gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben nog niet verslagen.
[..]
Waarom niet?
Jij komt ook?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Myreaeaeaeaeala je komt toch naar de BBQ ? DAN MAG JE ME DAN BEKIJKEN EN BEWONDEREN ;D
Als je nou even een pic plaatst dan kun je me misschien definitief overhalen ook te komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Ik heb jou als goffik al bewonderd volgens jou. Ik weet er niks meer vanaf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Opdekop het volgende:
WAAR ?!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |