Zie je eigen sig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verkapte TVP voor het filmpje over de kaart
Ik blijf trots op mijn OP van deel 1
Waarom? Wij hebben haar gepest enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kwam er toch meequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom? Wij hebben haar gepest enzo.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kwam er toch mee
Maar ik geef jullie (jou dus ook) ook props![]()
Jullie hebben meer gedaan dan ik zelf.
Nee.quote:
Die is toch niet door de directie gemaakt nub.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:43 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kaart is blijkbaar niet genoeg
Na 20 keer hetzelfde berichtje weten we wel hoe trots je op jezelf bentquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vaak hebben jou ouders wel niet gezegd dat ze blij met jou zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:48 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Na 20 keer hetzelfde berichtje weten we wel hoe trots je op jezelf bent.
Lijkt meer als een stuk maanlandschap, al die kraters.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef fotostarter het volgende:
Ze ziet eruit alsof ze van mercurius komt
Ja zou ook goed kunnen, gezond is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lijkt meer als een stuk maanlandschap, al die kraters.
En plamuur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lijkt meer als een stuk maanlandschap, al die kraters.
Wat hebben m'n ouders er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jou ouders wel niet gezegd dat ze blij met jou zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |