Ik weet niet, heeft Yordi een lekker kontje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi wint dat met gemak![]()
[..]
Echt he
Nee omdat hij stoer is en jij nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat hij nog jong en schattig is
En ik oud en schattig
Mijn zoon komt thuis met een tennisbal voor max, of tijdens een verjaardag gaat hij van zn eigen geld koekjes voor de visite kopen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kocht vroeger altijd meiden dingetjes met het idee, dit vind mijn mama tof! Altijd cadeautjes.Maar raar genoeg hield ze niet van blauwe nagellak en nog meer van die kleinemeisjes-spulletjes. Dus mocht ik het altijd zelf houden.
Maar jij woont niet meer bij pappa en mamma.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat hij nog jong en schattig is
En ik oud en schattig
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet, heeft Yordi een lekker kontje?
de ideale cadeau... waar je zelf ook wat aan hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kocht vroeger altijd meiden dingetjes met het idee, dit vind mijn mama tof! Altijd cadeautjes.Maar raar genoeg hield ze niet van blauwe nagellak en nog meer van die kleinemeisjes-spulletjes. Dus mocht ik het altijd zelf houden.
quote:
Stelletje negersquote:
Ik ga met de auto dus dat maakt niet uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat wordt wel extra belasting betalen
Zou je hem kunnen hinten dat ik van chocolade houd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon komt thuis met een tennisbal voor max, of tijdens een verjaardag gaat hij van zn eigen geld koekjes voor de visite kopen ofzo
Bart is heul wel stoer. Soms.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee omdat hij stoer is en jij niet![]()
[..]
Mijn zoon komt thuis met een tennisbal voor max, of tijdens een verjaardag gaat hij van zn eigen geld koekjes voor de visite kopen ofzo
en waffelsquote:
ik kom wel vaak bij de kfc jaquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wordt het moeilijk.quote:
Verdomme. En met een beetje pech kan ik 10 juli pas een nieuwe achterlatenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bart is heul wel stoer. Soms.
Bart, ik heb trouwens een trieste mededeling voor je, je merkteken op mijn schouder begint te vervagen.
PIEMELBOKSEN?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan weet ik het goed gemaakt. Ik daag hem uit voor een wedstrijd piemelboksen. De winnaar mag DW hebben.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
wtf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef justmattie het volgende:
WAT EEN GARP MENSEN
Ik zit naast Opdekop op school nu
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan weet ik het goed gemaakt. Ik daag hem uit voor een wedstrijd piemelboksen. De winnaar mag DW hebben.
Kidding rightquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef justmattie het volgende:
WAT EEN GARP MENSEN
Wat nog meer dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu wordt het moeilijk.
Hoewel. Bart heeft wel een groot voordeel. En ik heb het neit over z;n broekinhoud.
Ik ben er 1x geweest en dat was om te pissen.quote:
En jullie hebben ;t over smquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef justmattie het volgende:
WAT EEN GARP MENSEN
ik ben er echt stellig van overtuigd dat er in het ziekenhuis een wissel truuk is uitgehaaldquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |