Dankje, hoofdzakelijk Vancouver dus. Dan snap ik iets nog niet, maar dat heeft dan waarschijnlijk ook niets met DEZE Frinch te makenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1119644/locations
o.a.
Ah, daar kende ik hem vanquote:
Gaat wel,maar moet je zorgen dat je achterproxy zit of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:25 schreef Loodje het volgende:
nog 20 min wachten, k heb er zin in![]()
Vind het trouwens enorm gaar/vervelend/stom dat je op FOX zelf de episodes niet kunt kijken![]()
Same here, terwijl ik haar de voorgaande seizoenen echt helemaal niks vondquote:Op zondag 7 november 2010 10:16 schreef Witchfynder het volgende:
Goh, ik vind Anna Torv met de ep aantrekkelijker worden.
Ik denk dat hij het direct al door had, check z'n gezicht als ze zegt dat ze alleen maar zwart zag (het klopt ook niet bepaald met haar nogal heftige reactie)...quote:Op zondag 7 november 2010 08:43 schreef Rainesz het volgende:
Goed verhaal,vraag me af wanneer Bad Walter merkt dat Olivia liegt tegen hem.
Wat ik aan deze verhaallijn niet helemaal begrijp is: Ze geven in deze aflevering aan dat Olivia iets in haar hersenen heeft zitten, wat er al in haar jongere jaren zat. Waardoor ze kan reizen tussen de dimensies.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef Henno het volgende:
Ik denk dat hij het direct al door had, check z'n gezicht als ze zegt dat ze alleen maar zwart zag (het klopt ook niet bepaald met haar nogal heftige reactie)...
en als dat nichtje tegen bolivia zegt bedankt voor het telefoontje is ze ook betrapt.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het direct al door had, check z'n gezicht als ze zegt dat ze alleen maar zwart zag (het klopt ook niet bepaald met haar nogal heftige reactie)...
Dikke kans dat er er zo achter gaan komen iddquote:Op donderdag 11 november 2010 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en als dat nichtje tegen bolivia zegt bedankt voor het telefoontje is ze ook betrapt.
Het is bekend dat de cijfers vaak in verschillende talen door cijfersstations worden uitgezonden. In dat geval hou je er als luisteraar wel rekening mee, en zo nodig kan je het altijd opnemen, wat in het begin ook gebeurde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:04 schreef Hapertje het volgende:
Leuk om Nederlands te horen bij de getallen ;-) Maar hoe wisten die mensen nu welke getallen ze hoorden? Verstaan ze zomaar Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |