Precies! En ik krijg ook nog is extra gratis Bridge, Device Central, Extension Manager en de Adobe Media Player erbij! En ze stoppen Adobe Help in een apart Adobe mapje in m'n Application map.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lekker altijd, van die Adobe installers. Het idee van slepen om te installeren hebben ze niet echt begrepen he
Dat Photoshop een aardig product is, wil niet zeggen dat Adobe een okay bedrijf is. Ik vind het een stel starre, luie en trage horken, die veel te veel hun eigen zin door drukken in plaats mee te gaan met de tijd en de markt. Ik krijg bij Adobe altijd het gevoel dat ze hun best doen om zo weinig mogelijk aan hun software te hoeven sleutelen in plaats van dat ze alles geven om een zo goed mogelijk product neer te zetten.quote:
quote:Tweakers.net introduceert iPhone-applicatie
Door tankeriv, dinsdag 8 juni 2010 10:06
Niet, nu de Windows Mobile gebruikers vrijheid gewend zijn willen ze geen iphone os meer.
Ik heb de HTC HD2 en dat is een geweldig systeem!
Op dit moment vindt ik Windows Mobile het mooiste smatphone OS dat er is.
Maargoed.
Ik @ Dutchphoto.
Weer een iphone applicatie. Min of meer het opdringen van de iphone begint een beetje ziekelijk te worden :-(
Het zijn nog steeds dezelfde developers lijkt mij, maar dan onder contract bij Adobe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:05 schreef fyah het volgende:
Nee Adobe is niet best prima. Ik vond de producten fijner onder Macromedia
Maar zou je een een perfect alternatief kunnen geven voor Photoshop? Bijvoorbeeld een PSDtje uitwisselen tussen de (Adobe) apps is gewoon zo makkelijk. Ik zou daar niet zonder kunnen. Met het aankopen van Macromedia hebben ze hun enige concurrent opgeslokt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat Photoshop een aardig product is, wil niet zeggen dat Adobe een okay bedrijf is. Ik vind het een stel starre, luie en trage horken, die veel te veel hun eigen zin door drukken in plaats mee te gaan met de tijd en de markt. Ik krijg bij Adobe altijd het gevoel dat ze hun best doen om zo weinig mogelijk aan hun software te hoeven sleutelen in plaats van dat ze alles geven om een zo goed mogelijk product neer te zetten.
Je bevestigt precies wat ik zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Maar zou je een een perfect alternatief kunnen geven voor Photoshop? Bijvoorbeeld een PSDtje uitwisselen tussen de (Adobe) apps is gewoon zo makkelijk. Ik zou daar niet zonder kunnen. Met het aankopen van Macromedia hebben ze hun enige concurrent opgeslokt.
Dat ze de laatste jaren domme keuzes hebben gemaakt en traag zijn geworden, of dat ze wat aan prijzen mogen doen. Dat commentaar snap ik wel.![]()
Maar zonder hun?
Nee, dan kan ik weer met pen & papier werken.
Ik ook niet in text-only maar dat is voor Danny geen reden om ze te verbieden.quote:
Nee, maar die gaat dan ook verdwijnen en wordt niet meer ondersteund.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit dat tvp-knopje nog wel in de 'oude' layout dan?
Dat is idd de enige die overblijft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wut, wat blijft er dan nog over? Moet ik dan met die baggerlayout gaan werken...
Dat is de mobiele, die is anders dan de text-only. De mobiele blijft, die is onderdeel van Replique. Die krijgt op termijn wel een tvp-knop.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
En geen nieuwe mobiele website? Ik vind die text-only website toch wel hendig op m'n touch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |