Hopelijk naar SAIL toe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef KingSizePinda het volgende:
Wiekent !! Wie gaat er nog wat baanbrekends doen ?
Geen idee ik was bij Lowlandsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga vanmiddag (tis al zaterdag) bij 't wapen op het terras zitten
En Gesloten, waren jullie aan het bbq'n vanavond of waren de buren dat? De rook trok helemaal over de vezetstraat
Rook wel lekker![]()
Er gebeurd geen hol denk k ..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
wat een drukte in dit Vjenne topic.
Waren de buren van hem, rook trok inderdaad de hele bouw daar door.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga vanmiddag (tis al zaterdag) bij 't wapen op het terras zitten
En Gesloten, waren jullie aan het bbq'n vanavond of waren de buren dat? De rook trok helemaal over de vezetstraat
Rook wel lekker![]()
Was jij het?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:07 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Op 30 augustus rond 12.15 uur zag een politieman dat een 50-jarige Vriezenvener zijn geslachtsdeel uit de broek haalde toen hij voor een woning aan de Westerweilandweg stond. De man werd aangehouden en naar het politiebureau gebracht. Na verhoor werd hij heengezonden.
![]()
![]()
Nein, was gratis drinken van een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd? Je kan er overdag ook lunchen toch?quote:
Alleen als er iets gebeurd he.quote:Op maandag 20 september 2010 09:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
Hey, goedendag vjenne leu![]()
![]()
wat is het toch druk in dit topic
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Gesloten het volgende:
Wow! Als ze zelfs rookmachines, lasers en spiegelbollen hebben, moet het wel een fuif vanjewelste worden!
Dit lijkt meer op een slechte variant van o&n bij Zandwijk...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef Gesloten het volgende:
Alsof ze het wiel opnieuw uit hebben gevonden.
Ik mis alleen de wortelcreme nog bij hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
![]()
Die gast rechts kan ik trouwens ook uitkotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |