quote:Op donderdag 14 april 2005 00:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Op mike
Hier ligt mike, ach ja
hij was toch van 't CDA
Mijn vader niet, maar ik heb wel hetzelfde gevoel. Dus elders is het nog erger.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef DO2 het volgende:
Mijn vader heet Jan. En is Brabander. Dus voor mijn gevoel is Brabant een en al Jan.
Eén van mijn officiële namen is Johanna. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef DO2 het volgende:
Johannes.
Die heb ik vorig jaar in een liveuitvoering in het Beauforthuis in Austerlitz gezien voor twee vleugels.quote:
Mijn vrouw, natuurlijk. Voor de Ivan-updates.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Zeg, hoeveel mensen lezen hier mee, eigenlijk?
Echt? Bij die oversteekplaats?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef DO2 het volgende:
Er is hier voor de deur blijkbaar iets ernstigs gebeurd.
Drie politieauto's en 'n ziekenwagen...Ziekenauto...Ambulance...
Ik lurkte zelfs op de meet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Ik lees ook mee! Posten doe ik niet, iedereen is hier altijd zo vreselijk ad rem.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef DO2 het volgende:
Narcisme, onderliggend aan het Oedipuscomplex. Aldus S. F. te W.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef Ringo het volgende:
Een father from hell. Daarvan probeer ik nu, met mijn eigen vader in gedachten, een voorstelling te maken. Dan zie ik vooral mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |