quote:
Woei! Een eigen auto is nog beter dan een busjequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook ouwe meuk. Maakt niet uit, zolang 'ie er is, mag je hem uiteraard gebruiken. Maar helaas gaan alle oude layouts er op termijn uit.
[..]
Die heeft shiznuts gemaakt![]()
. En nee, ik heb geen eigen busje
. Ik mag gewoon met de ootoo
.
[..]
Hij had beter in augustus vrij kunnen nemen. Of dat alsnog doen. Kan ik mooi naar Zandvoort op vakantie.
[..]
Whehe.
Hihihi, ik zal het doorgeven aan de ooto!quote:
Ligt in de kofferbak, in een matching kleur voor de autoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
Mjah en anders gewoon altijd duck tape mee nemen
Symquote:
Hahaha heel goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ligt in de kofferbak, in een matching kleur voor de auto
Als Lada rijdster ben je op alles voorbereidquote:
Wehhee lijkt me een goeie zaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als Lada rijdster ben je op alles voorbereid
Maar vertel eens lief meisje, hoe is het met jou vandaag?Alles een beetje onder controle?
Nou je het zegt, ik heb idd nieuwe schoenen nodigquote:
Oke die snap ik niet. Is dat een merk dan ook ofzo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou je het zegt, ik heb idd nieuwe schoenen nodig
Wel balen van je werk dan... Ik kan me voorstellen dat dat funest is voor je ritme...quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehhee lijkt me een goeie zaak.
Ja gaat wel okeIk dacht dat ik vannacht zou moeten werken, dus ik heb tot laat geslapen vandaag. En nu hoef ik niet te werken
dus dat vind mijn ritme heel fijn, want nu kan ik dus alsnog echt niet slapen voor een uur of drie vannacht
En het is me weer niet gelukt om mezelf naar de sportschool te slependus ik heb alleen maar getraind met eigen halters en ik ben boos dat het elke keer niet lukt haha.
Maar wel lekker hamburgert![]()
![]()
Lowa is in elk geval een wandelschoenen merkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke die snap ik niet. Is dat een merk dan ook ofzo?
Mjah iedereen is dood blijkbaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel balen van je werk dan... Ik kan me voorstellen dat dat funest is voor je ritme...![]()
Van de sportschool komt vast goed, gewoon morgen gaanIk ga dan ook, kunnen we simultaan sporten
Oeh, hamburgerZelfgemaakt? Ik vind het zelf het lekkerst met een tartaartje en dan een beetje mayo, curry en wat augurkplakjes
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]Blutte student moet goedkoop doen en deelt dus niet uit de rest van de maand.
Solly
Dat sowiesoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei! Een eigen auto is nog beter dan een busje![]()
Jeeeeejquote:Speaking of eigen ooto's, ik mag de mijne morgen ophalen bij de garageZe hebben niets kunnen vinden, dus ik doe tijdelijke een autoruil met m'n pappie
![]()
![]()
quote:Hihihi, je kunt dan toch net zo goed op vakantie gaan naar Zandvoort als ie werkt, dan kun jij voor em koken![]()
quote:
Is goedquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah iedereen is dood blijkbaarDan heb ik niks te doen haha. Dus nou moet ik maar tot een uur of 3/4 series kijken ofzo
(ik kan natuurlijk ook verstandig en nuttig doen en leren of schoonmaken ofzo.. maarja
).
Ja ik hoop hetHet is weer een hele grote stap om er heen te lopen ofzo
Maar dan gaan we wel samen inderdaad
![]()
En nee geen zelfgemaaktCheap ass diepvries
Maar wel lekker met sla en frietsaus
![]()
En lopen bergschoenen nou echt lekker? Ze zien er altijd zo stijf uit.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Is goedNiet als een pussy gaan bitchen over zogenaamd te veel peper en zout
Nou regel jij de sleutel onder de deurmat, dan regel ik het kokenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En als ik trakteer, bak jij dan?
[..]
Dat sowieso.
[..]
Jeeeeej. En tof van pappiezwolle
.
[..]
Moet ie wel de sleutel onder de deurmat leggen.
[..]
Goede schoenen zijn dat.
Ja nou is zo hahahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:Die eerste opmerking
![]()
![]()
Maar lekker relaxen is op z'n tijd ook belangrijk
Kan ook lekker zijn!
Ligt eraan, je hebt verschillende klasses he, qua stevigheid. Voor in de bergen heb je een heel ander soort schoenen dan voor in het bos. Ik loop erg graag op wandelschoenen moet ik bekennen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou regel jij de sleutel onder de deurmat, dan regel ik het kokenBen ook wel toe aan even uitwaaien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |