Dan haalde hij lekker koffie toen zij dood in zn kamer lag..quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:04 schreef johan555 het volgende:
telegraaf
„Autopsie wijst uit dat Stephany tussen 06.00 en 07.30 uur gestorven is.
Ze werd pas na drie dagen gevonden. Zo'n lijk gaat stinken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 04:12 schreef Hendrik45 het volgende:
Slachtoffer veel te snel begraven.
Als dat inderdaad waar is, dan heeft hij daar een paar uur bij haar lijk gezeten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:10 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Dan haalde hij lekker koffie toen zij dood in zn kamer lag..
Dan klopt er ook niks van zijn laptop verhaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als dat inderdaad waar is, dan heeft hij daar een paar uur bij haar lijk gezeten.
Bah...
Hij ging pas na 8 uur die koffie halen.
Wat een zieke geest.
hoe laat kwamen ze dat hotel binnen ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan klopt er ook niks van zijn laptop verhaal
Wel met bovenkleding:quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:03 schreef danilel het volgende:
[..]
Vreemd nu was ze weer zonder bovenkleding...........
tegenstrijdige info allemaal.....
Volgens mij iets van 5.15/5.30u.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:17 schreef johan555 het volgende:
[..]
hoe laat kwamen ze dat hotel binnen ?
quote:
quote:Flores' body was found in the room registered to van der Sloot. Video from hotel security cameras shows van der Sloot and Flores entering his room at 5:33 a.m. on May 30. He emerged alone and left the hotel more than three hours later, the video shows.
quote:
En komen we toch weer bij de theorie dat zij hem geld geleend heeft en meer terug wilde en hij het daar niet mee eens was. Vind ik nog steeds plausibel. Verklaart ook waarom hij meteen de tassen heeft meegenomen, en idd koffie is gaan halen om beetje normaal over te komen, de receptie te bekijken en z'n daden te overzien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan klopt er ook niks van zijn laptop verhaal
Dit dus. En daarbij er is bloed gevonden, en je gaat ook niet zomaar je kop kaal scheren en van kleur veranderen, terwel je al kort haar hebt. ^^quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als dat inderdaad waar is, dan heeft hij daar een paar uur bij haar lijk gezeten.
Bah...
Hij ging pas na 8 uur die koffie halen.
Wat een zieke geest.
Oh mens, wat zou hij dan een koele kikker zijn....quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:21 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
En komen we toch weer bij de theorie dat zij hem geld geleend heeft en meer terug wilde en hij het daar niet mee eens was. Vind ik nog steeds plausibel. Verklaart ook waarom hij meteen de tassen heeft meegenomen, en idd koffie is gaan halen om beetje normaal over te komen, de receptie te bekijken en z'n daden te overzien.
De laptop/hollaway verklaring is dan wel een ziekelijk narsistische manier van aandacht zoeken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit dus. En daarbij er is bloed gevonden, en je gaat ook niet zomaar je kop kaal scheren en van kleur veranderen, terwel je al kort haar hebt. ^^
Het geeft echter wel een hele goede verklaring voor de datum 30 mei.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:27 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
De laptop/hollaway verklaring is dan wel een ziekelijk narsistische manier van aandacht zoeken.
de vraag is bij mij was het 1 koffie of twee ??quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:10 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Is U nog niet helemaal wakker of heeft U te weinig koffie gehad?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef plonsplons het volgende:
[..]
de vraag is bij mij was het 1 koffie of twee ??
en koffie is toch kalmeert toch ??
er schijnt iemand te zijn geweest die na een kopje koffie een niet te filmen film maakte ( was het niet kwam een peruaanse vrouw in contact met doctor pokker ?? )
bavaria al een spotje ?? , zo nu eerst een biertje dacht joran ??
ik snap er werkelijk niets vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:39 schreef plonsplons het volgende:
[..]
de vraag is bij mij was het 1 koffie of twee ??
en koffie is toch kalmeert toch ??
er schijnt iemand te zijn geweest die na een kopje koffie een niet te filmen film maakte ( was het niet kwam een peruaanse vrouw in contact met doctor pokker ?? )
bavaria al een spotje ?? , zo nu eerst een biertje dacht joran ??
Dat iemand hem een FaceBook bericht stuurde: "w/ 5 jaar op de hielen?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
Het geeft echter wel een hele goede verklaring voor de datum 30 mei.
Dat blijft weken in je bloed.. Wiet 3 weken meen ik, coke weet ik niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:30 schreef johan555 het volgende:
LIMA - In a toxicological study has shown that Coupled Joran van der Sloot has tested positive to cannabis and cocaine
Dan had hij op de avond dus nog een lijntje gehad..quote:Cannabinoïden (thc) = tot 10 dagen bij onregelmatig gebruik
= 30 dagen of langer bij chronisch gebruik
Cocaïne mataboliet = 2-3 dagen
Dan heeft Joran de twee koffie gewoon zelf opgedronken!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:10 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |