Ik snap wel waarom, maar kom op, er slaapt 15 man. Als je denkt dat dat een grote gangbang wordt, ben je wel erg naïef als je het mij vraagt.quote:
Maar eindconclusie? Je "mag" wel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom uit Hoorn
[..]
mja maar stel je voor he
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Niet dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom, maar kom op, er slaapt 15 man. Als je denkt dat dat een grote gangbang wordt, ben je wel erg naïef als je het mij vraagt.
uhm lieve zoetwaren, not to break your heart but je weetquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
![]()
meteen mijn hele dag goed
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm lieve zoetwaren, not to break your heart but je weet
ik stuur je wel even een pmquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom, maar kom op, er slaapt 15 man. Als je denkt dat dat een grote gangbang wordt, ben je wel erg naïef als je het mij vraagt.
Tuurlijk ik kom gewoon, ik heb daar recht opquote:
aah komaaan, dat wist je bestquote:
Sowieso, een beetje vertrouwen binnen je relatie kan ook geen kwaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu ben ik dus ook heel nieuwsgierig hequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik stuur je wel even een pm![]()
[..]
Tuurlijk ik kom gewoon, ik heb daar recht op
nee man je moet regeren met de ijzeren hand en geslepen tong, dan ben je koning, keizer en dictatorquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso, een beetje vertrouwen binnen je relatie kan ook geen kwaad
Dat vind ik dan wel erg liefquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
JeejDan laat ik speciaal voor jou de slingers sowieso hangen
doeiiiiquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne ochtend allemaal, ik ben er vandoor!![]()
Doeg liefje!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne ochtend allemaal, ik ben er vandoor!![]()
Dat doe ik alquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man je moet regeren met de ijzeren hand en geslepen tong, dan ben je koning, keizer en dictator
Als zij die mensen enigszins kent en vertrouwd, en er zijn meer mensen bij, dan zou ik het ook niet erg vinden. Enige wat ik dan wil weten, is waar het is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou, ligt er toch wel een beetje aan waar ja![]()
Checkquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man je moet regeren met de ijzeren hand en geslepen tong, dan ben je koning, keizer en dictator
Kijk, wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso, een beetje vertrouwen binnen je relatie kan ook geen kwaad
quote:
Dat weet hij ook welquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als zij die mensen enigszins kent en vertrouwd, en er zijn meer mensen bij, dan zou ik het ook niet erg vinden. Enige wat ik dan wil weten, is waar het is.
hij vertrouwt me ook wel, maar verstand en gevoel zitten niet altijd op 1 lijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk, wat hij zegt dus.
Edit-die-misschien-iets-te-laat-komt:
Hoewel ik in dit geval voor LovelyHubby een uitzondering maak
ONMOGELIJK!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder leest soms mee op het forum. En zelfs die vertrouwd me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij neemt ons mee op vakantiequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
opmerking van Raph:
12 juli lees je in de krant: 17 mensen vermist na BBQ meet van FOK!
Geen idee wat hij van plan is hoor maar de zolder wordt van de week afgetimmerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |