Mjah maar is wel moeilijke keuze (elk jaar weerquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel goed dat je voor jezelf kiest, jij bent het aller belangrijkste
Met de vroem is het in principe dus helemaal goed(vanuit allerlei tests e.d. konden ze echt niets vinden) Ze hebben d'r alleen wat langer gehouden om er wat meer in te rijden om te kijken of zij ook de klachten krijgen... M'n pappie belt ze morgen om te vragen hoe het er mee staat
ik kwam ook stilletjes binnensluipen.quote:
Joah, een welcome home rit!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah maar is wel moeilijke keuze (elk jaar weer)
Oohw gelukkig maarDan mag ze vast snel naar huis
![]()
welcome home parteeeh!!
Symquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Marijke en Fha![]()
Ik heb Fles nog niet gezien vandaag...
Mjah dat krijg je als je ook nog echt een leven hebt hahaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kwam ook stilletjes binnensluipen.
Voorlopig ben ik de komende twee weken wat minder aanwezig overdag. Op mijn werk is de stormvloed begonnen, dus ik moet even pieken
Jeumig. Vrijwillig joh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Onderwijs Ondersteundend Personeel. Ik maak lesroosters
quote:
Goed hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe het al 6 jaar.
Het loopt nu even kut, maar ik laat me niet ontmoedigen.
Ik vind het werk op zich nog steeds erg leuk
quote:
dan mag je blij zijn dat het niet hier isquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
en alweer droog de avondvierdaagse gelopen
quote:
wat zijn jullie aan het doenquote:
i don't wanna knowquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
wat zijn jullie aan het doen
echt nietquote:
ik ook nietquote:
Ja echt wel dusquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt niet
ik let wel op dat ik geen kwartet maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |