Opschrijvenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uberhaupt het onthouden van zo'n naam
stemmen zonder geldige IDquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
nu klaar. en mn ID aangevraagd
Dus eerst stemmen en vervolgens ID aanvragen![]()
ze moeten staat nog steeds een straf op ik geloof iets van 500 euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou
Volgens mij MOGEN ze, staat er geen straf meer op als je het niet doet.
Wel goed hoor, lekker geknutseld weer vandaagquote:
quote:
ik heb hier binnen dus al de airco's volop aan staan om het benauwde weg te krijgenquote:
Ik heb al de hele week idioot last van mijn astma dus ik heb het sowieso benauwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier binnen dus al de airco's volop aan staan om het benauwde weg te krijgen
Je hebt op mede-theeliefhebber Cohen gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg iemand in VKZ ook al of hij zijn stemvork mee moest nemen.
Ik heb trouwens wel KSC-proof gestemd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt op mede-theeliefhebber Cohen gestemd?
Mrijkeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond lieve mensenHoe is het hier?
Meisje!!!quote:
Hihi nee joh, gewoon te lang geslapen vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!!!![]()
Hoezo brak, te veel gefeest?
Hier alles wel okee
Hoe is het met school dan lieffie?
Wel goed dat je voor jezelf kiest, jij bent het aller belangrijkstequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee joh, gewoon te lang geslapen vandaagWord je ook brak van
Met school gaat denk ik wel oke. Ik heb besloten maar weer even voor mij te kiezen, dus ik ga geen tentamens/papers meer doen voor Utrecht
Alleen nog een tentamen herkansen van vorig jaar en een stage plan schrijven en dat is het voor dit jaar
Tis wel goed even
![]()
Hoe is het met de vroem?Ik las laatst dat hij goed ziek is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |