quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:15 schreef broer het volgende:
Stalk je mevrouw Frollo nou nog stééds?
Spannend tot het laatst!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef Gellius het volgende:
Ook in Huize Frollo wordt nog getwijfeld, lees ik.
Huh?quote:(volgens Koekepan is Frollo een televisieserie)
Nou, het zit zo, ik meldde een tijdje terug eens iets over onze thuissituatie, gewoon iets onbenulligs, ik weet niet eens meer wat, en dat de vrouw daarover aan het twitteren was, en toen is Gellius gaan zoeken -- waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing nog met succes ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Is het volgen van de twitters van je eega slechts voorbehouden aan Gellius, Frollo?
Nou-nou, wat een vertrouwen in mijn skilzz weer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
waarschijnlijk tot zijn eigen verbazing nog met succes ook.
Tot je eigen verbazing...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou-nou, wat een vertrouwen in mijn skilzz weer.
Een Billy Turf-fan in elk geval, maar ja, wie is dat niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit?
Wie of waar is MeesterKwel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef Lienekien het volgende:
De twitter van DO2 is trouwens uitermate boeiend.
Een twitteraccount dat ons een goede meet wenste.quote:
NoCigar is een Civver.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weten jullie welke TTK'er achter MeesterKwel zit? hij speelt Civ4 maar zit in Tilburg, en dat diskwalificeert Frollo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |