En ik zag mijn kleinequote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik zag mn naam vet mooi in het linkerbovenhoekje
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik zag mn naam vet mooi in het linkerbovenhoekje
Je huiswerk al af?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:41 schreef porsche1 het volgende:
En nu komen alle noobs en kneusjes tevoorschijn die nog nooit in een Anita topic zijn geweest.
Dit zou een teaser moeten zijn van het hele filmpjequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik dacht dat ze onze namen zou voorlezen!
Vertel mij watquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt waar, hoe vaker ik kijk, hoe harder ik moet lachen
Ik wacht met smart op de volledige versiequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Vertel mij wat! Alleen dat zielig muziekje alleen al
* Flashbag maakt alvast popcorn en pakt colaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de volledige versie
Lekker! Ik krijg zin in M&M'squote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef Flashbag het volgende:
[..]
* Flashbag maakt alvast popcorn en pakt cola
Ja en chips en een chickie naast je die bang word die je dan stevig vast pakt ( Die is bang van de trollenkop van anita)quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja en chips en een chickie naast je die bang word die je dan stevig vast pakt ( Die is bang van de trollenkop van anita)![]()
.
M&M's crispyquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja en chips en een chickie naast je die bang word die je dan stevig vast pakt ( Die is bang van de trollenkop van anita)![]()
.
Wat voor hondquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
M&M's crispy![]()
En het enige dat ik naast me heb op de bank is een grote kwijlende en snurkende hond
Oke dat zag ik helaas voor mequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:59 schreef retuow82 het volgende:
Schrale troost, het had ook Anita kunnen zijn die kwijlend en snurkend op de bank naast je ligt
Ja of Anita vs Jason of Anita vs Freddyquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef DeTolk het volgende:
Ik voorzie een film naar aanleiding van dit topic
"The Bjoetie Goeroe Chainsaw Massacre"
Kruising Cane Corso - Bordeauxdogquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Wat voor hond
[..]
Oke dat zag ik helaas voor me.
Vind ik niet zulke mooie hondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Kruising Cane Corso - Bordeauxdog![]()
En alsjeblieft zeg, het idee alleen al van Anita naast me op de bank
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Vind ik niet zulke mooie hondenBen meer van de grote rottweilers en husky's etc
.
Haha weet wel wat ik zou doen als zo'n figuur aan mijn deur staat.
Ik zal der uitlachen en rotte tomaten naar der natuurlijke BEK gooienquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:26 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak
Maarre, deur barricaderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |